Inmiddels weer een klein weekje gesleuteld aan de auto.
Ik heb weer diverse slangen binnen voor de G60 gasklep en deze dus geprobeerd, maar dat wordt hem gewoon niet. Komt totaal niet uit met de parafan en de veerpoot.
Daarom maar weer terug gegaan naar de originele gasklep. Daarmee past het bedachte systeem wel, alleen moet er een 15° buis gewisseld voor een 45°.
De 45° buis moet dus worden voorzien van een aansluiting voor de luchttempsensor en een blow off valve, welke in deze configuratie gewoon nodig is.
De intercooler beugeltjes heb ik nog iets aangepast, zodat de slang naar de compressor beter uit komt.
Met 1 slang meteen het hoekkie om
Daarnaast gaat de originele ventilator van de radiator af, veel te zwaar natuurlijk

en zit gigantisch in de weg. Achter de linker koplamp is nog plaats voor een mooie luchtfilterbak dus de buis naar de compressor zal dwars achter de radiator langs moeten.
Twee 15° buizen aan elkaar zorgen ervoor dat je een beetje kan kiezen waar je uit wil komen.
Ook de luchttoevoer naar deze locatie zijn al bedacht, zonder de koplamp te hoeven demonteren
De radiator moet natuurlijk nog wel voorzien worden van een actieve fan, wat in de vorm van een SPAL ventilator gemonteerd zal worden. Deze komt echter tussen de grille en de radiator, zodat hij niet eens meer zichtbaar is
Verder nog wat kleine dingetjes gedaan, zoals verstelbare topmounts geprobeerd, de veerpootbrug er terug op gezet, remankerplaten aan de voorzijde gemonteerd etc.