Dutch Spring Run

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 30 apr 2008, 21:27

GTRene schreef::lol: :lol:
Polizistin? Meer een soort SM heerseres of zo ;)

Joop

Bericht door Joop » 30 apr 2008, 23:58

Idd een heel fout filmpje...

Joop

Bericht door Joop » 30 apr 2008, 23:59

René, heb je de beschikking over een computer waar je de routes in je navigatiesysteem kan zetten?

Anders kan ik mijn routebestanden wel converteren naar jouw systeem, zodat je ze in je apparaat kan zetten.

Met een beetje mazzel zijn het dezelfde *.rte-bestanden

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mei 2008, 01:19

Joop schreef:René, heb je de beschikking over een computer waar je de routes in je navigatiesysteem kan zetten?

Anders kan ik mijn routebestanden wel converteren naar jouw systeem, zodat je ze in je apparaat kan zetten.

Met een beetje mazzel zijn het dezelfde *.rte-bestanden
Ik kan wel flitspalen downloaden :lol: ben al blij dat ik dat snap, ik heb MIO C710 en daar kunnen ook foto's op en MP3? anyway dat gebruik ik allemaal niet eens...maar weet niet of ik een route kan downloaden?
als het kan zou ik wel leuk vinden 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mei 2008, 18:06

Zo, ik ben er onder tussen al even weer van de eerste dag van de Dutch Spring Run, hoofdzakelijk met Engelsen of mensen die in the UK wonen maar wel NL zijn.

Het was een leuke dag, vanmorgen iets te vroeg daar, dus moest me inhouden niet teveel te gassen anders helemaal te vroeg, onderweg spotte ik al een Ferrari F355 en een TVR Tuscan, best gaaf...die tuscan sloeg ergens af en ik ging verder...kwam daar als eerste aan, en wat denk je een paar min later komt ook die Tuscan TVR daar :lol: waren NL met Engelse platen, lol...even later stroomde het geweld binnen, een paar TVR Chimeara's en een Cerbera en een Corvette en een Lambo Diablo VT(met 2 dames 8) ) en en zelfde orange metallic kleur Ford Focus ST getunede, enz enz, dus was wel gaaf, en het weer super! 8) tijd buiten geklets en toen naar binnen voor de Louwman collectie, maar eerst wat drinken daar, toen alles ff bekeken, staat bijzonder spul bij, maar de hoofdmoot echt oude antieke wagens. maar wel bijzondere 8) ow, en ook een paar hele mooie racers enz enz enz. toen de Lunch met z'n allen, daarna weer kletsen en buiten in de zon en daar stonden wat Kamelen in een weiland, 3 stuks :lol: Peter en jenna en Ik zei de gek liepen daar heen en komt de mooiste dame op me af, jaja ik had sjans dat beest was niet weg te krijgen :lol: heb nog ff met der gezoend :lol: die was helemaal verliefd op m'n geurtje, liep zo achter me aan wat een lol, Peter heeft nog 2 foto's daarvan geschoten :lol:
Daarna zouden er nog een stel wat drinken op een leuk terras in R'dam aan een rivier, ik reed mee maar bij een tankstation toch besloten om toch naar huis te gaan, werd ineens moe en wilde naar m'n huisje... Morgen namelijk een lange dag met de echte Dutch spring Run 8) en de lange stoet auto's...leuk spul zit daarbij!

Op de terugweg stukje tegen een motor gereden, en wat ander spul 8) maar merkte dat mijn motorkap wat meer bewoog, maar had geen zin om te stoppen...zag telkens wat leuks... :? had beter wel kunnen stoppen want kap was iets los gesprongen uit de veer zeg maar aan 1 kant en dan komt er zoveel lucht onder dat ie hem wat lift en daardoor komt ie wat schrapend langs de carros en beschadigt de lak aldaar :?(kap was even los geweest omdat wat mensen de V8 wilden zien, zo kreeg ik dat de vorige keer ook, komt een verbod op :lol: ) volgende keer als ik denk dat ie los is toch maar weer chekke, heb meteen iets de veer bijgesteld. grrr vooral als je 2.5x rijd stukjes. lekker lelijk gezicht als ie zo omhoog komt en niet echt gezond voor de steunen., verder leuke dag gehad. 8)

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 03 mei 2008, 21:13

Klinkt goed René! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Heb de Cuore vanavond gewassen en gestofzuigd, dus ik kom in elk geval in een schoon blikje aan in Vuren. Tot morgen!

Elmar

Bericht door Elmar » 03 mei 2008, 22:01

Omdat ik te beroerd ben het hele topic door te spitten, welk tijdstip is de meeting bij Fort Vuren?

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 03 mei 2008, 22:04

Elmar schreef:Omdat ik te beroerd ben het hele topic door te spitten, welk tijdstip is de meeting bij Fort Vuren?
Vanaf 9.00 uur. Om 10.00 uur vertrekken we ongeveer.

Elmar

Bericht door Elmar » 03 mei 2008, 22:08

Dankje Wim, knal ik met de brommer even langs. 8)

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 03 mei 2008, 22:14

Elmar schreef:Dankje Wim, knal ik met de brommer even langs. 8)
OK, leuk dat je even komt kijken! Tot morgen.

Dinkel

Bericht door Dinkel » 04 mei 2008, 00:32

[img:800:443]http://i66.photobucket.com/albums/h254/ ... 034824.jpg[/img]

Eerst even slapen . . . morgen om 8 uur starten de motoren weer. Was een topdag vandaag, zondag wordt super!

Luco

Bericht door Luco » 04 mei 2008, 08:10

Wij komen met de gtt, gisteren de cabrio al uitgelaten :D

Dexter

Bericht door Dexter » 04 mei 2008, 08:26

Iedereen veel plezier en veilige kilometers toegewenst!
Alles zit mee dus mooier kan het niet worden... 8)

Plaats reactie