De rest is hier te vinden in groter formaat ook en wil je ze in heel erg groot formaat dan moet je een PB sturen.... http://www.flickr.com/photos/29518587@N ... 488108885/
Ik denk dat dat hier is Hans wat jij bedoelt, krijg de ruimte (wordt gegeven) en dan links erlangsDownforce Hans schreef:@ Roel, op het filmpje van die jongen met die fiat kom jij ook nog ineens aardig voorbij blaffen zeg![]()
Hmm best veel bodyroll nogMetchu schreef:wel leuk dat er nog foto's van hans zijn dat ie rijdt:
Misschien was ik dat wel HansHans GP schreef:... Ik had nog een subaru ergens op de baan voor me zitten die had pas veel rollDie dingen horen ook off road
Ik had elke bocht last van piepende banden (pirelli zero nero's), maar uitbreken deden ze niet (glijden welBert ///M3 schreef:Dat piepen is wel normaal bij straatbanden, ligt heel erg aan het profiel maar de meesten doen het. Teken dat je goed genoeg je best doet![]()
Dat je eerste ronde niet helemaal lekker gaat klopt wel als je ze warm naar 2,5 gezet hebt, dan zijn ze koud als je weg rijd rond de 2,1 oid en dan kunnen ze wat zwabberig aanvoelen.
Als jij hem goed vond rijden op 2,5 bar warm dan niks om je zorgen over te maken.
Dat zal ik dan wel geweest zijn, onderstel is (nog) af fabriek.Hans GP schreef: Ik had nog een subaru ergens op de baan voor me zitten die had pas veel rollDie dingen horen ook off road
Ik ben erg benieuwd naar een stukkie film van mijn944 guy schreef:Ik heb eens een rondje achter je gehangen (witte BMW e30 met een hoop stickers die eraf moeten) en dat viel me inderdaad al op dat je vaak een beetje scheef de bocht in dookDe Sjack schreef: Ik had het lastiger verwacht, heb alleen veel last van een uitbrekende achterkant bij aanremmen.
Voor zit een BBK set op,
achter standaard spul en m'n rechter achterwiel blokkeerd te snel, ging daarom regelmatig een bocht wat driftend in.Staat misschien wel op video, ik zal even kijken. Ik heb denk ik alleen geen mega-drifts op video helaas!
Mwah Hans, dat heb ik je deze dag ook niet horen zeggen:Hans GP schreef: Ik had nog een subaru ergens op de baan voor me zitten die had pas veel rollDie dingen horen ook off road
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten