Komende week heb ik een internationale controller meeting dus weinig auto nieuws te verwachten hier
Niels tipte mij deze sloper, die heeft veel Z3's staan.Martijn_bmw schreef: 17 mei 2019, 17:32 Ah oké, nee niet doorgerot. Alleen onder de lak zit roest maar ze zijn nog hard.
2 schroef delen op de sloop halen zou dus ook een optie zijn?
Voor het geluid sowieso, 2jaar terug een rondje gereden in een Z3 4 cilinder 118pk.allen schreef: 18 mei 2019, 13:21 Z3 ook leuk, maar dan eentje met een 6 cilinder. Kijk volgende week wel weer in dit draadje.
Alleen baur's toch?Martijn_bmw schreef: 18 mei 2019, 18:15 En verder vandaag 150km in de zon polderweggetje geredenheerlijk die wind door je haren en beetje rond kijken in de omgeving.
Vroeger ook redelijk wat open e30s gehad maar de laatste 10 jaar geen cabrio meer gehad, toch wel weer erg fijn om erbij te hebben![]()
Z3 met V8 moet ook leuk zijn en deze is van voor 1997 dus perfect. Dus ik spreek je volgende week wel weer.Martijn_bmw schreef: 17 mei 2019, 10:08 Samen tot de conclusie gekomen dat beetje zonde is om een origineel nl 635i automaat te slopen voor een V8 handbak project![]()
10W40 is prima voor een oud simpel blokje als de M43, liever iets dikker scheelt ook olie verbruik. Ding heeft 167k km gelopen.Martin van der Zwaard schreef: 22 mei 2019, 21:51 Heb je ergens een oud magazijn leeg getrokken. Die filters zijn denk al 15 jaar oud of niet?
En 10W40??
Vind het qua rijden wel meevallen hoe slap de carosserie aanvoelt, als je zin hebt ben je altijd welkom om eens een stukje te sturen en te voelen hoe het stuurt. Ik vind hem echt super lekker en direct sturen, veel directer bijvoorbeeld dan een E36 cabrio, en ondanks de cijfers anders zeggen ook minder slap aanvoelen.RJK schreef: 23 mei 2019, 00:02Z3 met V8 moet ook leuk zijn en deze is van voor 1997 dus perfect. Dus ik spreek je volgende week wel weer.Martijn_bmw schreef: 17 mei 2019, 10:08 Samen tot de conclusie gekomen dat beetje zonde is om een origineel nl 635i automaat te slopen voor een V8 handbak project![]()
Wel beetje een slappe pannenkoek qua carrosserie als je de data mag geloven maar ach het zal best leuk sturen evengoed.
Gelukkig zijn die M43's wel goed, wat een drama motor was de M40!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb en 15 gasten