Discussie graag in dit topic --> http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9563
Dat hebben ze tegenwoordig toch bijna allemaal?Wim te Riet schreef:Ik vroeg ook nog of ze een Facom catalogus hadden: Officieel niet...
Man wat een dikke pil is dat zeg! :twisted:
Ik mocht 't niet verder vertellen 8)
Doppenset van KS Tools is erg fraai: grijpt op de flanken van de bouten en moeren in plaats van op de hoeken. Daardoor lijk je wel wat meer speling te hebben. Hopelijk krijg ik daar geen last van in 'tight places'...
Kijk, da's gewoon mazzel hebben!Fabian schreef:Afgelopen week van de buurman van mn ouders een splinternieuwe gereedschaps kar gekocht, 280-delig ofzo. Was van zijn overleden broer, nooit gebruikt. Nieuwprijs 1500, ik heb hem voor 500 gekocht. Kreeg er ook nog een compressie-set bij en weet ik wat allemaal.
Kost wat, heb je wat!
Doe mij ook zo'n buurman!Fabian schreef:Afgelopen week van de buurman van mn ouders een splinternieuwe gereedschaps kar gekocht, 280-delig ofzo. Was van zijn overleden broer, nooit gebruikt. Nieuwprijs 1500, ik heb hem voor 500 gekocht. Kreeg er ook nog een compressie-set bij en weet ik wat allemaal.
Kost wat, heb je wat!
Knot schreef:Moet ook nog een keer een goede alles in 1 set kopen, ben fan van TengTools maar elke doppenset die ik bekijk zit GEEN imbus 7mm bij.. en laat je die bij een E36 nou net nodig hebben voor de remklauwen.
Kan natuurlijk voor een paar euro los erbij maar waarom nemen ze die nooit mee in het totaalplaatje?
Je zal het nodig hebben...............Nutkees schreef:Bovenste systeem vind ik zelf veruit het beste /lekkerste werken.
Zelf heb ik ook een gereedschapskar en deze is gevuld met Force gereedschap. Had de kar gekocht van een autospuiterij waar ik goed mee kon worden.
Spul is misschien niet van Gedore kwaliteit of Stahlwille, maar ik heb echt nog nooit wat stuk gekregen. En dat heb ik wel van gedore, facom en mannesman.
Ook heb ik veel speciaal gereedschap en momenteel koop ik nog wel eens wat bij van het merk Licota.
Dat verkopen ze hier bij Groot techniek voor een mooie prijs en kwaliteit is gewoon perfect!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten