stap maar eens een keer bij mij in die Tupperware bak" als je het leuk vind

Corvette
ai, Frank...i have to disagree....de M6 in het zwart of de Z06 in het zwart.....nou heb ik jouw M6 nog niet IRL gezien en het zal ongetwijfeld een plaatje zijn !!!, maar wat er zaterdag bij Kroymans onder een stoffen doek te voorschijn kwam.....'t ziet er alleen niet uit
Ik heb het over de motor die waarschijnlijk in de Audi RS6 komt, de V10 uit de Gallardo met twin-turbo. Dat redt de Z06 niet.HANZ06 schreef:Voor uw informatie,in een gallardo zit een v10 en die red het ook niet tegen een standaard z06.
Zoek maar ff op op youtube ,dus niks gebeurt met de american dream.![]()
Zorg jij nou maar dat je er bij ben op de cbr07 dan kunnen we het even recht zetten.
Ik hoop dat je leer gestikte dash board tegen het zout van je tranen bestand is,want het wordt hoogst waarschijnlijk janken voor je![]()
Grtz,Hanz06
Porsche GT, Ferrari Enzo, Koenigsegg, Pagani Zonda, Lamborghini LP640 om er een paar te noemen, maar die kosten een paar knikkers extra.Rico v Velzen schreef:1 ding moet ik zeggen, ik heb diep ontzag voor het product corvetteZ06 met de prestatie/prijs verhouding.
Een M6 kaal zit op 160000 euro ofzo en met toeters en bellen ga je zo richting 180000 euro.
Een corvette is iets van 115000 euro en er is geen auto op de markt die een Corvette een poepje laat ruiken. Oke een Veryon, maar dan houd het wel op.
M-bitious schreef:Techniek
Comfort
Ergonomie
Versnellingsbak
Kwaliteit
Vette - M6: 4-5
Moet je nagaan wat zo'n Z06 LS7 block doet met nu 550pk in een lichtgewicht als een Ultims GTR hier wat foto's hij is nog niet helemaal klaar maar een monster met onder de 1000kg reken daar maar op :twisted:Wouter81 schreef:M6 en Z06 zijn toch niet echt vergelijkbaar?
M6 is snelle GT, reiswagen pur sang. Z06 is supersporter. 8)
Ben geen Corvette fan maar heb de Z06 van Harry Dijkstra eens in het echt bewonderd en ben diep onder de indruk, wat een monster.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten