Het was weer een topdag!
Spijtig van de schades, de meeste vielen mee (bandje kapot, velgje kapot), maar die van Herman was wel iets pijnlijker
Er werd weer goed gereden, iedereen lette goed op en er werd goed rekening met elkaar gehouden, op een hele enkele na (neem ik nog wel op met de leiding

).
Wat een hoop leuke auto's reden er mee. De witte starlet ging bv erg lekker, evenals de E30 van die amateur

. De CSL ging er echt voor, maar Ben met de 968 ook! De engelse EVO's konden het gaspedaal ook vinden, en Jan met de prelude kon het rempedaal goed vinden, heel het circuit werd door zijn remschijven verlicht!
De panda ging ook strak trouwens. En, en, en, en..... alles ging lekker eigenlijk
2uur vlaggen is trouwens behoorlijk saai! Heb om de tijd te doden maar wat rondetijden van wat mensen geklokt. Ben was van de getimede rondjes het snelst, 2.05, Elmar een 2.06...
De speedster ging ook weer lekker, vooral toen de baan weer droog was, wat gaat hij toch lekker door de bochtjes
Hanz heb ik ook even laten zien dat je ook lol met 170pk kan hebben, ipv vijfhonderdnogwat in de Z06

maar mijn showboaten liep bijna verkeerd af in de Renaultbocht, maar lekker was het wel.
Het traditionele wokken aan het eind van de avond was zoals altijd weer een prima afsluiter, alle verhalen werden wel 3x zo mooi, zoals rondetijden en pk's (van diesels)..................
Jammer genoeg waren de batterijen van mijn cammetje snel leeg en heb ik amper film

Volgende keer beter...
Peter en de rest van de organisatie, bedankt!