De leaseprijzen zijn inderdaad niet zo te vergelijken. Ik heb 2 jaar geleden diverse offertes aangevraagd, een Leon met Airco was goedkoper dan een Leon zonder airco die verder exact gelijk was. Het heeft inderdaad alles met restwaarde te maken.Davy MR2DRIFT schreef:Hoe kun je eigenlijk de lease-tarieven een beetje vergelijken? Alle genoemde auto's kosten dan wel rond de 32K, maar ik neem aan dat de leaseprijzen nog wel wat verschillen i.v.m. restwaarde e.d.
Fabian!!............... word wakker
Nieuwe auto uitzoeken
- RobS
- Joy
Nieuwe Mazda 6 bij de dealer. http://www.autozeeland.nl/php/bargain_detail.php?id=32
Daar word ik toch niet enthousiast van.
Daar word ik toch niet enthousiast van.
- RVV
Goed werk van Mazda !Om gewichtstoename en de daarmee gepaard gaande negatieve invloed op weggedrag en verbruik te voorkomen, hielden de ingenieurs tijdens de ontwikkeling het gewicht goed in de gaten, net zoals dat gebeurde bij de derde generatie van de MX-5 en de nieuwe Mazda2. Zo bevat de kale carrosserie 7 % meer staal met een hoge en ultrahoge treksterkte, waarmee een toename in doorbuigweerstand en torsiestijfheid werd bereikt, waarvan het percentage in dubbele cijfers moet worden uitgedrukt, zonder enige gewichtstoename. Deze inspanningen hebben ervoor gezorgd dat de nieuwe Mazda6 tot 2,4 % of 35 kg lichter is dan het vorige model, wat bijdraagt aan beter weggedrag, betere botsbestendigheid en een lager verbruik
- Kazimir
Die 2.2 i-CTDi is echt rond uit geweldig te noemen, Maatje van me heeft er een via mij bij m'n ex dealer geleased en is er nog steeds ontzettend blij mee! na zo'n 50dkmJan Visser schreef:Hoho.........niet vloeken heDavy MR2DRIFT schreef:Die Isuzu-diesels schijnen wel erg lekker te zijn.. Isuzu diesels worden allang niet meer gebruikt door Honda. De 2.2 is een door Honda zelf ontwikkelde en gebouwde diesel. Heb er zelf nog nooit mee gereden, maar wat ik er over lees en hoor schijnt de loopcultuur en de geluidsproductie helemaal top te zijn.
Owh ja.......van de 4 auto's ging ik persoonlijk toch voor de Mazda. Ziet er super uit en schijnt net als de vorige 6 ook weer super te rijden.

Grootste nadeel is onoverzichtelijkheid met inparkeren mededoor die spoilerbalk in de achteruitkijk spiegel.
- Davy MR2DRIFT
Gisteren ben ik met Esther naar de plaatselijke Renaultdealer geweest om een leuke auto uit te zoeken. Esther liet direct merken hoeveel verstand ze heeft van auto's door als binnenkomer "In welke kleuren zijn die dingen leverbaar? Alle kleuren van de regenboog?" eruit te knallen
Daarna even serieus een Megane met de juiste opties uitgekozen en een offerte laten maken. Was wel een diepgaand verkoopgesprek, want we moesten zelfs kiezen uit een 7- of 14-polige stekker op de trekhaak, welke netjes op een monsterplankje gepresenteerd werden!
Aangezien de Renault leaseprijs al € 875,- bedraagt, heb ik Esther aangeraden om toch nog eens te gaan kijken naar een BMW 118D, Toyota Auris en een Mazda 6. Vooral ook in die volgorde

Aangezien de Renault leaseprijs al € 875,- bedraagt, heb ik Esther aangeraden om toch nog eens te gaan kijken naar een BMW 118D, Toyota Auris en een Mazda 6. Vooral ook in die volgorde

- Dennis van der Schoot
- Davy MR2DRIFT