Vive la France, Daily update!

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Rein

Re: Vive la France, Daily update!

Bericht door Rein » 24 okt 2008, 17:24

Gaaf verslag weer Metchu! :thnx:
Dit is idd het meest gave event van DF!

Meeer pics :please:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 24 okt 2008, 17:41

Hans GP schreef:Wat een super event zeg! Hulde idd voor peter die het maar weer even regelt.. volgend jaar weer? Ik ga mee!
Dan Engeland ofzo..
Erg goed idee!

Rupie

Bericht door Rupie » 24 okt 2008, 17:58

Engeland zou ik erg leuk vinden, mocht er tegen die tijd een trackauto zijn. GB is toch het land van de trackdays. Misschien kan Hugo wat voorwerk doen :wink:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 okt 2008, 18:05

Ruben schreef:Engeland zou ik erg leuk vinden, mocht er tegen die tijd een trackauto zijn. GB is toch het land van de trackdays. Misschien kan Hugo wat voorwerk doen :wink:
Ja inderdaad gaaf! Daar zijn ook enorm veel van die kleinere rijderscircuits te vinden. Denk dat er naast Hugo nog wel een paar mensen zijn met kennis aldaar. Dinkel? Andrew? Ikzelf via wat Engelsen. Mooie gedachte Ruben!

allen

Bericht door allen » 24 okt 2008, 18:19

Gewoon even naar de Lotusontrack site gaan. Zie je genoeg. Filmpjes incluis. Prijzen daar zijn meer dan schappelijk, dus hopelijk volgend jaar daar wat trackdays pakken.

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2008, 18:22

Reken er wel op dat er dan meer aanmeldingen nodig zullen zijn wil Peter zoiets nog eens organiseren.
(spreek even voor mijn beurt)

Niels v D

Bericht door Niels v D » 24 okt 2008, 18:26

allen schreef:Gewoon even naar de Lotusontrack site gaan. Zie je genoeg. Filmpjes incluis. Prijzen daar zijn meer dan schappelijk, dus hopelijk volgend jaar daar wat trackdays pakken.
Nadeel is dat je even 200 euro mag aftikken voor een overtochtje dover/calais..beetje veel voor een dag, maar met een week valt het dan wel weer mee :hmmm:

Kan ik alvast een aanbetaling doen voor de volgende trackweek?

Christoph

Bericht door Christoph » 24 okt 2008, 18:28

Tom schreef:Reken er wel op dat er dan meer aanmeldingen nodig zullen zijn wil Peter zoiets nog eens organiseren.
(spreek even voor mijn beurt)
Precies wat ik dacht. Nu zegt iedereen opeens dat ze wel zouden gaan :roll:

Laurens

Bericht door Laurens » 24 okt 2008, 18:51

En weer thuis...

Vandaag nog best wel lang in de auto gezeten, vanochtend om 11.00 vertrokken en kwam vanmiddag om 17.30 aan.

Had ik al gezegd dat het een top week was :hmmm: Peter nogmaals bedankt voor het organiseren van deze week echt top :thumbup:

Ik ga alvast oefenen met Singstar voor volgend jaar, want Jitse bleek toch wel meer geoefend te hebben dan ik.
BrianV schreef:volgend jaar kom desnoods wel met een oud sierra hok :bag:

Beviel mij prima met een "oud Sierra hok" als je de auto een beetje aanpast kan je zelfs E36 M3's voor blijven :whistle:

Dexter

Bericht door Dexter » 24 okt 2008, 19:10

Neluhz schreef:Kan ik alvast een aanbetaling doen voor de volgende trackweek?
Nee, dat kan (zoals het er nu uitziet) niet, maar ik zou zeggen begin alvast maar te sparen....als je een jaar lang elke maand 100 Euro wegzet ben je er volgend jaar zeker weten gewoon bij..... :df: :thumbup:

@all:Kreeg net een telefoontje van Peter en Jenna: Ze waren vandaag nog fijn naar Eurodisney geweest en begonnen nu aan de huisreis.
ETA in Tilburg: 21.30 uur :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 24 okt 2008, 19:16

Volgens mij ben je er dan nog niet Dexter. Gok dat je in totaal een kleine 2k nodig hebt? Misschien iets meer?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 24 okt 2008, 19:26

allen schreef:Volgens mij ben je er dan nog niet Dexter. Gok dat je in totaal een kleine 2k nodig hebt? Misschien iets meer?
Precies. Reken op kosten voor brandstof, remblokken en andere zaken zoals tolwegen. Gaat zo van €50 hier en €100 daar. En dan nog tijdens je verblijf allerlei andere kosten voor eten en drinken. Reken op €1500-2000 voor een weekje, is mijn inschatting.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 24 okt 2008, 19:29

Als je het daar al mee redt.
Banden e.d. , tolweg
Even een flesje drinken bij de pomp etc.

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 24 okt 2008, 19:36

Ligt natuurlijk ook aan je vehicle. Starlet zal waarschijnlijk iets goedkoper zijn dan de Z06..

Dexter

Bericht door Dexter » 24 okt 2008, 19:59

allen schreef:Volgens mij ben je er dan nog niet Dexter. Gok dat je in totaal een kleine 2k nodig hebt? Misschien iets meer?
Allen, ik had me gemakshalve even gebaseerd op de prijs van dit gebeuren plus wat extra voor reis/verteerkosten.
Uiteraard staat het iedereen vrij om maandelijks 150 Euro weg te zetten (of beter nog: in een ouwe sok te stoppen) zodat deelname volgend jaar zeker mogelijk is.
Ik heb bijvoorbeeld zelf in 2002 een internationale meeting georganiseerd voor Lancia Delta Integrale rijders en had daar de mogelijkheid voor mensen om hun deelnamesom op een speciaal daarvoor bestemde bankrekening te storten.
Zoiets zou natuurlijk ook kunnen voor een maandelijks deel van een nog nader vast te stellen prijs (zonder winst!) voor een soortgelijk evenement als wat nu geweest is.
Zo spaar je je deelnamesom lekker bij elkaar en kun je jezelf ook goed voorbereiden.
Het grote maar daaraan is, dat zoiets voor de fiscus dan wel verdacht veel op een commercieel verhaal begint te lijken.
Maar het is te doen dat wel..... :angel:

René130i

Bericht door René130i » 24 okt 2008, 20:23

Je moet toch op een 2500 / 3000 rekenen incl banden en brandstof. Ik denk dat ik 10 keer getankt heb. Als het 3 droge dagen zouden zijn zou ik geen semi's meer over hebben.. En dan nog inschrijfgeld.

Maar het is so worth it. Vooral inschrijfgeld was echt niks (in verhouding).

HSR

Bericht door HSR » 24 okt 2008, 20:26

Neluhz schreef:
allen schreef:Gewoon even naar de Lotusontrack site gaan. Zie je genoeg. Filmpjes incluis. Prijzen daar zijn meer dan schappelijk, dus hopelijk volgend jaar daar wat trackdays pakken.
Nadeel is dat je even 200 euro mag aftikken voor een overtochtje dover/calais..beetje veel voor een dag, maar met een week valt het dan wel weer mee :hmmm:

Kan ik alvast een aanbetaling doen voor de volgende trackweek?
Weet niet welke ferry je pakt maar 'snacht ben je een keer 5 tientjes kwijt, als dat het al is.

Luco

Bericht door Luco » 24 okt 2008, 20:33

Nou wij zijn op Assen waar het echt zeikweer was en de baan erg glad.

Kwali was het nog gladder dan in de vrijde training.
Jitze is als 9e gekwalificeerd in de klasse en ik als 12e.
Toch erg wennen zon rwd met zeik en zeiknat weer zeg.

Laurens

Bericht door Laurens » 24 okt 2008, 20:34

En dan zitten er nog niet eens slicks op de achter as :banaan:

Peric

Bericht door Peric » 24 okt 2008, 20:49

Alles met veel plezier gelezen. Erg gaaf hoor...
Zou zoiets ook best willen, maar denk dat je inderdaad over de 2K komt qua kosten.
Dus volgend jaar nog niet... :cry:

Metchu

Bericht door Metchu » 24 okt 2008, 21:24

Daar ben ik dan weer! Eindelijk terug, in Nederland had ik erg veel files helaas :( Ik moest nog bij elmar langs om z'n full wets af te leveren bij hem thuis en we kwamen toevalligerwijs vrijwel tegelijk aan! Hij had namelijk een binnedoor route genomen via luxemburg en maastricht en ik de file :mrgreen:

Ik heb voor de rest weinig te melden, ik heb alles al verteld wat er te vertellen was. Ik wil bij deze iedereen nog bedanken, hetzij voor de hulp met de auto, hetzij voor de organisatie of voor de gezelligheid. Dit was echt een supergezellige groep! Na deze week kunnen de filmpjes en previews verwacht worden. Ik laat het vooralsnog even voor wat het is daar ik komende week tentamens heb en daar even mijn focus op moet leggen.

Viva la France was een supersucces!!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 24 okt 2008, 21:26

Welkom terug! Nu waarschijnlijk even weekend nodig om bij te komen :mrgreen: Ik zie de beelden graag tegemoet maandag :P

Metchu

Bericht door Metchu » 24 okt 2008, 21:31

Correctie, na komende week :P dus er gaan nog 5 werkdagen minimaal overheen :mrgreen: Dus maandag kan je nog lang wachten :twisted: En ja ik heb morgen de hele zaterdag nodig om bij te komen, vooral vanwege het feit dat ik elke keer weer om half 2 in me nest lag door die verslagen die uit de klauwen liepen en we weer vroeg opstonden :mrgreen:

Laurens

Bericht door Laurens » 24 okt 2008, 21:32

Ja en jij kon nog uitslapen, ik moest met de Trailer nog veel eerder weg :goodnight:

Plaats reactie