Einde rechte stuk ging ik (E30 325i) volgens de datalogger 159km/u.
[26-10-2010] DF @ Mettet deel I
- Raymond S.
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 21 okt 2008, 14:17
- Locatie: H.I. Ambacht
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Die corcscrew in je eerste ronde rechtdoor nemen weer HanZ ook wel wat van denk ik 
Einde rechte stuk ging ik (E30 325i) volgens de datalogger 159km/u.
Einde rechte stuk ging ik (E30 325i) volgens de datalogger 159km/u.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
dat stukje wat Steve rijd(in Z4) is inderdaad hakkerig...niet fraai
dat driftfilmpje die laatste erg fraai gedaan
mooi hoe je dat doet, ff wat scherper insturen en dan hupsakee, terwijl bv die e30 het op die andere manier doet kort de verkeerde kant opsturen en dan insturen...die laatste manier is iets minder/anders uit balans brengen.
dat driftfilmpje die laatste erg fraai gedaan
mooi hoe je dat doet, ff wat scherper insturen en dan hupsakee, terwijl bv die e30 het op die andere manier doet kort de verkeerde kant opsturen en dan insturen...die laatste manier is iets minder/anders uit balans brengen.
-
steve smith
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
LOL, ff verkast naar iets waar wel flash op zit! Leuk om terug te zien. Corkscrew is idd grandioos verprutstKnot schreef:Paar stukjes materiaal.
Bart in de Z4M Coupe:
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Einde rechte stuk 150-155 op de teller, -5% tellerafwijking.
Alle 'rechte' stukken in z'n 4, de bocht voor de corkscrew en de laatste bocht in z'n 2.
Alle 'rechte' stukken in z'n 4, de bocht voor de corkscrew en de laatste bocht in z'n 2.
- Fabian
- Berichten: 7283
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
steve je bent een prutser
Knot weer lekker gedrift hoor :banaan:
Knot weer lekker gedrift hoor :banaan:
-
Ward
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 mar 2006, 14:01
- Locatie: Belgie
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Hij niet alleenRaymond S. schreef:Die corcscrew in je eerste ronde rechtdoor nemen weer HanZ ook wel wat van denk ik![]()
- Remmie
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
- Locatie: omg Rotterdam
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Ja dat gebeurde net voor mij. Je reed in het begin poosje achter mij en Ray.Ward schreef:Hij niet alleenRaymond S. schreef:Die corcscrew in je eerste ronde rechtdoor nemen weer HanZ ook wel wat van denk ik![]()
Toen kwam je voorbij en zag ik eens wat steentjes vliegen beneden in de corkscrew.
Ik reed nog boven
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Mooi om te zien hoe de remlichten van Bart geleidelijk oplichten, volgens mij had de 130i dat ook.
- martijn kool
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 08:53
- Locatie: Nijverdal
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
waar blijven de foto's??
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5473
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Valt wel mee hoor, baantje is best krap voor de auto en als je ziet dat bijna alle bochten gewoon mooi uitkomen valt daar weinig op te moppenGTRene schreef:dat stukje wat Steve rijd(in Z4) is inderdaad hakkerig...niet fraai![]()
edit: ziet smiley en ws verkeerd geinterpreteerd :$
- Remmie
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
- Locatie: omg Rotterdam
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Smorgens om 5:15 vertrokken uit Rotterdam.
Met Ray en Knot afgesproken bij pompstation voor de moerdijkbrug rond 6 uur.
Daarvandaan met ze 3tjes richting Mettet gereden. Kleine file voor Brussel maar alsnog
netjes om 8:20 aangekomen.
Daar aangekomen was het toch wel frisjes.
Even wat pics met de telefoon geschoten:







Daarna korte briefing in een heerlijk warme portocabin, waar ik de verwarming maar even geknuffelt heb. Ik had het echt koud.
Toen was het tijd om de baan te verkennen. De eerste rondjes was met Ray achter mij en daarachter Ward in de gele Porsche. Eenmaal wetende hoe de baan liep, langzaam aan het gas erop en proberen de
rem en instuur punten te vinden.
Net voor de middagpauze begon mijn lampje te branden dat ik moest tanken.
Dus de baan af. Racechrono gaf aan dat ik 90 rondjes had gedaan.
Met een snelste tijd van 1:29,5
Na de pauze weer de baan op en knallen maar.
Aan het eind van de dag kwam ik op het punt dat me nekspieren het gewicht van de helm niet meer konden dragen. Toen maar besloten te stoppen.
Inmiddels was het al na half 6.
Hoogtepunten:
Leuk circuit
Elmar die flink aan het vegen was
Hans en Aad die voorbij brullen
Petje die heerlijk overhellend door de bochten ging (zo ook de 190 Merc)
Drifts van Kasteel, Rody, Sjef in de achteruitkijkspiegel
Resultaten van RaceChrono:
Maximale snelheid op rechte stuk: 145km/u (152 teller)
Beste Gemiddelde snelheid van 93 km/u
Snelste tijd 1:27,74
Totaal aan tal Rondes: 202
Complimenten aan alle rijders, werd erg netjes gereden.
Uiteraard ook de complimenten aan de Organisatie die dit weer mogelijk gemaakt heeft.
En de Baanposten/vlaggers die het volgens mij flink koud gehad hebben langs de baan

Met Ray en Knot afgesproken bij pompstation voor de moerdijkbrug rond 6 uur.
Daarvandaan met ze 3tjes richting Mettet gereden. Kleine file voor Brussel maar alsnog
netjes om 8:20 aangekomen.
Daar aangekomen was het toch wel frisjes.
Even wat pics met de telefoon geschoten:
Daarna korte briefing in een heerlijk warme portocabin, waar ik de verwarming maar even geknuffelt heb. Ik had het echt koud.
Toen was het tijd om de baan te verkennen. De eerste rondjes was met Ray achter mij en daarachter Ward in de gele Porsche. Eenmaal wetende hoe de baan liep, langzaam aan het gas erop en proberen de
rem en instuur punten te vinden.
Net voor de middagpauze begon mijn lampje te branden dat ik moest tanken.
Dus de baan af. Racechrono gaf aan dat ik 90 rondjes had gedaan.
Met een snelste tijd van 1:29,5
Na de pauze weer de baan op en knallen maar.
Aan het eind van de dag kwam ik op het punt dat me nekspieren het gewicht van de helm niet meer konden dragen. Toen maar besloten te stoppen.
Inmiddels was het al na half 6.
Hoogtepunten:
Leuk circuit
Elmar die flink aan het vegen was
Hans en Aad die voorbij brullen
Petje die heerlijk overhellend door de bochten ging (zo ook de 190 Merc)
Drifts van Kasteel, Rody, Sjef in de achteruitkijkspiegel
Resultaten van RaceChrono:
Maximale snelheid op rechte stuk: 145km/u (152 teller)
Beste Gemiddelde snelheid van 93 km/u
Snelste tijd 1:27,74
Totaal aan tal Rondes: 202
Complimenten aan alle rijders, werd erg netjes gereden.
Uiteraard ook de complimenten aan de Organisatie die dit weer mogelijk gemaakt heeft.
En de Baanposten/vlaggers die het volgens mij flink koud gehad hebben langs de baan
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
202 ronden
en dan nog 3 a 4 uur terug rijden bv...pfff
en dan nog 3 a 4 uur terug rijden bv...pfff
- Remmie
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
- Locatie: omg Rotterdam
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
JaGTRene schreef:202 ronden![]()
en dan nog 3 a 4 uur terug rijden bv...pfff
Met een lengte van 2,3km levert dat dus een totaal op van 464,6 circuit km's
Heen en terug reis wat totaal ong 500km. en iets minder dan 3 uur per rit.
Ik moet ook zeggen, ben aardig brak vandaag :morecoffee:
Laatst gewijzigd door Remmie op 27 okt 2010, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
- Berichten: 41000
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Ik was er ook wel klaar mee toen ik eenmaal thuis was. Vroeg op, 250km rijden, hele dag knallen, zeer intensief, hapje eten en daarna weer 250km terug in het donker, belgische kutwegen en nog regen erbij ook....
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Ik heb de middag sessie staan vlaggen van kwart voor 1 tot vijf ofzo, ik was ook helemaal in en in koud. Het was goed fris! Maar een gave baan om te zien! Mocht er een vervolg komen dan wil ik zelf rijden

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
brrrr, kan ik me wel wat bij voorstellen...respect voor de vlaggers onder dat soort omstandighedenPetrolhead Tom schreef:Ik heb de middag sessie staan vlaggen van kwart voor 1 tot vijf ofzo, ik was ook helemaal in en in koud. Het was goed fris! Maar een gave baan om te zien! Mocht er een vervolg komen dan wil ik zelf rijden![]()
voor de rijders en auto was die temp van rond 10? wel heel fijn, althans niet te snel heet in de cabine lijkt me
- Aad
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 06 sep 2007, 13:02
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Hier een link van de foto's die ik heb gemaakt.
Ik heb niet gekeken of er slechte tussen zaten. Het waren er een beetje veel.
Groeten Lizette
http://picasaweb.google.nl/Duikelaar120 ... Cb5uCxwAE#
Ik heb niet gekeken of er slechte tussen zaten. Het waren er een beetje veel.
Groeten Lizette
http://picasaweb.google.nl/Duikelaar120 ... Cb5uCxwAE#
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Mijn vriendin (Lisette) aan het stuur

Bedankt!
Bedankt!
- Knot
- Berichten: 41000
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Aardige berg foto's Lizette! Waar Elmar achter Aad rijdt van boven geknipt vind ik erg fraaie.
- martijn kool
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 08:53
- Locatie: Nijverdal
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
geen 5je gezien? 
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Nogmaals dank
Onze foto's (en verlsag) komen later, vanavond gelijk de gefrituurde koppeling even opereren
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
mooie foto's, zo te zien zit er ookw el 1 of 2 redelijk lastige combo's 
- Remmie
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
- Locatie: omg Rotterdam
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geweldig foto's!
Kijk mij Aad inhalen met me 318IS
:



Kijk mij Aad inhalen met me 318IS
- Sjef
- Berichten: 1181
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:56
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Dat komt ook door de verschillende setups van beide auto's.GTRene schreef:dat stukje wat Steve rijd(in Z4) is inderdaad hakkerig...niet fraai![]()
dat driftfilmpje die laatste erg fraai gedaan![]()
mooi hoe je dat doet, ff wat scherper insturen en dan hupsakee, terwijl bv die e30 het op die andere manier doet kort de verkeerde kant opsturen en dan insturen...die laatste manier is iets minder/anders uit balans brengen.
Rody met AST onderstel heeft een heel strak liggende auto die je met een goede tik aan het stuur meteen dwars trekt waarbij de achterkant ook "strak" op de weg blijft.
Mijn e30 met het voorgeschreven 325i challenge onderstel (bilstein b12 kit) is een boot in vergelijking met de 328i en reageert dus meer met veel onderstuur als je opeens instuurt. Eventjes zetten de andere kant op zorgt dus voor een betere ontzetting van de auto ipv dat ie meteen op 1 oor gaat hangen.
- Aad
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 06 sep 2007, 13:02
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Sorry, dit zijn alle foto's die ik heb.martijn kool schreef:geen 5je gezien?
Heb niet heel de tijd gestaan, kreeg een beetje bevroren vingers en tenen.
Maar denk wel dat iemand anders hem heeft, er stonden er aardig wat die foto's aan het maken waren.
Gr. Lizette zonder S
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten
