BMW Z4M proefrit, Bruce Lee...

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Andre

Bericht door Andre » 09 jun 2007, 12:19

Mooi hoor kris dan maar geen clubsport een GT3 is 1 van de best sturende auto s die ik af fabriek kan bedenken. Een aanwinst en een droom om die in je garage te mogen hebben.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jun 2007, 12:22

Peter Tunissen schreef:Is het toch nog een GT3 geworden, kris?
En hebben we hier dan al uitgebreid foto's van gezien??

Sander S.

Bericht door Sander S. » 09 jun 2007, 12:24

Bestelling is pas onlangs gewijzigd, na veel moeite. Zal nog wel een tijdje duren voordat zijn GT3 geleverd zal worden.

Kris had eerst een Carrera S besteld meen ik, maar na de proefrit in de GT3 was hij toch redelijk verneukt :D

Avatar is van de wagen waar hij mee proefgereden heeft, dacht ik :wink:
Laatst gewijzigd door Sander S. op 09 jun 2007, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijn

Bericht door Martijn » 09 jun 2007, 13:13

kris schreef:ik heb geen clubsport genomen, brandblusser zit serieus in de weg voor passagier, en kooi belemmert de toegang naar achteren :)
Zie ik hier een verscholen boodschap?? Iets met een ooievaar enzo?

kris

Bericht door kris » 09 jun 2007, 13:40

nope geen foto's, komt pas ergens tussen november en februari toe...

:oops:

en uitbreiding? ja komt eraan, maar mag toch niet want hij is maar voor 2 personen gehomologeerd :)

Andre

Bericht door Andre » 09 jun 2007, 15:14

Ach dan koop je er nog even cayenne bij.

:)

Rebel

Bericht door Rebel » 09 jun 2007, 16:11

Ik geef het op, Rico .
Jij bent zo gehersenpoelt dat je niet stopt alvorens gelijk te hebben :wink:

Overigens sla je de plank volledig mis, als je denk dat ik mijn visie verdedig, want dan heb je toch niet opgelet. Ik verdedig geen merk of type of concept.
Ik probeer alleen maar aan te geven dat het kant nog wal raakt hoe sommige doorslaan met hun "kennis" over boten en ideale auto's.

Nogmaals ik ben blij dat ik geen BMW rij.
Ik heb de kennis en de kwaliteiten niet om zo een pure rijders-machine te besturen op de juiste wijze...

De laatste post omtrent "boten", "de best buy vor value ever", "afschrijving" .....laat ik aan jou over.
Succes met de campagne...
Ik weiger me te laten "brainwashen" over wat wel of wat niet goed is.
Voor mijn part rijdt het hele forum een zilveren 130i volgend jaar..... ROFL

kris

Bericht door kris » 09 jun 2007, 16:20

Rebel schreef: Voor mijn part rijdt het hele forum een zilveren 130i volgend jaar..... ROFL
dat was eigenlijk m'n eerste keuze :P

RVV

Bericht door RVV » 09 jun 2007, 18:06

Rob zucht jij zit echt op een compleet andere golflengte hè. Geef niks hoor

markk

Bericht door markk » 09 jun 2007, 18:07

Voor mijn part rijdt het hele forum een zilveren 130i volgend jaar.....
Nah, doe maar niet. Ik vind mn M3 al traag ;-)
(Aan de andere kant net ff tegen een 147 GTA gesprint en dat was "makkelijk". Kortom zo'n hok is wel snel maar het voelt gewoon niet zo)

BMW is slechts een tussenstation naar Porsche. Iedere Porsche rijder, van 924 tot 997 GT3 RS weet dat. Iedere BMW rijder moet dat nog leren...

Mark.

Rebel

Bericht door Rebel » 09 jun 2007, 18:27

Ik sla dat tussenstation over....dank u
Marketing afdeling van BMW kan beter eerst eens werken aan een nieuw imago
Doet me bijna denken aan het 3e rijk.... übermenschen met überwagen's ......

Ik heb niet zo veel met al dat "über"...

Andre

Bericht door Andre » 09 jun 2007, 19:05

LOL om al deze reacties.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 09 jun 2007, 21:04

Hehehe

Ik had al enorm veel 'driving-fun' met een Toyota Yaris in de bergen van Lanzarote...

...en denk dat ik straks met mijn bestelde 95 PK Grande Punto Sport ook 'driving-fun' zal hebben. Weet het eigenlijk wel zeker. :)

Sterker nog, met m'n huidige Golfje diesel (60 pk) heb ik zelfs driving-fun. Achterlijk slecht onderstel, overhellen als een boot (da's letterlijk een boot, een 335i komt niet in de buurt van het boten-zijn :wink: ) en 0,0 vermogen maar ook dat is een kunst, om daar zo vlot mogelijk mee te gaan op een binnenweggetje.

Ik hoef niet persé 300 pk en RWD om lol te hebben. Tuurlijk, zodra ik het geld hebt komt er hier hopelijk ooit ook nog eens een 911 maar uiteindelijk kan ik met alles wat rijdt plezier hebben. Ik rij dit weekend mee op Assen tijdens de Ducati Clubraces op een KTM (zo'n ding met 2 wielen), ook dat is enorm veel lol. Dat terwijl ik zeker niet vooraan sta.

Misschien moet ik eens een topic starten, wat voor een ieder nou zijn/haar definitie is van driving-fun. Scheelt een hoop heen en weer geouwehoer hehehe. :P

RVV

Bericht door RVV » 10 jun 2007, 00:38

Rebel schreef:Ik sla dat tussenstation over....dank u
Marketing afdeling van BMW kan beter eerst eens werken aan een nieuw imago
Doet me bijna denken aan het 3e rijk.... übermenschen met überwagen's ......

Ik heb niet zo veel met al dat "über"...
Rob dikke uitglijer wat mij betreft..

jammer.

Helemaal nadat ik neerpen dat BMW helemaal niet het "beste" merk is.

Verhalen over merken verdedigen.. phff. er hoeft helemaal niks verdedigd te worden. Als je op jou manier DF uit je auto haalt is dat toch dikke prima ? Ik schrijf toch niet dat zoiets niet mogelijk is ? Sterker nog hoe jij op jou manier plezier heb van je TT kan ik heel erg goed begrijpen.

Als ik op mijn manier DF uit mijn auto haal is dat toch dikke prima ?

Je begint je wel erg calimero achtig te gedragen hoor :wink: zij zijn groot en ik is klein :wink:

Nou nog 1 keer op een rijtje voor jou voordat je slecht gaat
slapen :wink:

-BMW is mijn merk maar niet het merk
-Audi maakt supermooie auto's en qua afwerking en uitrusting de ongekroonde koning
-Een TT vind ik geen kappersauto of homoauto maar een strakke sportcoupe met dito prestaties, Andre zal hem saai vinden qua rijden ik (denk ik) niet (let op het woord ik)
-130i is een geinig RWD wagentje. Natuurlijk veel te duur voor het geld, maar goedkoop vergeleken met een M3
-M3 is een shoarmajanker, maar dat is ie al 6 jaar.
-DF heeft niks met aandrijving/motor/prestaties/merk/kwaliteit te maken maar alles met beleving
-Niemand is een betere rijder dan een ander totdat hij dit op een circuit in competitie heeft bewezen

zo goed :wink:

Rebel

Bericht door Rebel » 10 jun 2007, 02:22

Krijg er de tranen van in mijn ogen...

je bent "uber" freundlich.......en als je bij me was kreeg je een "uber" knuffel van me

Maar back on topic...

Ik kwam deze foto's tegen op een engels forum:
Let ff op de strakke afwerking van de lederen stoelen.
De zijwangen en zitvlak zitten vol blazen en bulten ?
Vind dit soort bobbels in de bekleding niet kunnen.
(kijk ff naar de laatste 3 foto's)

[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw1.jpg[/img]
[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw2.jpg[/img]
[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw3.jpg[/img]
[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw4.jpg[/img]
[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw5.jpg[/img]
[img:1200:803]http://www.jamesnortham.com/clients/pics/bmw/bmw6.jpg[/img]

Fernando

Bericht door Fernando » 10 jun 2007, 02:53

dat ziet er niet bepaald strak uit imho....

Tom

Bericht door Tom » 10 jun 2007, 05:08

Het normale leer staat ook niet bekend als erg goed... heb al vaker berichten gelezen over leer in BMW's dat niet zo geweldig was. Denk dat je daarvoor toch bij Audi, Mercedes en Porsche moet zijn, of de exclusievere italianen.
Vraag me wel af of dit standaard is of achteraf erin gezet.. maar dat weet Ilija vast wel :)

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 10 jun 2007, 07:43

Tom schreef:Vraag me wel af of dit standaard is of achteraf erin gezet.. maar dat weet Ilija vast wel :)
Dat vraag ik me idd ook af als ik dit zie. Dit is niet alleen BMW ontwaardig maar Germany Engineering Quality ontwaardig :wink:

Daniel

Bericht door Daniel » 10 jun 2007, 09:34

Two-tone leer wordt niet af fabriek geleverd dus ik betwijfel of de BMW-kwaliteitscontrole hier schuld aan heeft.

Neemt niet weg dat het standaard leer (Oregon) niet fantastisch is, Dakota is wat beter maar eigenlijk moet je het Walknappa of Merino hebben, of Exclusive. Maar dan mag de portemonee weer flink open....

Rebel

Bericht door Rebel » 10 jun 2007, 09:55

Dit leer is origineel van BMW af fabriek.
Eigenaar heeft al aangegeven dit niet te accepeteren.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 10 jun 2007, 10:42

Lijkt nergens naar, never nooit accepteren.

Merino leder is heel appart, geloof dat ook RR dat gebruikt.

Elmar

Bericht door Elmar » 10 jun 2007, 11:23

Ik denk dat Wouter81 1 van de weinige doorheeft dat je DF kan hebben met alles (zowel met 4 of 2 wielen) waar een motor(tje) aan vast zit. Leer te leven met de beperking van het voertuig en je hebt lol.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jun 2007, 11:45

Elmar schreef:Ik denk dat Wouter81 1 van de weinige doorheeft dat je DF kan hebben met alles (zowel met 4 of 2 wielen) waar een motor(tje) aan vast zit. Leer te leven met de beperking van het voertuig en je hebt lol.
Maak dat de kat wijs. :P Hangt natuurlijk totaal van iemands referentiekader af, een Spijkstaal SRV wagen is niet leuk, een bakfiets met Solexmotor zou leuk kunnen zijn, voor even, een 190d biedt een prima onderstel, maar schiet niet op en een 147GTA biedt een juweel van 'n motor, maar is 't ook net niet voor mij. Maar dat is een Z4M ook niet.

Bij mij staat een beperking van een voertuig gelijk aan inruilen die handel, bij wijze van, :P en nou vind ik 't niet hebben van 'n LSD dat nou net niet:Langere bochten (3e versn of hoger) heb ik eigenlijk geen lsd nodig.

Thom

Bericht door Thom » 10 jun 2007, 15:35

Elmar schreef:Ik denk dat Wouter81 1 van de weinige doorheeft dat je DF kan hebben met alles (zowel met 4 of 2 wielen) waar een motor(tje) aan vast zit. Leer te leven met de beperking van het voertuig en je hebt lol.
Klopt helemaal.
En Robin, jij hebt toch ook leren leven met de beperkingen van een 330i?
En je zou een heel ander "referentiekader" hebben als je 10x zo veel verdiende. :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jun 2007, 16:27

Thom schreef:
Klopt helemaal.
En Robin, jij hebt toch ook leren leven met de beperkingen van een 330i?
En je zou een heel ander "referentiekader" hebben als je 10x zo veel verdiende. :wink:
Een 330i is een goede wagen met betr driving fun. 8 van de 10 auto's biedt mij geen Driving fun, gewoon vervoermiddelen, ik heb vroeger in de autoverkoop in vanalles rondgereden, van Zastava's, Alto's, Samara's via Meganes, Golfjes en 850 R Volvo's met 320pk op de voorwielen en RS6en met een rijbeleving 0 tot M5en en TVR, Aston Martin, Exiges en alles daar weer tussen.

Dan staat die Z4M idd dichter bij die laatste betere groep, zegmaar. Maar 1 ding wil ik(buiten een EVO of RS4 achtig ding) en dat staat in mijn avatar. En daarom vallen ontzettend veel 'leuke'karren bij mij buiten mijn referentiekader, jammergenoeg. :P

Plaats reactie