Dit is idd het meest gave event van DF!
Meeer pics

Erg goed idee!Hans GP schreef:Wat een super event zeg! Hulde idd voor peter die het maar weer even regelt.. volgend jaar weer? Ik ga mee!
Dan Engeland ofzo..
Ja inderdaad gaaf! Daar zijn ook enorm veel van die kleinere rijderscircuits te vinden. Denk dat er naast Hugo nog wel een paar mensen zijn met kennis aldaar. Dinkel? Andrew? Ikzelf via wat Engelsen. Mooie gedachte Ruben!Ruben schreef:Engeland zou ik erg leuk vinden, mocht er tegen die tijd een trackauto zijn. GB is toch het land van de trackdays. Misschien kan Hugo wat voorwerk doen
Nadeel is dat je even 200 euro mag aftikken voor een overtochtje dover/calais..beetje veel voor een dag, maar met een week valt het dan wel weer meeallen schreef:Gewoon even naar de Lotusontrack site gaan. Zie je genoeg. Filmpjes incluis. Prijzen daar zijn meer dan schappelijk, dus hopelijk volgend jaar daar wat trackdays pakken.
Precies wat ik dacht. Nu zegt iedereen opeens dat ze wel zouden gaanTom schreef:Reken er wel op dat er dan meer aanmeldingen nodig zullen zijn wil Peter zoiets nog eens organiseren.
(spreek even voor mijn beurt)
BrianV schreef:volgend jaar kom desnoods wel met een oud sierra hok
Nee, dat kan (zoals het er nu uitziet) niet, maar ik zou zeggen begin alvast maar te sparen....als je een jaar lang elke maand 100 Euro wegzet ben je er volgend jaar zeker weten gewoon bij.....Neluhz schreef:Kan ik alvast een aanbetaling doen voor de volgende trackweek?
Precies. Reken op kosten voor brandstof, remblokken en andere zaken zoals tolwegen. Gaat zo van €50 hier en €100 daar. En dan nog tijdens je verblijf allerlei andere kosten voor eten en drinken. Reken op €1500-2000 voor een weekje, is mijn inschatting.allen schreef:Volgens mij ben je er dan nog niet Dexter. Gok dat je in totaal een kleine 2k nodig hebt? Misschien iets meer?
Allen, ik had me gemakshalve even gebaseerd op de prijs van dit gebeuren plus wat extra voor reis/verteerkosten.allen schreef:Volgens mij ben je er dan nog niet Dexter. Gok dat je in totaal een kleine 2k nodig hebt? Misschien iets meer?
Weet niet welke ferry je pakt maar 'snacht ben je een keer 5 tientjes kwijt, als dat het al is.Neluhz schreef:Nadeel is dat je even 200 euro mag aftikken voor een overtochtje dover/calais..beetje veel voor een dag, maar met een week valt het dan wel weer meeallen schreef:Gewoon even naar de Lotusontrack site gaan. Zie je genoeg. Filmpjes incluis. Prijzen daar zijn meer dan schappelijk, dus hopelijk volgend jaar daar wat trackdays pakken.![]()
Kan ik alvast een aanbetaling doen voor de volgende trackweek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten