Je kunt hem ook overspuiten in TiAg of Silverstone grijs, val je tenminste niet meer op

Je koopt zo'n auto natuulijk niet om lekker rustig mee te rijden, dan kun je ook een 316i coupe met M pakket kopen. Een M3 koop je omdat je kan genieten van de power uit de hoog toerige motor. Dat je er rustig mee kan rijden is logisch, maar dat is wel het laatste aankoop argument. Somigen kopen dit soort wagens om te showen, Rico is echter niet zo.wimwerf schreef:Even voor mijn beeldvorming...
Is een m3 rijden nou net zoiets als "met een 3delig pak op een racefiets zit je ook niet"
Oftwel...met een m3 rustig rijden gaat niet/rijd niet lekker etc..
Want ik kon in mn excossie ook heerlijk rustig rijden ondanks t feit dat ie aardig hard kon..
Het is volgens mij niet mogelijk om langzaam te rijden in welke auto dan ook met veel vermogen aan boord....punt.wimwerf schreef:Even voor mijn beeldvorming...
Is een m3 rijden nou net zoiets als "met een 3delig pak op een racefiets zit je ook niet"
Want ik kon in mn excossie ook heerlijk rustig rijden ondanks t feit dat ie aardig hard kon..
Legacy sedan 1993-1995 bijvoorbeeld, het oude model is hoekiger en valt meer op, STi ombouw qua techniek: heb je een super onopvallende auto die toch behoorlijk potent is. En waar de meeste ondedelen van een Impreza GTT op passen (onderstel etc).Rico v Velzen schreef:....
Maar 1 kernwoord en dat is stealth...wat gaat tellen.
Een M3 valt juist heel goed/comfortabel rustig te rijden heb ik begrepen.wimwerf schreef:Even voor mijn beeldvorming...
Dat klopt: 'standaard' M3 is prima ook relaxed mee te rijden, met een CSL lukt dat wat minderThom schreef:...
Een M3 valt juist heel goed/comfortabel rustig te rijden heb ik begrepen.
Dat een auto met veel vermogen je uitdaagt om dat vermogen ook te gebruiken, waardoor je meestal toch te hard zult rijden, is logisch.
Gelukkig heeft Rico geen CSL danAernoudt schreef:Dat klopt: 'standaard' M3 is prima ook relaxed mee te rijden, met een CSL lukt dat wat minderThom schreef:...
Een M3 valt juist heel goed/comfortabel rustig te rijden heb ik begrepen.
Dat een auto met veel vermogen je uitdaagt om dat vermogen ook te gebruiken, waardoor je meestal toch te hard zult rijden, is logisch.![]()
Tristan schreef:Zoals Michel al zei: Koop een daily-driver die niet opvalt, en gebruik de M3 als 2e auto.
Mijn pa reed ook in een 996 4S als daily-driver, en toen hij de auto verkocht, heeft hij gekozen om een dikke diesel dagelijks te rijden. Hierdoor wordt je minder uitgedaagd en val je veel minder op. Hij heeft sindsdien ook minder boete's ontvangen. Voor de weekenden rijdt hij nu in de AM, en daarbij is het dan veel leuker om dan de auto te pakken. Je leeft dan van weekend naar weekend om lekker te rijden in je 'droomauto'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten