't is nooit goed precies

de E92M3 is oevrengineerd met z'n overbodige V8 en active steering
de Z06 is el cheapo shit, met een enkele nokkenas en bladveren...
toch eerst maar is in rijden nee?
nou breekt m'n klomp zou ik zeggen

Toch even een klein schopje. Na Paris Tunnelrun wil ik even melden:Rico v Velzen schreef:Nee een V8 ik word er niet warm van. En ik zal nooit een auto kopen met een V8 motor erin.
Vind alleen dat hij onder de 4000 rpm (want dan gaat pas de bypass open) wat meer van zich mag laten horen. Ook in de auto merk je maar weinig van de inferno achter je.Tom schreef:
Aston Martin V8 Vantage: GEWELDIG geluid. Ik weet niet of dat standaard was, maar wat klonk ie super!! En om eerlijk te zijn had ik dat nog het minst verwacht.. ik dacht namelijk dat ze redelijk beschaafd klonken. Natuurlijk, op video's met een microfoon op de uitlaat kan alles goed klinken, maar dat wil nooit veel zeggen.
Dat is een V6.Rico v Velzen schreef: Oja V8'en zijn prachtige onderstellen voor glazen tafels.
[img:200:200]http://www.northerntool.com/images/prod ... 000_lg.gif[/img]
Rico geef het gewoon toe, 't is mooi speelgoed, ook met V8Rico v Velzen schreef: Of Tom is "opgelost" daar moet ik nog even over nadenken
Zit niks geks tussen toch?Robin schreef:benoem de onderdelen:)
[img:500:384]http://farm3.static.flickr.com/2268/205 ... 8d11df.jpg[/img]
Het is een oude flathead-V8 (i.p.v. een V6), die hadden vaak gesiameesde uitlaatpoorten. Kijk maar:Rico v Velzen schreef: V8'en zijn prachtige onderstellen voor glazen tafels.
[img:200:200]http://www.northerntool.com/images/prod ... 000_lg.gif[/img]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten