EK voetbal 2012

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: EK voetbal 2012

Bericht door Robin » 01 jul 2012, 23:10

///Joost schreef:Wow...Spanje zeker verdiend gewonnen, dat is duidelijk.

Wat heb ik gelachen tijdens de afsluitingsceremonie zeg. Die kinderen van die spelers, echt mooi om te zien hoor en dan zie je weer waar het in het leven allemaal echt om draait. Ook mooi hoe de regie wist te schakelen bij het momentje van de Catalaanse vlag. :tooth:

Als ik dan toch nog even iets kwijt moet over Italie, ik heb echt een super respect gekregen voor Buffon. Buiten het feit dat het een geweldige keeper is, heb ik nu gezien dat hij ook een geweldige verliezer is. Blijven 'lachen', ploeggenoten een hart onder de riem steken. Dat vind ik ook wel eens mooi om te zien en het is echt iets wat niet iedereen kan.

Dat van die Catalaanse vlag inderdaad. En die kop van die prins van Spanje erbij...

Ja Buffon blijft realist en diplomaat inderdaad. Bonucci(?) bleef maar tranen....Dan zie je de 'professionaliteit' van Buffon. Sterke persoonlijkheid, dit itt Balotelli, wat 'n figuur!

Jammer voor Pirlo ook. Ze zijn 'n goeie tweede, maar tweede is eigenlijk de beroerste plek.

Oh ja, die kids, van Torres, dat manneke heet Leo. Prachtig. Mijn zwager heet ook Leo Torres, mijn vrouw d'r meisjesnaam is Torres. FWIW.

Mark N

Bericht door Mark N » 02 jul 2012, 08:03

Let ook op Buffon tijdens het volkslied. Wat een passie heeft die man. Sowieso is Italiaanse volkslied kippenvel momentje.. Vergelijk dat maar eens met die duffe Nederlanders die een beetje mee lopen te mompelen en strak voor zich uit kijken.

Luco

Bericht door Luco » 02 jul 2012, 08:36

Afbeelding

Rebel

Bericht door Rebel » 02 jul 2012, 09:08

Enigzins geergerd aan Kraay jr gisteren in VI oranje. Hij had op vakantie in italie gemerkt dat het publiek maar weinig om Balotelli gaf, en was ervan overtuigd dat dit met racIsme te maken had. Wat een stompzinnige opmerking.

///Joost

Bericht door ///Joost » 02 jul 2012, 09:20

Rebel schreef:Enigzins geergerd aan Kraay jr gisteren in VI oranje. Hij had op vakantie in italie gemerkt dat het publiek maar weinig om Balotelli gaf, en was ervan overtuigd dat dit met racIsme te maken had. Wat een stompzinnige opmerking.
Ik heb het betreffende stuk niet gezien, maar vind je dat hij zoiets niet kan zeggen op TV of twijfel je aan de onderbouwing van Kraay?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 02 jul 2012, 13:24

Het nadoen van apen op de tribune door wat supportersgroepen hebben Balotelli natuurlijk niet milder gemaakt, MAAR hij was al 'n ENFANT TERRIBLE Eerste klas. Om het constant op discriminatie/racisme te gooien word ik ook wat flauw van. Het de uitzending met Kraaij jr niet gezien trouwens.

Anyway:
Afbeelding

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 jul 2012, 13:44

Van wikipedia:
In an April 2009 match with Juventus where he scored Inter's only goal in a 1–1 draw, Balotelli was racially abused by Juventus fans throughout the game.
Balotelli continued to be the subject of racist chants throughout the season, becoming the focus of Juventus fans even during games not involving Inter, leading to Juventus being fined twice and the club ultimately punished with a partial stadium closure.
Het hoeft niet zo'n grote groep te zijn (harde kern van één club) maar het gebeurt dus wel in Italië. Balotelli was de eerste zwarte doelpuntenmaker in het Italiaanse elftal, en één van de eerste spelers. Niet bepaald multiculti.

///Joost

Bericht door ///Joost » 03 jul 2012, 09:02

Afbeelding

MartijnS

Bericht door MartijnS » 06 jul 2012, 21:39

Louis van Gaal bondscoach met Danny Blind als assistent.. :drinking:

Rebel

Bericht door Rebel » 06 jul 2012, 21:46

Prachtig! Nu hopen dat hij met de zelfde verwaande spelers als op het EK ten strijde trekt, dan is de cirkel pas echt rond..... Meest domme keus die de KNVB kon maken.

Plaats reactie