Vind het alleen jammer dat ik een aanvaring moest hebben met de man in de Parelmoer kleurige Alfa...Guiliabc schreef:Beste Aram,Aram schreef:Dat je snel bent is heel fijn, maar je mag je dan nog steeds als een normaal mens gedragen.
En begrijp ik nu goed dat die kerel geen lid is van D-F?
Ik had de indruk dat dit een dag van D-F was dus wat deed die vent er uberhaupt?
Normaal zou ik er geen problemen mee hebben maar om eerst naar een feest te komen waar je niet uitgenodigd bent en je dan nog eens lomp gedragen is nou niet iets waar ik blij van word.
En de geld ook voor de meneer in de parelmoer kleurige Alfa waarvan ik gehoord heb dat hij nou niet bepaald het meest soepele figuur was om mee te communiceren. (Thommy?)
de meneer in de Alfa is wel een DF man en met alle respect als er iemand binnenkomt in een door ons gehuurde pitbox daar 5 kannen benzine neerzet en dan wegloopt zonder iets te vragen zou ik ook wat minder soepel communiceren. Je afvragen wat die vent daar uberhaupt deed is misschien een vraag die beantwoord kan worden door de organisatoren....... daar is namelijk wel toestemming aan gevraagd.
kom hun box in met 'normale' vragen over hun gereedschap...met betrekking om deze te lenen, omdat ik net de baan was afgeklapt... krijg een paar domme antwoorden/opmerkingen... PitBox Dit, Pitbox Dat, Pitbox Zo, Pitbox Hier, Pitbox Daar...
Door deze domme antwoorden/gedrag liepen de gemoederen bij mij iets te veel op... wat leide tot een scheld-golf en stomme opmerkingen (mijn excuus hiervoor)
Een simpele Ja of Nee met uitleg was genoeg geweest en dan was ik ZEKER ff terug gekomen om over hun bolides te praten... maar na deze aanvaring had ik het helemaal gehad... vond het echt jammer...
Nog maals zoals ik al eerder heb gezegt, deze dag was echt GAAF!!
Grt thommy