Donderdagmiddag vertrokken vertrokken naar de Ring. De baan was dit weekend lekker veel open, van donderdagavond t/m vanavond 19 uur. Donderdagavond lekker 4 rondjes runnen rijden. Vrijdagochtend de wekker gezet om 7:30 uur. Op de telefoon de webcam bekeken en bij de pomp ED stond al een lekkere file, dus nog maar even omgedraaid in bed

Vrijdag was het echt gekkenhuis rondom de Ring. Alleen al om naar de ingang te rijden stond je in een lange rij files, laat staan naar spottersplaats Brunnchen. Op de baan zelf was echt prima, je reed de baan zo op en echt druk vond ik het niet. Meeste mensen kwamen echt om te kijken. Het weer was ook geweldig!
Zaterdagochtend heb ik 3 rondjes kunnen rijden (kwam wat laat op de baan) en daarna kwam het met bakken uit de lucht. De rest van de dag niet meer gereden, rond 16:00 uur begon het weer op te drogen, maar bleef liever in het huisje zitten om de kwalificatie F1 te kijken.
Zondag was eigenlijk hetzelfde. In de ochtend droog, in begin van de middag nat en later in de middag was de baan toch weer zo goed als droog. Gisteren om 18uur nog even een aantal ronden gereden, dat was eigenlijk het lekkerste moment. We reden met 22 auto's op de baan

Vanochtend was het heel slecht weer. Na het uitchecken besloten om gelijk weer naar huis te gaan. Opzich prima weekend gehad, maar wel een aantal tegenslagen. Zo begon donderdagavond mijn remklauw weer te lekken, voor jan lul laten coaten, want zit er weer onder

Dit weekend nog wel 18,5 ronden gereden, maar had eigenlijk het dubbele in gedachte.
Foto's en filmpjes komen later deze week nog wel.
@vester: wanneer was je er? gisteren?