Ja maar dat komt omdat de dealer 500 euro te weinig teruggeeft voor de Civic...Bert ///M3 schreef:Als 12.000 euro wisselgeld is en je aan de verhalen te zien minimaal een halve ton op de bank hebt dan is een M5 van 25K oid kopen gewoon geen probleem.
Knot, je zorgt al jaren voor prima leesvoer op DF en Gummen (vroegah) dus laat ze maar lullen. Als er geen mensen zijn die hun ideeën, interesse en enthousiasme op fora ventileren dan zouden er geen fora bestaan. Bovendien is reageren op een idee nog altijd makkelijker dan het initiëren van een idee.Knot schreef:Tsja, ik ga het hierbij laten hoor, het wordt teveel offtopic en ik heb geen zin steeds op 5 man te reageren.
Niemand zal je dit kwalijk nemen, dit is gewoon waarheid. Voor mij zal er geen enkele betere M5 zijn en blijven dan de E34 modelrij. De e34 had echte motorsport pedigree, een rechtoe rechtaan powersaloon die in zijn tijd met kop en schouders boven de concurrentie staat. Ik denk ook dat er in de toekomst ook maar 1 M5 échte liefhebbers gaat aantrekken en dat de e34 beschouwt wordt als het hoogtepunt uit de BMW M5 modelgeschiedenis. De e34 heeft zijn sportievere karakter meer voor elkaar. Dan denkende aan de latere so called "EVO's" met 6-bak en dikke remmerij. Daarenboven komt dat de E34 M5 handcrafted was, met her en der subtiele details zoals handtekeningen van kwaliteitscontroleurs.alpinab10biturbo schreef:Ik ben zelf geen fan van een E39S M5 en zou eerder voor een E60S M5 gaan aangezien deze meer DNA van de E28S en E34S heeft dan van de E39S. Is een persoonlijke voorkeur en ik hoop niet dat de E39S brigade mij dit kwalijk neemt. Neemt niet weg dat de E39S een schitterende auto is die enorm veel rijplezier te bieden heeft. Zelf heb ik sinds 1999 al een E34S M5 en sinds 2001 een E28S M5 en ken alle facetten van het bezit. Het 'bezit van de zaak', 'het onderhoud', maar ook de pech zoals ik die nu met mijn E28S heb. Ik kan mij derhalve helemaal vinden in dat wat m.n Dennis schrijft.
Als je in de markt bent voor z'on apparaat, bepaal dan je budget en kies daarvoor de beste auto die beschikbaar is, maar verwacht niet dat je voor een 'duppie op de eerste rang' kunt gaan zitten. Zo werkt het niet met liefhebbersauto's. Je bent in de markt voor z'on ding of niet en als je er echt een wil dan komt ie er wel en dan zal de laatste paar Euro's het probleem ook niet zijn.
Dat is niet de maatstaf v/e M natuurlijk, dat lukt met mn 323ti ook nog welJelmer850i schreef:E39 M5 is geen echte M ?
Nou kom maar eens langs rij maar eens mee.. (ohja kotszakken niet vergeten)
Kom op...
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 9 gasten