De blanke Australiër is inmiddels ook een oorspronkelijke bewoner.allen schreef:Duidelijke praat van een nozem ja. Laat hem zelf opflikkeren en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners! Gebruik je koppie eens Rene.
Maus335i schreef:@EG, dan praatten we wel langs elkaar heen. Ik heb het meer over andere soort overheidsbemoeienis. Je puntje mbt opvoeding ben ik het volledig mee eens. Daar is momenteel een enorm gebrek aan... MAAR!
Ik zou op deze wereld absoluut geen kind willen zetten. Kan mn vriendin hoog en laag springen, maar dat gebeurd niet. Sommige kroost op scholen is op dit moment dusdanig verrot, dat ook mijn kind beinvloed zal worden ongeacht de opvoeding die ik het meegeef. "Je wordt besmet waar je mee omgaat" en anders is het niet. Ik weet niet wat mijn kinderen buiten huis uithalen. Ik wil het wel weten, maar ik weet het niet.
allen schreef:Duidelijke praat van een nozem ja. Laat hem zelf opflikkeren en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners! Gebruik je koppie eens Rene.
Ik denk dat je daar de essentie van zijn fout niet helemaal mee blijkt te snappen.romo schreef:Je kan huidige generaties niet verantwoordelijk houden voor wat er in het verleden gebeurd is.................
dat geldt voor Aussies met Aboriginals, de VS vs de Indianen en als ook dat we het huidige Duitsland niet meer kunnen
aanspreken op WOII...........
+1Rico schreef:Maus335i schreef:@EG, dan praatten we wel langs elkaar heen. Ik heb het meer over andere soort overheidsbemoeienis. Je puntje mbt opvoeding ben ik het volledig mee eens. Daar is momenteel een enorm gebrek aan... MAAR!
Ik zou op deze wereld absoluut geen kind willen zetten. Kan mn vriendin hoog en laag springen, maar dat gebeurd niet. Sommige kroost op scholen is op dit moment dusdanig verrot, dat ook mijn kind beinvloed zal worden ongeacht de opvoeding die ik het meegeef. "Je wordt besmet waar je mee omgaat" en anders is het niet. Ik weet niet wat mijn kinderen buiten huis uithalen. Ik wil het wel weten, maar ik weet het niet.
Als het om die reden is dan doe je jezelf te kort en nog veel belangrijker, dan onderschat je jezelf als potentieel opvoeder
Klopt, de exacte datum hier: 17 december 2009. Ik keek uit 't raam en riep: "Jezus, NU heb ik écht winterbanden nodig!!!"Toch al weer dik 2 maanden geleden!Ravin ///M schreef:Alles begon toen de wereld wit werd. Daarvoor was er niets.En Jezus bestond echt.
Ravin ///M schreef:Ik denk dat je daar de essentie van zijn fout niet helemaal mee blijkt te snappen.romo schreef:Je kan huidige generaties niet verantwoordelijk houden voor wat er in het verleden gebeurd is.................
dat geldt voor Aussies met Aboriginals, de VS vs de Indianen en als ook dat we het huidige Duitsland niet meer kunnen
aanspreken op WOII...........
Robin schreef:Klopt, de exacte datum hier: 17 december 2009. Ik keek uit 't raam en riep: "Jezus, NU heb ik écht winterbanden nodig!!!"Toch al weer dik 2 maanden geleden!Ravin ///M schreef:Alles begon toen de wereld wit werd. Daarvoor was er niets.En Jezus bestond echt.
ik zie en merk toch wel bepaalde zaken die spelen, natuurlijk niet zo als via het Internet maar toch...daarbij we kunnen onze kop niet in het zand steken voor de feiten die liggen, of dat nu de hongersnood is in bepaalde delen van de wereld of de kindsex in bepaalde delen van de wereld of bepaalde groeperingen die stelselmatig de boel verpesten of bepaalde religieuze groeperingen die geen leuke dingen doen of kinderen laten trouwen met weet ik wieMacboy schreef:lolz![]()
@ EG duidelijke betogen waar de meesten achter kunnen staan.
Nog even relativeren: er zijn inderdaad veel problemen, maar niet alles is problematisch. Een opmerking als ik neem geen kinderen om die reden vind ik dan ook te ver gaan. Als je niet in Amsterdam-West woont dan heb je mogelijk nog nooit een Marokkaanse hangjongere gezien. Zinloos geweld heb je ook nog niet meegemaakt. De kredietcrisis heb je niks van gemerkt. Kortom: voor een grote groep DF-ers geldt: zou je als internet en media niet bestond het ook als een probleem zien ? Mijn antwoord: een grote groep zegt nee.
Dit is geen kop-in-het-zand redenering, maar relativeren moet altijd !
Alsof er alleen hangjongere in Amsterdam-West zitten? Hoop oprecht dat je het niet serieus zo ziet want ik zie genoeg hangjongeren in mijn eigen dorp (of wannabee stad). En als ik ze niet zie dan lees ik er wel over in het plaatselijke krantje wat ze weer hebben uitgevreten. Afgelopen weekend is er weer iemand beroofd en volgens mij ook klappen gehad omdat....tsja omdat hij toevallig op de verkeerde plek en het verkeerde moment was? Ik ken het tunneltje waar het voorval heeft plaatsgevonden nu onderhand wel en het is altijd maar afwachten wat je tegen gaat komen als je daar fietst (zelfs overdag). Nog een tijd terug (we praten over twee weken ongeveer) is er ook iemand in elkaar gemept omdat hij bijna ruzie had met een Marokkaan. Later die dag is hij met een groepje (handig die mobiele telefoons tegenwoordig) hem maar even de waarheid gaan vertellen met handjeklap à la Marokkaans.Macboy schreef:lolz![]()
@ EG duidelijke betogen waar de meesten achter kunnen staan.
Nog even relativeren: er zijn inderdaad veel problemen, maar niet alles is problematisch. Een opmerking als ik neem geen kinderen om die reden vind ik dan ook te ver gaan. Als je niet in Amsterdam-West woont dan heb je mogelijk nog nooit een Marokkaanse hangjongere gezien. Zinloos geweld heb je ook nog niet meegemaakt. De kredietcrisis heb je niks van gemerkt. Kortom: voor een grote groep DF-ers geldt: zou je als internet en media niet bestond het ook als een probleem zien ? Mijn antwoord: een grote groep zegt nee.
Dit is geen kop-in-het-zand redenering, maar relativeren moet altijd !
Het probleem met zulke betogen is dat je extreme haat tegen buitenlanders veroorzaakt. Dat deed meneer met de snor in WO2 ook, of zijn we die ook vergeten.romo schreef:Je kan huidige generaties niet verantwoordelijk houden voor wat er in het verleden gebeurd is.................dat geldt voor Aussies met Aboriginals, de VS vs de Indianen en als ook dat we het huidige Duitsland niet meer kunnen aanspreken op WOII...........
EG schreef:Het probleem met zulke betogen is dat je extreme haat tegen buitenlanders veroorzaakt. Dat deed meneer met de snor in WO2 ook, of zijn we die ook vergeten.romo schreef:Je kan huidige generaties niet verantwoordelijk houden voor wat er in het verleden gebeurd is.................dat geldt voor Aussies met Aboriginals, de VS vs de Indianen en als ook dat we het huidige Duitsland niet meer kunnen aanspreken op WOII...........
Het zijn geen woorden maar daden, doe er dan wat aan, zoek naar oplossingen, ipv een hele lulverhaal op te zetten hoe superieur het Australisch volk wel is en dat iedereen zich maar moet aanpassen of opkrassen. Alles valt wel op te lossen, er moet wel wil zijn en geen extreme haat.
Dit soort haat zie ook bij sommige wat ik zelf "Wilders-aanhangers" opnoem. Wilders doet NOOIT wat fout, hij is de Messias, de verlosser, de nieuwe Europeesche voorbeeld, de leider der Nederlandse volkeren en noem maar nog een paar voorbeelden op.
om de strijdbijl op te gravenMetchu schreef:Gaat lekker EG![]()
@ René.... misschien moet JIJ wel je kop in het zand steken, ff rust
Dat geldt voor elke politicus. JPB anyone?Wilders doet NOOIT wat fout
ik ben niet de enigeMetchu schreef:jij hebt een botte strijdbijl man
Ouderen vrezen botte bijl Kabinet
Ouderen vrezen de botte bijl van het Kabinet bij de kabinetsplannen om 20 procent te gaan bezuinigen op 20 beleidsterreinen, waaronder sociale zekerheid, zorg, wonen en mobiliteit. Dat laat ouderenbond ANBO in een reactie op de Miljoenennota weten.
Tja, als je zo gaat redeneren heeft geen enkel land recht van spreken.EG schreef:Als er volkeren zijn die niet mogen praten zijn dat zowiezo: Amerikanen en Australiers, wat een SUKKEL is die man zeg damn zo dom kan je toch verdomme niet zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], D. Peters, Edwin de Haas, Google [Bot], Mark 320iS, Miesjel, Philipoo, Wout309t en 8 gasten