Einde rechte stuk ging ik (E30 325i) volgens de datalogger 159km/u.
LOL, ff verkast naar iets waar wel flash op zit! Leuk om terug te zien. Corkscrew is idd grandioos verprutstKnot schreef:Paar stukjes materiaal.
Bart in de Z4M Coupe:
Hij niet alleenRaymond S. schreef:Die corcscrew in je eerste ronde rechtdoor nemen weer HanZ ook wel wat van denk ik![]()
Ja dat gebeurde net voor mij. Je reed in het begin poosje achter mij en Ray.Ward schreef:Hij niet alleenRaymond S. schreef:Die corcscrew in je eerste ronde rechtdoor nemen weer HanZ ook wel wat van denk ik![]()
Valt wel mee hoor, baantje is best krap voor de auto en als je ziet dat bijna alle bochten gewoon mooi uitkomen valt daar weinig op te moppenGTRene schreef:dat stukje wat Steve rijd(in Z4) is inderdaad hakkerig...niet fraai![]()
JaGTRene schreef:202 ronden![]()
en dan nog 3 a 4 uur terug rijden bv...pfff
brrrr, kan ik me wel wat bij voorstellen...respect voor de vlaggers onder dat soort omstandighedenPetrolhead Tom schreef:Ik heb de middag sessie staan vlaggen van kwart voor 1 tot vijf ofzo, ik was ook helemaal in en in koud. Het was goed fris! Maar een gave baan om te zien! Mocht er een vervolg komen dan wil ik zelf rijden![]()
Dat komt ook door de verschillende setups van beide auto's.GTRene schreef:dat stukje wat Steve rijd(in Z4) is inderdaad hakkerig...niet fraai![]()
dat driftfilmpje die laatste erg fraai gedaan![]()
mooi hoe je dat doet, ff wat scherper insturen en dan hupsakee, terwijl bv die e30 het op die andere manier doet kort de verkeerde kant opsturen en dan insturen...die laatste manier is iets minder/anders uit balans brengen.
Sorry, dit zijn alle foto's die ik heb.martijn kool schreef:geen 5je gezien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten