Vodafone ellende

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Pescatore

Bericht door Pescatore » 26 mar 2008, 00:00

Niet om het een of ander, maar tot de laatste keer dat ik een nieuw toestel bij een nieuw abonnement (dus geen verlenging) ontving, leverde dat een interessant voordeel op. Verlengen versus vernieuwen, beide inclusief hetzelfde nieuwe toestel zat een verschil van rond de 190 euro in het nadeel van verlengen. Ging weliswaar om dezelfde aanbieder (dus problemen met een andere aanbieder gingen niet op). Vodafone maar ook KPN niet-zakelijk levert wel vaker negatieve berichten op, een reden te meer om heel scherp te zijn met eventueel nieuw te leveren toestellen/abo's. Altijd op papier hebben wat je moet krijgen en wat het kost. Easy as dell :P

Overstappen van energieaanbieder levert ook vaak leuke gesprekken op. "Ja maar Essent wordt dit jaar 180 euro goedkoper dan wat u nu betaald" (ik heb de belmuts nog niet eens verteld waar ik nu zit en hoeveel ik betaal :) ). Vraag ik vervolgens nog wat de kosten voor mijn situatie worden; "ja, dat moeten wij nog vaststellen voor uw situatie". Juist ja :lol:

Snipe

Bericht door Snipe » 26 mar 2008, 08:26

Rico v Velzen schreef:Het gezeik begint altijd als je gaat switchen.. ingaat op de meest fantastische aanbiedingen waarmee je je netto 2 euro per maand mee bespaard. Dit geld niet alleen voor telefoon abo's, maar ook voor energieleveranciers, kabelbedrijven, internet aansluitingen, verzekeringsmaatschapijen etc..

Hou op zeg. ik switch never nooit ergens mee, per saldo schiet je er geen fluit mee op en wat je er voor weer krijgt is één brok ellende, niet altijd maar heel vaak wel. Dan krijg je dit soort soaps.
Als je niet switcht heb je ook gezeik, bij verlenging van de zakelijke abo's werden ze ook bijna afgesloten......
Maar inderdaad, de beste methode is in principe om zo min mogelijk te veranderen. Hoewel, het kan ook goed gaan. Tiscali internet werd Telfort, ging van alles mis mee, overgestapt naar XS4all en alles doet het weer. Dat dan weer wel!

Macboy

Bericht door Macboy » 27 mar 2008, 16:51

Elke organisatie heeft zijn problemen.

Bij Vodaphone lossen ze echter alles uiteindelijk op. Zo was er een block mogelijkheid om goedkoper te kunnen bellen en sms-en.

Heeft niemand mij op gewezen, waardoor ik maanden meer betaalde dat had gekund als ik op dat aanbod inging.

Keurig opgelost: alsnog met teruwerkende kracht in orde gemaakt.

Later belde ik te weinig, ook in orde gemaakt, 2 maanden geen abo hoeven betalen.

Zo hoort het ook. Ze zijn echter niets verplicht, dus juridisch geen poot om op te staan.

Dat getuigt van een weldoordachte en klantgerichte service.

En dat voor een niet-zakelijk abonnement :!:

Complimenten van mijn zijde dus omdat de problemen (die er altijd zijn) gewoon keurig worden opgelost.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 27 mar 2008, 20:11

Ik ben ook wel happy met Vodafone. Misschien dat het ergens anders wel goedkoper maar maar eerlijk gezegd interressert mij dat helemaal geen ruk, meestal gaat die afrekening zo in de map zonder dat ik hem lees. Is 2 tientjes per maand oid ik ben niet zo'n beller.

Maar ik denk dat ze allemaal wel wat hebben. Zo had mijn moeder laatst een goeie. Die had een verzekering voor haar telefoon, ook tegen schade enz. Abbo loopt al een paar jaar. Nu komt het dus. Anderhalf jaar geleden heeft ze een nieuwe telefoon gehaald omdat haar oude stuk was. Abbo en verzekeringen verlengd allemaal heel leuk en aardig en verder niks aan de hand. Nu was dat ding weer stuk en wilde ze zo'n zelfde terug hebben. Hebben ze na dat het abbo verlengd was bij die verzekering het toestel niet veranderd en werd er aan de balie doodleuk gezegd dat dat ding niet verzekerd was en ze er niks aan deden. Dus betaal je anderhalf jaar verzekering voor jan lul. Pissig de klantenservice gebeld, deden die ook nog moeilijk. Discussie loopt op en op een gegeven moment zegt ze zeg dat hele abbonnement maar op, ben klaar met jullie. Doorverbonden naar een hoger geplaatst persoon en dan kan het ineens wel geregeld worden. Dus nu heeft ze wel een nieuwe telefoon. En ook een nieuwe en een abbo bij een andere provider vandaan want evengoed opgezegd :lol:

Plaats reactie