Idd, superbruutMacboy schreef:Mooi ? SUPERBRUUT !!!!!!! En dit is nog maar een plaatje (gesjopt weliswaar) maar in het echt is dit gewoon weer porno

Ik bedoel meer op het circuit enzo. En niet economischRuud Hulsegge schreef:Ahmed,
Tunen kunnen er zoveelDenk ook niet dat het betaalbaar is om zo'n ding hier naar toe te krijgen. En ben van mening dat een enkel exemplaar niet te vergelijken is als concurrent van een volledig ondersteund fabrieksmodel, op grote schaal verkrijgbaar (behalve in NL)
Valt wel op dat die Mazda net zulke lelijke achterlichten heeft. Japans hippe modestijl?
Zo denk ik er ook over.Sander Spoolder schreef:Ik vind het nog steeds een lelijke auto. Er is een verschil tussen dik maken met verlaging en dikke wielen of gewoon een mooie wagen.
Misschien word het een optie voor Europa? Net als de stoelen etc die wij schijnen te kunnen krijgen in tegenstelling to de VS. Waar ook de oude STI in veel gevallen met Navi kwam.Michel Pol schreef:@Marcelvv,
Navi heb ik in de SpecB traag, niet gebruiksvriendelijk, en helaas standaard, wat ook geld voor dat mega schuifdak. Opties die ik nooit zou nemen, en dus eigenlijk geen geld voor over heb. Tomtom doet het sneller en is gebruiksvriendelijker.
In een STI hoort het helemaal niet thuis.
Michel
Das een hele goede waar ik het volledig mee eens ben. Waarom mag een 135i wel 50K+ kosten en een Sub niet? Alleen omdat het een BMW is, en de Sub lelijke witte achterlichten heeft? De Sub bied in mijn ogen meer waar voor je geld dan een 135i die ook meer dan 50k kost. Waarom zou een Sti dan niet meer dan 45K mogen kosten?partyondude schreef:Iedereen vindt dat een STI niet 'meer' mag kosten dan 45K voor het gebodene.Als ik de foto's zie heeft Subaru (eindelijk) een enorme sprong voorwaarts gemaakt.
Een STI mag dan volgens menigeen hier te duur zijn, eigenlijk volgt hij gewoon de markt, want een M3, RS4, Porsche en de rest is ook gewoon duur. De tijd dat Subaru een sportsedan voor weinig leverde, is allang voorbij.
"Unlike the Evo, the WRX STI won’t be overflowing with electronic systems. It will be a high-performance car, pure and simple."
Eens met je post.. voor 55k verwacht je wel iets speciaals... dat gevoel heb ik bij Subaru nooit gehad. Technisch zit het allemaal top in elkaar, maar voor de rest mis ik ook dat gevoel. Interieur is het allemaal niet, looks ook niet, 'kweenie. Als ik erin ga zitten in de showroom dan stap ik zonder 'moeite' weer uit.. terwijl ik bij sommige auto's echt zo'n hebbe-hebbe gevoel krijgRico v Velzen schreef:hardware technisch zal die zijn geld wel waard zijn.
Maar er zit ook een emotionele kant aan een waarde kant aan.
55k voor een hatchback vragen.. da's uniek, geen enkele volume fabrikant, geen enkele premium fabrikant geen enkele europese fabrikant durft in NL meer dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback.
Ik schreef het al eerder zo'n prijsstelling werpt geen vruchten af.
'kaal' valt wel mee.. ik denk dat je em gewoon compleet krijgt en de optielijst bijzonder klein is.dan 55K (kaal) te vragen voor een hatchback
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten