Dan zou ik gelijk voor een B3 gaan. Beetje volle sjaak is niet veel duurder. 360pk/500nmFerdinand schreef:Als je dat wil, red je het niet met je 91.000 Euriepleuries..

Maar vind de PP wel erg mooi...
Dan zou ik gelijk voor een B3 gaan. Beetje volle sjaak is niet veel duurder. 360pk/500nmFerdinand schreef:Als je dat wil, red je het niet met je 91.000 Euriepleuries..
Rico schreef:Wat kost trouwens die upgrade naar 325 pk ? (van PP)
Edit: zo snel gaat het nieuws: $2,839 dus:Ferdinand schreef:Volgens mij, naar ik heb 'horen zeggen', rond de Euri 2.000,-Rico schreef:Wat kost trouwens die upgrade naar 325 pk ? (van PP)
Performance is echt top! Ik heb bij De Maassche in Venlo de performance uitlaten en het aero-pakket bij aflevering van de 335i op de auto laten zetten. Geen seconde spijt van gehadYoup schreef:Niks nieuws hier, BMW Performance... Maar vandaag hebben we er een dagje van gehad @ circuit Zolder. Afgevaardigden van BMW Nederland, andere dealers in de holding en een hele boel klanten waren aanwezig. Op 't display stonden onder andere 2x een BMW 335i Touring Performance en een 325i Sedan Performance. Daar naast stonden er nog 2 M5 Tourings, 3 M3's, 'n Z4 S-drive 3.0, 'n Z4 M Coupe, etc...
De klanten gingen onder leiding van Phil Bastiaans' race experience de baan op met hun eigen auto's en 't was allemaal erg leuk en gezellig. Phil zit in het raceteam waar mijn baas ook voor rijdt (PS-Autosport) en zo hebben ze dit event samen op weten te zetten.
Voor de geïntresseerden, de dealer waar ik werk is de enige in Nederland die actief met BMW Performance spul bezig is. We hebben het ook in de showroom staan en nu dus dit evenement. Vandaag is ook de nieuwe BMW Performance website de lucht in gegaan, wel leuk om eens te kijken. Ik hoop niet dat het als spam beschouwd wordt, dan haal ik het wel weer weg. BMW Performance Nederland
Waarom deel ik dit alles? Geen idee, ik vind het gewoon leuk speelgoed en ik ben er super enthousiast over! Sowieso dat ik als student in de organisatie van zo'n dag mee mag draaien en dan ook nog een Performance auto mee krijg voor een avondje! (Ik heb wel eens dikker spul meegekregen, maar toch is dit erg leuk!)De 335i T van de website staat hier nu heel even op de oprit te blinken, wat een heerlijke wagen... 8)
Oh en misschien zit er nog wat adrenaline in m'n kont van de twee fastlaps in de M3 Coupe M-DCT naast Phil Bastiaans.....![]()
Wat denkt de rest van DF over BMW Performance? Ik vind het in ieder geval top, af en toe een beetje over the top, maar doorgaans is het erg leuk spul allemaal.
Wanneer ik een bijtellingsloze leaseauto kan rijden en genoeg centen heb voor een Z4 M Coupe voor in 't weekend en de Saxo voor 't circuit.GTRene schreef:zit wel mooi spul tussen![]()
wanneer koop jij een bmw
Geen idee eerlijkgezegd, op de 335i Touring zijn ze niet beschikbaar, volgensmij op geen enkele 335i trouwens.... Ik heb nog nooit meer dan 50 meter met de 325 Performance gereden, dat is een showroomauto...Casper schreef:Die Performance remmen zien er wel bruut uit, zag laatst een witte 135i ermee rijden. Maar remmen ze ook goed?
Foto's volgen zodra ik ze heb... Al kan dat wel nog even duren, er is een professionele fotograaf aanwezig geweest, ik weet niet wanneer we de DVD's krijgen...Macboy schreef:Leuk ! Foto's zouden nog leuker zijn
Website is overigens helemaal
Geweldige sound zeker! En draagt enorm bij aan de rijbeleving. Maar je krijgt bij voorbaat het schaamrood op de kaken als je zondagochtend vroeg een ritje wil maken. Uitlaat is erg luid.Youp schreef:Dat is in combinatie met de airbox en uitlaat. Die overigens een geweldige sound produceren.
Panda de Beer schreef:Geweldige sound zeker! En draagt enorm bij aan de rijbeleving. Maar je krijgt bij voorbaat het schaamrood op de kaken als je zondagochtend vroeg een ritje wil maken. Uitlaat is erg luid.Youp schreef:Dat is in combinatie met de airbox en uitlaat. Die overigens een geweldige sound produceren.
Airbox, short shifter en veerpootbrug zou ik zo doen. Stuur is ook super, maar wel een beetje OTT. Stoelen zitten goed, maar zijn wel aan de harde kant, terwijl ik de std sportstoelen geweldig vind.
Overigens, als ik één ding mag/wil/kan kopen, dan werd het dat stuur. Dat is echt iets bijzonders en je hebt er een olietemperatuurmeter bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten