Pagina 11 van 25
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:48
door Thommy
Guiliabc schreef:Aram schreef:Dat je snel bent is heel fijn, maar je mag je dan nog steeds als een normaal mens gedragen.
En begrijp ik nu goed dat die kerel geen lid is van D-F?
Ik had de indruk dat dit een dag van D-F was dus wat deed die vent er uberhaupt?
Normaal zou ik er geen problemen mee hebben maar om eerst naar een feest te komen waar je niet uitgenodigd bent en je dan nog eens lomp gedragen is nou niet iets waar ik blij van word.
En de geld ook voor de meneer in de parelmoer kleurige Alfa waarvan ik gehoord heb dat hij nou niet bepaald het meest soepele figuur was om mee te communiceren. (Thommy?)
Beste Aram,
de meneer in de Alfa is wel een DF man en met alle respect als er iemand binnenkomt in een door ons gehuurde pitbox daar 5 kannen benzine neerzet en dan wegloopt zonder iets te vragen zou ik ook wat minder soepel communiceren. Je afvragen wat die vent daar uberhaupt deed is misschien een vraag die beantwoord kan worden door de organisatoren....... daar is namelijk wel toestemming aan gevraagd.
Vind het alleen jammer dat ik een aanvaring moest hebben met de man in de Parelmoer kleurige Alfa...
kom hun box in met 'normale' vragen over hun gereedschap...met betrekking om deze te lenen, omdat ik net de baan was afgeklapt... krijg een paar domme antwoorden/opmerkingen... PitBox Dit, Pitbox Dat, Pitbox Zo, Pitbox Hier, Pitbox Daar...
Door deze domme antwoorden/gedrag liepen de gemoederen bij mij iets te veel op... wat leide tot een scheld-golf en stomme opmerkingen (mijn excuus hiervoor)
Een simpele Ja of Nee met uitleg was genoeg geweest en dan was ik ZEKER ff terug gekomen om over hun bolides te praten... maar na deze aanvaring had ik het helemaal gehad... vond het echt jammer...
Nog maals zoals ik al eerder heb gezegt, deze dag was echt GAAF!!
Grt thommy
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:52
door Hans R
Je ging ook lekker hard, thommy.. maarre.. de tarzan moet je toch echt iets anders nemen

ik stond te vlaggen daar de eerste 2 uur.. en het ging een paar keer bijna mis! Wel spannend natuurlijk

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:53
door Mark Nauta
Hans GP1630 schreef:Je ging ook lekker hard, thommy.. maarre.. de tarzan moet je toch echt iets anders nemen

ik stond te vlaggen daar de eerste 2 uur.. en het ging een paar keer bijna mis! Wel spannend natuurlijk

Ik stond toen bij Hans en kan het beamen. Je remt daar echt te laat en stuurt te vroeg in (zeg ik als stuurman aan wal).
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:54
door Downforce Hans
Mark,
We zijn weer vrienden

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:09
door Robert Geux
Boelsphotography schreef:
Aan de CSL rijder... veruit de beste van het deelnemersveld. Proficiat! Steeds kreeg ik weer "kiekenvel" op mijn armen. Prachtige sound!
Kristof,
Kiekenvel? Is dat Vlaams? Haha.
Steve ging als enige hard in de 156 (laatste 2 uur). Ik heb niet meer gedaan dan wat glibberrondjes in de eerste anderhalf uur, waarvan ik grotendeels drukker was met filmen dan met echt doorrijden. Ik verdien geen enkele credits deze dag. Die zijn in het geheel voor de 156, voor Steve en hooguit wat kleine credits voor mijn filmpjes.
Maar ik kan niet wachten op jouw foto's.

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:12
door Francisco
luco hornsveld schreef:Hielke schreef:
Mooi. Met heel veel aanvalsdrift gereden ook. 2.18 met 139 pk is een supertijd.
Inderdaad zeer netjes gereden, maar met goed onderstel en slicks is 2.10 mogelijk
thanx. er zit nu een H&R coil over setje onder. slicks vind ik de moeite niet. vanaf volgende maand staat ie bij de nordschleife.
volgend jaar weer DF zandvoort?
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:14
door Francisco
de 159 ging goed af. past daar zomaar een Q2 sperdiff onder? nice
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:19
door atomchris
Hans GP1630 schreef:Ik denk dat de meeste stonden kwijlen bij jouw Exige, christiaan! 8)
Jammer dat je de baan niet op ging..
dat valt toch wel mee...met al dat pk en vlammen geweld
.....We gaan alleen bij LoT rijden(lotus on track)dan zijn we namelijk gewoon verzekerd........is net ff iets fijner(zie zwarte speedster)
http://www.lotusontrack.com/
daar kan jij dan ook heen met je 340R!!!! 8) 8) :o
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:23
door RobS
christiaan linneweever schreef:Hans GP1630 schreef:Ik denk dat de meeste stonden kwijlen bij jouw Exige, christiaan! 8)
Jammer dat je de baan niet op ging..
dat valt toch wel mee...met al dat pk en vlammen geweld
.....We gaan alleen bij LoT rijden(lotus on track)dan zijn we namelijk gewoon verzekerd........is net ff iets fijner(zie zwarte speedster)
http://www.lotusontrack.com/
daar kan jij dan ook heen met je 340R!!!! 8) 8) :o
Eind mei, op Spa, probeer ik er bij te zijn 8)
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:25
door Peter Tunissen
Aram schreef:Om dit soort dingen te voorkomen is het misschien een idee om als club volgende keer een box af te huren met zijn allen om spulletjes in op te slaan en misschien een koffiepot met frituurpan neer te zetten?
Dan hebben de heren die hun eigen box huren dan ook geen "last" meer van andere club leden.
Klopt, die hebben we normaal ook, volgens mij zit dat zelfs standaard bij het huurbedrag in, maar de bezetting op Zandvoort was gisteren minimaal, zowel van het circuit uit (Marjolijn kwam om half vier of zo pas even kijken) als van DF uit (veel mods met goede redenen waarom ze niet aanwezig konden zijn), dus we hadden zelf ook niet echt de tijd om er achteraan te gaan om de sleutel te halen.
Dat ze om 13:00 nog dicht waren kwam ook omdat het circuit 's morgens niet verhuurd was, als jullie er allemaal om 10:30 geweest waren hadden we toen ook al kunnen beginnen, want er was verder echt helemaal niemand en de poort stond wel al open.
Aram schreef:Verder ga ik trouwens geen woorden meer vuil maken aan deze "voorvallen", daar was het een te leuke dag voor. 8)
Lijkt me prima.

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:33
door Robert Geux
Thommy schreef:Vind het alleen jammer dat ik een aanvaring moest hebben met de man in de Parelmoer kleurige Alfa...
... wat leide tot een scheld-golf en stomme opmerkingen (mijn excuus hiervoor)
Volgens mij was je grootste aanvaring met Steve, (die zal nog wel reageren als hij eindelijk uitgewerkt is) maar ik (de Alpha man) moest ook zonodig wat cynische pitbox opmerkingen plaatsen tijdens het lossen van TE hete wielmoeren wat de uiteindelijke discussie met Steve aanzwengelde.
Achteraf gezien ongepast en onterecht, dus hierbij ook mijn excuses.
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:38
door Robert Geux
Francisco schreef:de 159 ging goed af. past daar zomaar een Q2 sperdiff onder? nice
Euuh.... 15"6".
Past (naar later bleek) in elke Alfa 6 versnellingsbak. (JTD en V6)
Goedkoop alternatief voor een dure Quaif-diff.
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:40
door Peter Tunissen
En om de lynchmob helemaal naar huis te sturen.
Er waren een aantal mensen niet aanwezig bij de rijdersbriefing (omdat ze bijv. te laat kwamen, omdat ze op dat moment met iets anders bezig waren of wat dan ook).
De CSL-rijders waren daar volgens mij ook bij, die kwamen ook pas later.
De meeste mensen heb ik daarna nog wat korte tips meegegeven, zeker de Engelsen en de andere mensen die voor het eerst op Zandvoort reden, bijv. rechts houden bij het uitrijden van de pits, maar de CSL mensen niet omdat ik ze op dat moment niet kon vinden en later de schade van Herman en een lekke band van iemand die weggesleept moest worden ertussen kwamen.
Dus dat ze dat niet wisten is niet hun schuld, maar de schuld van de organisatie.
Dat al die andere mensen het niet wisten is echter hun eigen schuld omdat ze niet goed lezen.

8)
Lijkt me een goed idee om de tips & trics wat in te korten tot 5 of 6 echte kernpunten, die in 48 formaat lettertype op het forum te zetten en de andere dingen dan in de briefing te vermelden, want zo leest de helft het blijkbaar toch niet.

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:54
door Thommy
Hans GP1630 schreef:Je ging ook lekker hard, thommy.. maarre.. de tarzan moet je toch echt iets anders nemen

ik stond te vlaggen daar de eerste 2 uur.. en het ging een paar keer bijna mis! Wel spannend natuurlijk

jah had nog nooit eerder over zandvoort getuft met mn gebakkie...

moest het idd nog ff doorkrijgen... volgende keer gaat Cor ff mee, kan hij de lijnen uitleggen
Robert Guezen schreef:
Achteraf gezien ongepast en onterecht, dus hierbij ook mijn excuses.
Was een samenloop van omstandigheden...
Volgende keer eens ff goed over elkaars auto praten en niet over pitboxen en gereedschap
en het zelfde dan ook voor Steve gewoon lullen over iets met 4 wielen...
ik ga pokeren tot de volgende keer weer

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:56
door Style
wanneer is de volgende Zandvoort dag

:

Geplaatst: 15 feb 2008, 20:57
door Mark Nauta
Style schreef:wanneer is de volgende Zandvoort dag

:

Daar ben ik nu ook al weer benieuwd naar

. PETER!!!!
Geplaatst: 15 feb 2008, 21:01
door Harm Koks
Ik was ook niet bij de briefing, meer omdat ik de auto had neergezet en stond te wachten. Nooit iets gehoord over een briefing of iets

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:09
door René130i
Dacht ook dat de pitbox gewoon door DF erbij gehuurd was zeg maar. Ben er met de 130i en 325 doorheen gereden om in de pits te komen. Sorry

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:21
door E30-Amateur
@ Mark Nauta
Heb je mogelijk nog wat foto's kunnen maken van mijn wagentje in actie?
Ben reuze benieuwd namelijk, en het is een mooie herrinering aan mijn debuut
Gr.
Geplaatst: 15 feb 2008, 21:33
door Roderic E34T
E30-Amateur schreef:@ Mark Nauta
Heb je mogelijk nog wat foto's kunnen maken van mijn wagentje in actie?
Ben reuze benieuwd namelijk, en het is een mooie herrinering aan mijn debuut
Gr.
Daar heb ik een paar van...

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:39
door E30-Amateur
Nou graag! Hoe meer hoe liever!! Heb je een link naar een site van je of iets in die richting?
Ik pb meteen wel even mijn mailadres naar je!
Alvast bedankt!
Geplaatst: 15 feb 2008, 21:48
door Miesjel
Organisatie en vlaggers bedankt ! Jurriaan ook bedankt voor het afslepen
Heb me goed vermaakt. Grip niveau was voor mij iets minder vanwege wat onderstel probleempjes maar toch nog veel plezier gehad. Onverwacht toch nog pech aan de kant gestaan, bobine los getrild. Waar zouden we zijn zonder Jurriaan ? Ik weet het niet want dankzij hem kon ik een krap kwartiertje later weer verder.
Eerste paar rondjes achter Harm (aw11) en dan een E36 met vleugel en een Sierra (best rappe sierra, wat ligt daar in?)
Verderop nog lekker doorgereden met de Cupra R van DDX (vanaf 18:12)
Harm en Calavera vanaf 27:00 :
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2277719086
Ries vanaf 13:28 en Vla vanaf 15:35 :
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2921821279
Ingekorte Youtube versie voor Vla :
http://www.youtube.com/watch?v=DXFgRoIPJQM
Excuses voor de lage kwaliteit. Ik heb m'n portie frustratie wel weer gehad met moviemaker.
@ Ivar : je had de snelheid er goed in zitten met de Clio, ik liet je weer voor gaan zodat ik wat kon filmen. Helaas wist ik niet dat de tape al vol was dus dat moeten we nog maar eens keer opnieuw doen

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:48
door DownforceJan
Ruben schreef:Zo, we zijn er weer. Ik heb geweldig genoten. Moet iedereen de complimenten maken voor het rijgedrag. Voorbeeldig zoals mensen netjes richting aangaven en voor andere deelnemers opzij gingen. Hoop dat hetzelfde voor mijn rijgedrag geldt.
Over de setup van mijn auto ben ik helemaal tevreden. Misschien alleen nog een set andere banden en een sperdif. Moet zeggen dat de runflats bridgestone potenza's zich goed gehouden hebben. Gleed wel af en toe weg, ging na aanpassing bandenspanning wel beter, maar hier valt denk ik nog wel verbetering te maken.
Heb een geweldige race gehad met Jan Ozephius. Weet niet of hij het zo ervaren heeft, maar ik heb zon twee rondjes achter 'm gereden. Hij kwam niet weg maar ik kwam ook niet langs de e46 m3.
T was mij ook een genoegen!
Voor herhaling vatbaar!
Oh, rondetijd 2.12. Hoop dat een beetje voorbeeldig is

Andre?

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:48
door DownforceJan
Ruben schreef:Zo, we zijn er weer. Ik heb geweldig genoten. Moet iedereen de complimenten maken voor het rijgedrag. Voorbeeldig zoals mensen netjes richting aangaven en voor andere deelnemers opzij gingen. Hoop dat hetzelfde voor mijn rijgedrag geldt.
Over de setup van mijn auto ben ik helemaal tevreden. Misschien alleen nog een set andere banden en een sperdif. Moet zeggen dat de runflats bridgestone potenza's zich goed gehouden hebben. Gleed wel af en toe weg, ging na aanpassing bandenspanning wel beter, maar hier valt denk ik nog wel verbetering te maken.
Heb een geweldige race gehad met Jan Ozephius. Weet niet of hij het zo ervaren heeft, maar ik heb zon twee rondjes achter 'm gereden. Hij kwam niet weg maar ik kwam ook niet langs de e46 m3.
Voor herhaling vatbaar!
Oh, rondetijd 2.12. Hoop dat een beetje voorbeeldig is

Andre?

T was mij ook een genoegen. Eindelijk iemand die netjes achter mij blijft rijden.

Geplaatst: 15 feb 2008, 21:54
door Wint