///Joost schreef:Wow...Spanje zeker verdiend gewonnen, dat is duidelijk.
Wat heb ik gelachen tijdens de afsluitingsceremonie zeg. Die kinderen van die spelers, echt mooi om te zien hoor en dan zie je weer waar het in het leven allemaal echt om draait. Ook mooi hoe de regie wist te schakelen bij het momentje van de Catalaanse vlag.![]()
Als ik dan toch nog even iets kwijt moet over Italie, ik heb echt een super respect gekregen voor Buffon. Buiten het feit dat het een geweldige keeper is, heb ik nu gezien dat hij ook een geweldige verliezer is. Blijven 'lachen', ploeggenoten een hart onder de riem steken. Dat vind ik ook wel eens mooi om te zien en het is echt iets wat niet iedereen kan.
Dat van die Catalaanse vlag inderdaad. En die kop van die prins van Spanje erbij...
Ja Buffon blijft realist en diplomaat inderdaad. Bonucci(?) bleef maar tranen....Dan zie je de 'professionaliteit' van Buffon. Sterke persoonlijkheid, dit itt Balotelli, wat 'n figuur!
Jammer voor Pirlo ook. Ze zijn 'n goeie tweede, maar tweede is eigenlijk de beroerste plek.
Oh ja, die kids, van Torres, dat manneke heet Leo. Prachtig. Mijn zwager heet ook Leo Torres, mijn vrouw d'r meisjesnaam is Torres. FWIW.