Mazzel

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Michel P

Bericht door Michel P » 16 mar 2008, 11:07

Yep, snelle auto's horen in NL op de weg niet meet thuis, een circuit meet of NS trip is leuk. Iedereen aan de Honda of Toyota Hybrid aansluiten in de rij. Koop dus maar een traag comfy hok, die alles bied behalve plezier bij het intrappen van het gaspedaal, want het jagen op de verkeersterrorist zal alleen maar toenemen!

Michel

Elmar

Bericht door Elmar » 16 mar 2008, 12:03

Michel Pol schreef:Yep, snelle auto's horen in NL op de weg niet meet thuis, ...

Michel
Ik kom net van een weekje wintersport terug.
Met het vliegtuig naar Barcelona en met de huurauto naar Andorra.
Veel snelwegen rond Barcelona zijn nu ook 80 km/h en het stikt er tegenwoordig van de flitskasten. Ook op provincialen wegen weten ze de kastjes neer te zetten. We naderen gewoon het einde van het plezier wat stevig doorrijden heet. En de fabrikanten maar door produceren met PK pakhuizen.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mar 2008, 12:17

JeroenT schreef:Wanneer vorig jaar Marc?
Ik zou niet te vroeg juigen, bij mij kwam er 1tje ook erg laat binnen na een staandehouding. Bijna een jaar later!
zo'n gevalletje heb ik ook een keer gehad, snapte niet eens wat ik ermee moest en waarvan het was, meer dan een jaar daarvoor was het gebeurt en dacht, mooi die agent op de motor begreep m'n verhaal...niet dus die brief wat ik kreeg daarmee moest ik naar de rechtbank en was dus voor dat gevalletje :? maarvolgens mij mag dat nu niet meer, was trouwens een heel kinderachtige agent, en er was echt niks aan de hand, kwam de snelweg op met een TVR V8S ik trapte ff het ags in tot 170 op de klok en liet het gas weer los en er was maar 1 auto op die snelweg op dat moment dus je snapt erg kort enz...maar ik had een zonnebril op en dakje eraf en toen hij iemand bekeurde bij stoplichten een kilometer daarvoor zag ik hem en gaf wat gas met die V8 en redelijk snel weg bij die stoplichten, schijnbaar was hij meteen achter me aan gegaan haha wat een lozer en hij behandelde me meteen als een crimineel terwijl ik heel netjes bleef, en ik dus dacht ik hoor er nooit weer wat van...dus toch, 46km te hard en hij moest dat gokken! omdat ik dat maar ff aantipte en toen gas weer los liet ik zag hem in de spiegel, hij wilde me straffen ofzo...eikel was dat...maar je treft gelukkig ook af en toe "gewone" waarden en normen agenten of sportieve...

Plaats reactie