Idd, superbruutMacboy schreef:Mooi ? SUPERBRUUT !!!!!!! En dit is nog maar een plaatje (gesjopt weliswaar) maar in het echt is dit gewoon weer porno
Het grote 2008 Impreza WRX STI topic
- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
Ik bedoel meer op het circuit enzo. En niet economischRuud Hulsegge schreef:Ahmed,
Tunen kunnen er zoveelDenk ook niet dat het betaalbaar is om zo'n ding hier naar toe te krijgen. En ben van mening dat een enkel exemplaar niet te vergelijken is als concurrent van een volledig ondersteund fabrieksmodel, op grote schaal verkrijgbaar (behalve in NL)
Valt wel op dat die Mazda net zulke lelijke achterlichten heeft. Japans hippe modestijl?
-
Tom
- Berichten: 22490
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Zo denk ik er ook over.Sander Spoolder schreef:Ik vind het nog steeds een lelijke auto. Er is een verschil tussen dik maken met verlaging en dikke wielen of gewoon een mooie wagen.
Een Impreza heb ik nooit echt mooi kunnen vinden. Het is in basis gewoon een goedkoop ogende Japanse sedan, waar weinig aandacht is besteed aan details. In WRX/STI-uitvoering ziet het er dan lekker dik en stoer uit, maar het woord 'mooi' komt niet in mij op. Technisch gezien is ie natuurlijk wel top.
-
Mike R32
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Misschien word het een optie voor Europa? Net als de stoelen etc die wij schijnen te kunnen krijgen in tegenstelling to de VS. Waar ook de oude STI in veel gevallen met Navi kwam.Michel Pol schreef:@Marcelvv,
Navi heb ik in de SpecB traag, niet gebruiksvriendelijk, en helaas standaard, wat ook geld voor dat mega schuifdak. Opties die ik nooit zou nemen, en dus eigenlijk geen geld voor over heb. Tomtom doet het sneller en is gebruiksvriendelijker.
In een STI hoort het helemaal niet thuis.
Michel
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Erik biedt er ook al 1 aan.
http://www.autobedrijfmoree.nl/occasion ... ml?id=7149
Aan de foto's te zien staat de auto nog niet bij zijn pand.
http://www.autobedrijfmoree.nl/occasion ... ml?id=7149
Aan de foto's te zien staat de auto nog niet bij zijn pand.
- Erik
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
-
OnlineBram
- Berichten: 16808
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Iedereen vindt dat een STI niet 'meer' mag kosten dan 45K voor het gebodene. Als ik de foto's zie heeft Subaru (eindelijk) een enorme sprong voorwaarts gemaakt.
Een STI mag dan volgens menigeen hier te duur zijn, eigenlijk volgt hij gewoon de markt, want een M3, RS4, Porsche en de rest is ook gewoon duur. De tijd dat Subaru een sportsedan voor weinig leverde, is allang voorbij. Enige verschil met de gevestigde orde is dat Subaru's over het algemeen niet stuk gaan en daardoor dus relatief goedkoop in onderhoud zijn.
Een STI mag dan volgens menigeen hier te duur zijn, eigenlijk volgt hij gewoon de markt, want een M3, RS4, Porsche en de rest is ook gewoon duur. De tijd dat Subaru een sportsedan voor weinig leverde, is allang voorbij. Enige verschil met de gevestigde orde is dat Subaru's over het algemeen niet stuk gaan en daardoor dus relatief goedkoop in onderhoud zijn.
Laatst gewijzigd door Bram op 15 okt 2007, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Das een hele goede waar ik het volledig mee eens ben. Waarom mag een 135i wel 50K+ kosten en een Sub niet? Alleen omdat het een BMW is, en de Sub lelijke witte achterlichten heeft? De Sub bied in mijn ogen meer waar voor je geld dan een 135i die ook meer dan 50k kost. Waarom zou een Sti dan niet meer dan 45K mogen kosten?partyondude schreef:Iedereen vindt dat een STI niet 'meer' mag kosten dan 45K voor het gebodene.Als ik de foto's zie heeft Subaru (eindelijk) een enorme sprong voorwaarts gemaakt.
Een STI mag dan volgens menigeen hier te duur zijn, eigenlijk volgt hij gewoon de markt, want een M3, RS4, Porsche en de rest is ook gewoon duur. De tijd dat Subaru een sportsedan voor weinig leverde, is allang voorbij.
-
OnlineBram
- Berichten: 16808
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
First Drive New STI Road and track
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=6054
First Drive New Evo Road and Track
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=1

http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=6054
First Drive New Evo Road and Track
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=1
"Unlike the Evo, the WRX STI won’t be overflowing with electronic systems. It will be a high-performance car, pure and simple."
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Bram, het hoeft niet duur te zijn. Als alle merken duurder worden en Subaru wil meer verkopen, moeten ze de auto gewoon niet duurder maken, maar goedkoper.
Kun je je voorstellen hoe dit zal inslaan in autoland? Als een bom. In 1995 hoeffde Subaru ook niet voor Hfl. 49.995,= aan te bieden.
Deden ze wel. Reacties? Porno in autoland. Voor weinig geld een super auto. Verkoop boost van heb ik jou daar.
Subaru is niet een merk dat van zichzelf verkoopt zoals BMW. Maar als Subaru nu weer een goede prijs kan verzinnen (max 45k) moet je eens opletten wat er gaat gebeuren
Ik vind de voorkant porno, de binnenkant porno, de stoelen porno
Alleen achterlichten is soft-erotiek
Kun je je voorstellen hoe dit zal inslaan in autoland? Als een bom. In 1995 hoeffde Subaru ook niet voor Hfl. 49.995,= aan te bieden.
Deden ze wel. Reacties? Porno in autoland. Voor weinig geld een super auto. Verkoop boost van heb ik jou daar.
Subaru is niet een merk dat van zichzelf verkoopt zoals BMW. Maar als Subaru nu weer een goede prijs kan verzinnen (max 45k) moet je eens opletten wat er gaat gebeuren
Ik vind de voorkant porno, de binnenkant porno, de stoelen porno
Alleen achterlichten is soft-erotiek
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Voor 45k ga ik voor een proefrit en als ie bevalt is ie verkocht. Alleen als ie 55k kost dan krab ik met toch eens op mijn achterhoofd. Subaru hoe luxe en mooi maar mij is ie dat niet waard. En kijk naar 2e hands markt van sti dan zie je aan de prijzen dat er meer mensen zo denken. De gaten zijn te groot tussen nieuwe sti en 2e hands markt en daarom kan je dan heel makkelijk concluderen dat nieuwprijs gewoonweg te hoog is.
Als men bij subaru die prijs niet lager kan aanbieden doordat men hem te luxe maakt dan moeten ze hem maar minder luxe aanbieden.
Als men bij subaru die prijs niet lager kan aanbieden doordat men hem te luxe maakt dan moeten ze hem maar minder luxe aanbieden.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
hardware technisch zal die zijn geld wel waard zijn.
Maar er zit ook een emotionele kant aan een waarde kant aan.
55k voor een hatchback vragen.. da's uniek, geen enkele volume fabrikant, geen enkele premium fabrikant geen enkele europese fabrikant durft in NL meer dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback.
Ik schreef het al eerder zo'n prijsstelling werpt geen vruchten af.
Maar er zit ook een emotionele kant aan een waarde kant aan.
55k voor een hatchback vragen.. da's uniek, geen enkele volume fabrikant, geen enkele premium fabrikant geen enkele europese fabrikant durft in NL meer dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback.
Ik schreef het al eerder zo'n prijsstelling werpt geen vruchten af.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
@Andre, anders gewoon ff wachten tot iemand zo'n STI netjes heeft ingereden en de achterlichten al heeft aangepast en nog wat kleine dingen heeft gedaan misschien, en dan als 2e hands een bijna nwe auto kopen, soms kun je al binnen 6 maand een hele smak eurie eraf krijgen, en hoef je hem niet meer in te rijden en kun je meteen gassen 8) en toch nog in een lange garantie zitten.
-
Tom
- Berichten: 22490
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Eens met je post.. voor 55k verwacht je wel iets speciaals... dat gevoel heb ik bij Subaru nooit gehad. Technisch zit het allemaal top in elkaar, maar voor de rest mis ik ook dat gevoel. Interieur is het allemaal niet, looks ook niet, 'kweenie. Als ik erin ga zitten in de showroom dan stap ik zonder 'moeite' weer uit.. terwijl ik bij sommige auto's echt zo'n hebbe-hebbe gevoel krijgRico v Velzen schreef:hardware technisch zal die zijn geld wel waard zijn.
Maar er zit ook een emotionele kant aan een waarde kant aan.
55k voor een hatchback vragen.. da's uniek, geen enkele volume fabrikant, geen enkele premium fabrikant geen enkele europese fabrikant durft in NL meer dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback.
Ik schreef het al eerder zo'n prijsstelling werpt geen vruchten af.
De WRX die ze nu verkopen vind ik een stuk beter, dat is relatief goedkoop voor dat geld. Sedan, technisch top, 230pk (makkelijk meer uit te halen), standaard behoorlijk compleet. Interieur valt wat tegen maar voor dat geld neem je zoiets graag voor lief.
Enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is:
'kaal' valt wel mee.. ik denk dat je em gewoon compleet krijgt en de optielijst bijzonder klein is.dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Oke ik bedoelde niet kaal in absolute zin, maar in relatieve zin.
je kunt altijd nog wel een paar duizend euro aan opties besteden om hem af te krijgen, opties zoals leer, satnav, xenon mischien ?
Een kale Audi S3 kun je ook aankleden met deze dingen.
Ik vind de S3 overigens wel een waardige concurrent, helemaal omdat die ook zonder moeite is te tunen naar 345pk (zie seat leon cupra verhaal
)
S3 of Impreza STI.. ?? voor mij geen keuze maar ik denk dat heel veel mensen heel snel richting de S3 neigen.
je kunt altijd nog wel een paar duizend euro aan opties besteden om hem af te krijgen, opties zoals leer, satnav, xenon mischien ?
Een kale Audi S3 kun je ook aankleden met deze dingen.
Ik vind de S3 overigens wel een waardige concurrent, helemaal omdat die ook zonder moeite is te tunen naar 345pk (zie seat leon cupra verhaal
)
S3 of Impreza STI.. ?? voor mij geen keuze maar ik denk dat heel veel mensen heel snel richting de S3 neigen.
-
Tom
- Berichten: 22490
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Nouja Japanse merken werken minder met opties als duitse merken he. Vaak zijn de topmodellen al erg goed uitgerust.
De Nissan 350Z heeft geloof ik alleen andere wielen en oranje leer als optie. Ook de S2000 is vrijwel optieloos (standaard xenon/leer/enz.). Meen dat je met een standaard evo ook weinig te wensen hebt.
Ik weet alleen niet hoe het bij Subaru zit.
De Nissan 350Z heeft geloof ik alleen andere wielen en oranje leer als optie. Ook de S2000 is vrijwel optieloos (standaard xenon/leer/enz.). Meen dat je met een standaard evo ook weinig te wensen hebt.
Ik weet alleen niet hoe het bij Subaru zit.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten
