Je bent gewoon een crimineelMetchu schreef:Mooi envelopje binnen gekregen vandaag. Aandenken uit Leeuwarden. Wat lief van ze
volgende keer dus beter een navigatie systeem in je auto die aan staat met flitscontroles en traject controles ens enz...dat kan je behoeden voor dat soort dingen, ok al vergeet jij het de navigatie vergeet het niet als ie aan staat 8)Metchu schreef:terugweg, trajectcontrole in Arnhem, 116 ipv 100, 12 te hard ofzo... 51 euro ... schandalig dat je "maar" voor 12 te hard zo'n achterlijke boete krijgt! Ik had het blijkbaar niet eens door... Want de terugweg heb ik echt relaxed gedaan... Najah ...
Sukkel. Als je 12 te hard hebt gereden heb je eigenlijk niet 112 maar 116 gereden en als je 116 gemeten bent zal je wel 118 gereden hebben en dat betekent dat je dus met de afwijking van die Clio 130 op de teller hebt gehad. Je rijdt dus 130 terwijl je daar maar 100 mag. EUR 51,- is dan echt goedkoop vriend. Ik rij daar wekelijks 110 op de teller doorheen en die Audi van mij wijkt niks af bij die snelheid en ik krijg geen boetes. Jij hebt daar gewoon zwaar doorgeredenMetchu schreef:terugweg, trajectcontrole in Arnhem, 116 ipv 100, 12 te hard ofzo... 51 euro ... schandalig dat je "maar" voor 12 te hard zo'n achterlijke boete krijgt! Ik had het blijkbaar niet eens door... Want de terugweg heb ik echt relaxed gedaan... Najah ...
Wat een belachlijke hoge boete voor een overschrijding van 12km/u buiten de bebouwde komMetchu schreef:terugweg, trajectcontrole in Arnhem, 116 ipv 100, 12 te hard ofzo... 51 euro ... schandalig dat je "maar" voor 12 te hard zo'n achterlijke boete krijgt! Ik had het blijkbaar niet eens door... Want de terugweg heb ik echt relaxed gedaan... Najah ...
Dennis Cavallino schreef:Ik weet niet of jij Metchu weleens geconcentreerd achter het stuur hebt gezien, maar ik niet.
Dennis Cavallino schreef:Ik weet niet of jij Metchu weleens geconcentreerd achter het stuur hebt gezien, maar ik niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten