Filmpje is zeker gaaf !
Jammer alleen Wouter dat je in 6 minuten filmtijd niet even de moeite neemt om 20 seconden lang de auto te laten zien, bijvoorbeeld van binnen. Heel kort shot van de deur en op afstand de stoelen. Waarom niet even mooi in beeld brengen?
Waarom ben je wel zelf meer dan 3 minuten in beeld, terwijl dit ook middels voice over kan?
Bovendien mis ik een tellerfilmpje. Je praat de hele tijd over snel zus en snel zo. Dat lees ik ook op het internet. Daar kan ik ook een boek voor kopen.
Als je een filmpje maakt over een auto is het voordeel dat je iets kunt laten zien in plaats van erover te lullen
Beeld is nu net je winst, als je er geen gebruik van maakt is het gewoon doodzonde
De buitenkant en het driften is perfect gedaan, dikke 10 daarvoor. Ook het geluid is perfect in beeld gebracht, dikke 10 ook daarvoor.
Maar dat je wel praat over hoe snel die is, hoe de automaat reageert, maar het vervolgens niet laat zien is gewoon een dikke onvoldoende.
Ik snap niet waarom je dat in godsnaam niet laat zien maar wel een mislukt 220-250 filmpje
Zo moeilijk is het toch niet? Cameraman achterin en op de teller. 140 rijden en dan gasgeven, zodat we die vertraging kunnen zien, kijken wat de toerenteller doet etc. Doe dan meteen een 100-200 of 0-100 filmpje of zo.
Je filmpjes gaan er zeker op vooruit en staan ver voor op de rest wat mij betreft, maar het is o zo eenvoudig om net even voor perfectie te gaan.
Hoop dat je er iets mee doet de volgende keer

want dan krijg je overall gewoon een dikke 10.
Je blijft verder wat mij betreft nummer 1. Als ik een autoshow wilde maken dan had ik jullie team ingeschakeld.