Zo, ik ben er onder tussen al even weer van de eerste dag van de Dutch Spring Run, hoofdzakelijk met Engelsen of mensen die in the UK wonen maar wel NL zijn.
Het was een leuke dag, vanmorgen iets te vroeg daar, dus moest me inhouden niet teveel te gassen anders helemaal te vroeg, onderweg spotte ik al een Ferrari F355 en een TVR Tuscan, best gaaf...die tuscan sloeg ergens af en ik ging verder...kwam daar als eerste aan, en wat denk je een paar min later komt ook die Tuscan TVR daar

waren NL met Engelse platen, lol...even later stroomde het geweld binnen, een paar TVR Chimeara's en een Cerbera en een Corvette en een Lambo Diablo VT(met 2 dames 8) ) en en zelfde orange metallic kleur Ford Focus ST getunede, enz enz, dus was wel gaaf, en het weer super! 8) tijd buiten geklets en toen naar binnen voor de Louwman collectie, maar eerst wat drinken daar, toen alles ff bekeken, staat bijzonder spul bij, maar de hoofdmoot echt oude antieke wagens. maar wel bijzondere 8) ow, en ook een paar hele mooie racers enz enz enz. toen de Lunch met z'n allen, daarna weer kletsen en buiten in de zon en daar stonden wat Kamelen in een weiland, 3 stuks

Peter en jenna en Ik zei de gek liepen daar heen en komt de mooiste dame op me af, jaja ik had sjans dat beest was niet weg te krijgen

heb nog ff met der gezoend

die was helemaal verliefd op m'n geurtje, liep zo achter me aan wat een lol, Peter heeft nog 2 foto's daarvan geschoten
Daarna zouden er nog een stel wat drinken op een leuk terras in R'dam aan een rivier, ik reed mee maar bij een tankstation toch besloten om toch naar huis te gaan, werd ineens moe en wilde naar m'n huisje... Morgen namelijk een lange dag met de echte Dutch spring Run 8) en de lange stoet auto's...leuk spul zit daarbij!
Op de terugweg stukje tegen een motor gereden, en wat ander spul 8) maar merkte dat mijn motorkap wat meer bewoog, maar had geen zin om te stoppen...zag telkens wat leuks...

had beter wel kunnen stoppen want kap was iets los gesprongen uit de veer zeg maar aan 1 kant en dan komt er zoveel lucht onder dat ie hem wat lift en daardoor komt ie wat schrapend langs de carros en beschadigt de lak aldaar

(kap was even los geweest omdat wat mensen de V8 wilden zien, zo kreeg ik dat de vorige keer ook, komt een verbod op

) volgende keer als ik denk dat ie los is toch maar weer chekke, heb meteen iets de veer bijgesteld. grrr vooral als je 2.5x rijd stukjes. lekker lelijk gezicht als ie zo omhoog komt en niet echt gezond voor de steunen., verder leuke dag gehad. 8)