Maar wat ik ook heb, als mensen onterecht (in mijn ogen) een auto geweldig vinden zoals de Fiat 500 (worden er nu mensen boos?

Je raadt nooit wat diezelfde buurman nu rijdt. LOLRico v Velzen schreef:Ooit had ik een buurman (bij mijn winkel) die in een loods naast ons een heel indrukwekkend wagenpark had, klasieke porsche's zoasl 356'en nieuwe Porsche's, Paar Ferrari's, Lotussen.. en dat allemaal op 20 meter bij me vandaan. Aardige vent.. later is die falliet verklaard vanwege een belastingschuld van meer dan een miljoen euro..
Anyway hij had ook een Fiat Multipla.. Ik vroeg hem een keer waarom die zo'n lelijke multipla in zijn wagenpark had zitten..
Hij zij ik heb alles, mooi, klasiek, tijdloos.. alleen hij moest de allerlelijkste auto er naast hebben die er te koop was.. om zich te blijven realiseren hoe bijzonder zijn overige auto's waren.. Da's ook weer een insteek
Ok en andersom ? een ferrari met een smart-motor? (gewoon nieuwsgierigMack schreef:Voor mij is uiterlijk belangrijker. Dus al heb je een Smart met een Ferrari-motor, no way dat je mij erin krijgt...
Weet niet welke Patrol je hebt maar...luco hornsveld schreef:Ach, mooi is ook relatief![]()
Rij dagelijks in een patrol, heb toen getwijfeld tussen een patrol en een prius![]()
![]()
Verder hebben we nog een paar vijfjes, zijn ook niet echt een toonbeeld van schoonheid, maar wel leuk als je de meeste moderne auto's er met twee vingers in de neus uitrijdt :twisted:
De mooiste die we hebben is de Alpine 501, beter bekend als de gt turbo. Helaas al 7 jaar aan bezig![]()
Meestal willen wij een auto die niet iedereen rijdt, dus al behoorlijk wat raars gereden![]()
Ik heb de 3.0 turbo 5 deurs dus de lwbAhmed schreef:Weet niet welke Patrol je hebt maar...luco hornsveld schreef:Ach, mooi is ook relatief![]()
Rij dagelijks in een patrol, heb toen getwijfeld tussen een patrol en een prius![]()
![]()
Verder hebben we nog een paar vijfjes, zijn ook niet echt een toonbeeld van schoonheid, maar wel leuk als je de meeste moderne auto's er met twee vingers in de neus uitrijdt :twisted:
De mooiste die we hebben is de Alpine 501, beter bekend als de gt turbo. Helaas al 7 jaar aan bezig![]()
Meestal willen wij een auto die niet iedereen rijdt, dus al behoorlijk wat raars gereden![]()
Heb diverse keren in nieuwe Patrols gereden( 3/5 deurs) en daar zou ik niet elke dag in kunnen rijden hoor...wat een herrie en vreselijk traag zeg! (3.0 Turbo)
Mee eens, vooral zo'n zwarte 5 deurs met lichtmetalen velgen eronder 8)luco hornsveld schreef:Ik heb de 3.0 turbo 5 deurs dus de lwbAhmed schreef:Weet niet welke Patrol je hebt maar...luco hornsveld schreef:Ach, mooi is ook relatief![]()
![]()
Heb diverse keren in nieuwe Patrols gereden( 3/5 deurs) en daar zou ik niet elke dag in kunnen rijden hoor...wat een herrie en vreselijk traag zeg! (3.0 Turbo)
ach, herrie?? heb je wel eens in een gestripte 5 gereden![]()
![]()
Ik rij toch 60.000 per jaar, alleen met de patrol, de hoge zit en robuuste uiterlijk vind ik wel fijn.
En hard rijden kan je toch niet tijdens de spits.
En lekker waardevast![]()
![]()
Voor de echte DF fun hebben we genoeg andere zooi staan
Of je loopt naar je kantoor/huis en kijkt nog even naar de auto omTristan schreef:Zelf een auto kiezen zal het een combi zijn van schoonheid en rijeigenschappen. Is toch lekker als je 's morgens naar je auto toe loopt en denkt: "goh, wat blijft hij mooi". 8)
Gebruikers op dit forum: Rob33 en 2 gasten