Je wordt straks pas echt zuur van het kleurverschil na spuiten

En allen door toedoen van anderen!!!! :twisted: :twisted:Steven Nauta schreef:Op dit moment zijn 3 van de 4 auto's in het gezin bij de schadehersteller...
Steven Nauta schreef:Nou het is raak hoor.
Vanmorgen was het enorm druk dus moeilijk een parkeerplek te vinden bij mijn hogeschool. Ik reed om het parkeerterein heen met een rustige gang om goed te kunnen zien of er nog ergens een plek vrij was, ineens komt van links een blauwe Golf 4 en die prakt hem zonder te remmen in de zijkant.Net achter de deur en net voor het achterwiel, precies op de tussenstuk. Schadeformuliertje ingevuld enzovoorts. Maar meneer vond het niet bijster erg!
Wat een idioot zeg! Zegt hij ook nog "ach, heb het wel vaker gehad"
![]()
Best pissed dus nu, zal vandaag nog ff fotootje schieten en langs schadebedrijf gaan. Maar mijn dag/week is nu dus al officieel vern**kt
Sieht gut aus, wel laag voor op straat. Overigens wel even de bovenkant wegcroppen als je gaat verlagen he.Steven Nauta schreef:Auto is hersteld en ziet er geweldig uit, zelfs nog beter dan eerst. Dus zeker niks minder van geworden.
Heb ook nog even zitten klooien met photoshop, wil de auto namelijk wel iets lager hebben. Staat een stuk beter en ligt waarschijnlijk ook een stuk lekkerder op de weg. Dus hier een impressie van hoe de wagen er nu uitziet en hoe laag ik hem wil.
Plaatjes
Later heb ik nog wel meer voor een update maar ben nu lui
Ja maar die verlaging is in photoshop te bedienen met de pijltjes toetsen, vet handig!Tom944 schreef:Sieht gut aus, wel laag voor op straat. Overigens wel even de bovenkant wegcroppen als je gaat verlagen he.Steven Nauta schreef:Auto is hersteld en ziet er geweldig uit, zelfs nog beter dan eerst. Dus zeker niks minder van geworden.
Heb ook nog even zitten klooien met photoshop, wil de auto namelijk wel iets lager hebben. Staat een stuk beter en ligt waarschijnlijk ook een stuk lekkerder op de weg. Dus hier een impressie van hoe de wagen er nu uitziet en hoe laag ik hem wil.
Plaatjes
Later heb ik nog wel meer voor een update maar ben nu lui
Ik zat stiekem hetzelfde te denken. Ver verlagen wil niet altijd beter zijn. Beter een dikkere stabi op de kop tikkenBert ///M3 schreef:Kan wel, maar beter is het volgens mij niet. Ik had hem ook zo staan, maar na de auto 15mm omhoog geschroefd te hebben was ik er al snel achter dat hij dan veel meer grip had, bochtensnelheid is merkbaar hoger. Zal ook aan je bumpstop lengte liggen, bij bumpstop contact lever je grip in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten