Ik wacht af

Ben ik dan trouwens echt de enige die alleen een -AMSTERDAMSE- parkeerboete heeft gehad?

Nou die wil je niet hebben, hoor.RJay schreef:Ben dit jaar al een paar keer latgas door belgië geknald, maar ik heb nog niets gezien......
Ik wacht af![]()
Boete is inmiddels al een maandje binnen. Na correctie bleef er een overschrijding van 23 km/h over. Goed voor 142 euro waarvan 6 euro administratiekosten.Individual schreef:10 dagen geleden ben ik voor de eerste keer geflitst. Op dat moment was ik precies 1 week in het bezit van m'n rijbewijs, dus dat is een lekker begin. Het was tien voor drie 's nachts en ik reed 80 op de teller waar 50 toegestaan is. Heb de boete nog niet binnen natuurlijk maar het zal wel beteken dat ik een dag of drie gewerkt heb voor onze vrienden uit leeuwarden. Sneu geld, zeker gezien het tijdstip
6,60 per uur? Kan inderdaad goedkoper, al zijn er steden waar je duurder uit bent. Ik betaal vrijwel nooit voor een parkeermeter en krijg zo nu en dan een boete. Hoe het er exact voor staat weet ik niet, maar mn gevoel zegt dat ik goedkoper uit ben dan parkeertarieven betalen. Daarnaast hoef je nooit naar die stinkpaal te lopen of op een of andere manier aan kleingeld zien te komen.Individual schreef:Boete is inmiddels al een maandje binnen. Na correctie bleef er een overschrijding van 23 km/h over. Goed voor 142 euro waarvan 6 euro administratiekosten.Individual schreef:10 dagen geleden ben ik voor de eerste keer geflitst. Op dat moment was ik precies 1 week in het bezit van m'n rijbewijs, dus dat is een lekker begin. Het was tien voor drie 's nachts en ik reed 80 op de teller waar 50 toegestaan is. Heb de boete nog niet binnen natuurlijk maar het zal wel beteken dat ik een dag of drie gewerkt heb voor onze vrienden uit leeuwarden. Sneu geld, zeker gezien het tijdstip
Het bedrag viel me mee, ook al is het natuurlijk veel geld.
Een volgende boete is inmiddels ook al binnen. Ik had niet in de gaten dat ik 'm op een vergunningshoudersplek had geparkeerd. Overigens had ik 'm daar al 4 keer eerder geparkeerd in diezelfde week zonder dat het prijs was. 66 euro voor een weekje elke ochtend twee uurtjes parkeren. Das 6.60 per uur, kan goedkoper volgens mij.
Tot zover hopelijk mijn bijdrage aan dit topic.
Ik had er 4 weken geleden ook 1tje weer van 420euro...2de in half jaar tijdMike Spanjersbergh schreef:Vorige week de acceptgiro binnengehad na het bezoek aan de rechter... 390 euro![]()
Maar moet zeggen dat ik al een half jaartje geen bekeuring heb binnengekregen ( even afkloppen )
Maar ik heb ook zeer weinig de m3 uit de garage gehad in die maanden.. dus het risico is dan stukken kleiner natuurlijk![]()
Hou me hart weer vast als ze straks weer met grote groepen in de bosjes zitten als het weer mooi weer word..
Niet als je op kenteken geflitst wordtGTRene schreef:das niet zo mooi meneer hertjes, dan ist bij de volgende keer toch je rijbewijs?
of hoe zat dat...
duifjes.com schreef:Niet als je op kenteken geflitst wordtGTRene schreef:das niet zo mooi meneer hertjes, dan ist bij de volgende keer toch je rijbewijs?
of hoe zat dat...en 2 verschillende auto's
maar toch mooi klote.......2de keer was met Avensis Diesel Sedan trekhaak edition
Ben wel benieuwd naar de vergelijking. Je zou inderdaad best wel eens beter uit kunnen zijn.Maus335i schreef:6,60 per uur? Kan inderdaad goedkoper, al zijn er steden waar je duurder uit bent. Ik betaal vrijwel nooit voor een parkeermeter en krijg zo nu en dan een boete. Hoe het er exact voor staat weet ik niet, maar mn gevoel zegt dat ik goedkoper uit ben dan parkeertarieven betalen. Daarnaast hoef je nooit naar die stinkpaal te lopen of op een of andere manier aan kleingeld zien te komen.Individual schreef:Boete is inmiddels al een maandje binnen. Na correctie bleef er een overschrijding van 23 km/h over. Goed voor 142 euro waarvan 6 euro administratiekosten.Individual schreef:10 dagen geleden ben ik voor de eerste keer geflitst. Op dat moment was ik precies 1 week in het bezit van m'n rijbewijs, dus dat is een lekker begin. Het was tien voor drie 's nachts en ik reed 80 op de teller waar 50 toegestaan is. Heb de boete nog niet binnen natuurlijk maar het zal wel beteken dat ik een dag of drie gewerkt heb voor onze vrienden uit leeuwarden. Sneu geld, zeker gezien het tijdstip
Het bedrag viel me mee, ook al is het natuurlijk veel geld.
Een volgende boete is inmiddels ook al binnen. Ik had niet in de gaten dat ik 'm op een vergunningshoudersplek had geparkeerd. Overigens had ik 'm daar al 4 keer eerder geparkeerd in diezelfde week zonder dat het prijs was. 66 euro voor een weekje elke ochtend twee uurtjes parkeren. Das 6.60 per uur, kan goedkoper volgens mij.
Tot zover hopelijk mijn bijdrage aan dit topic.
Linksom of rechtsom betaal je belasting om te mogen parkeren, is het niet via boetes danwel een parkeermeter.
Niet normaal, laatste ook een nog een keer geflitst door een bermrakker die ik helemaal niet gezien hadRuben schreef:Bekijk voor de grap overdag eens regelmatig de flitsers op bnr.nl, je schrikt je dood met betrekking tot het aantal flitser. Ik heb het wel bekeken. Ik begin zeer nauwkeurig te worden met waar ik gas geef, ik geloof het wel.
Cinemec is ALTIJD uitkijken dat stuk. Ook na het viaduct als je richting Veenendaal rijdt etc etc...Erik Stoffelsen schreef:verrekte mooie doordraaier de A30 op,
laatst nog een keer met +/- 180 genomen in de RS.....
Gelukkig zat ik nu achter langzaam verkeer en reed ik denk in ongeveer 135 ofzo...
Xave30 schreef:Handig tip Erik
Daar rij ik moeilijk 120 altijdZeker als ik de A30 op rij
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten