Vroeg ik me ook al af, bijvoorbeeld van die blauwe MX5Tom V schreef:Ik heb best veel mensen met camera's gezien, zijn er nog meer foto's gemaakt?
Had jij mij al een PB gestuurd ?Rob Schouten schreef:Vroeg ik me ook al af, bijvoorbeeld van die blauwe MX5Tom V schreef:Ik heb best veel mensen met camera's gezien, zijn er nog meer foto's gemaakt?
Aad schreef:Lida in beeld
Ik ben nu met mijn foto's bezig. Zullen straks online komen.Rob Schouten schreef:Vroeg ik me ook al af, bijvoorbeeld van die blauwe MX5Tom V schreef:Ik heb best veel mensen met camera's gezien, zijn er nog meer foto's gemaakt?
ik kan niet wachten!Mark Nauta schreef:Ik ben nu met mijn foto's bezig. Zullen straks online komen.Rob Schouten schreef:Vroeg ik me ook al af, bijvoorbeeld van die blauwe MX5Tom V schreef:Ik heb best veel mensen met camera's gezien, zijn er nog meer foto's gemaakt?
Zo, even alles bijlezen nog, maar ik kwam net dit tegen.Linc (Bas) schreef:Oh en in de masterbocht was denk ik Peter (de downforce 130i) boos naar me aan het zwaaien waarschijnlijk omdat ik al weer beetje vroeg naar binnen stuurde terwijl hij nog naast me zat. Of was het iets anders? ik hoor het graag !!
Ja je was inderdaad van alles aan het gebaren en dat komt dan al snel beetje boos overPeter Tunissen schreef:Zo, even alles bijlezen nog, maar ik kwam net dit tegen.Linc (Bas) schreef:Oh en in de masterbocht was denk ik Peter (de downforce 130i) boos naar me aan het zwaaien waarschijnlijk omdat ik al weer beetje vroeg naar binnen stuurde terwijl hij nog naast me zat. Of was het iets anders? ik hoor het graag !!
Ik zwaai nooit boos, maar probeerde je duidelijk te maken dat je remlichten niet werkten.
Dus bij deze, verder was het allemaal prima, maar ik wist even niet hoe ik je dat anders duidelijk moest maken, midden op de baan stoppen en bij gaan kletsen is ook al zoiets.
Was verder een supermooie dag, ik post ook nog wel een verslagje straks.
Ik had de gele vlag al in men hand maar gelukkig kon ie gewoon weer verderVLA schreef:Hier nog een filmpje van een BMW die een foutje maakte :![]()
Heel gaaf filmpje! Wat een monsters zijn het geworden helida dijkstra schreef:Aad schreef:Lida in beeld
Leuk Aad!
Thanx!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten