edit:typo
Onder de indruk
- Peter Tunissen
- skinnybmw
- funnyname
Ken het gevoel, heb ik ook mee mogen maken. De vanzelfsprekendheid waarmee hij mijn auto na een korte bocht uit de slip trok was verbluffend, zo relaxt ..wjn schreef:Ik heb wel eens met Gijs van Lennep mee mogen rijden. Hoe simpel die met een auto rijdt.
De theorie erachter snap ik wel, maar gebrek aan ervaring hè...
- Stéphane
- Dinkel
M'n eerste meters in een TVR Cerbera, rijder Phil James: met 0 cm speling een pompstation-rotonde doordriften. Even later in London in de Blackwall tunnel langs een vette coach: m'n linkerelleboog ging toch even naar binnen . . . Een paar maanden later kostte die zelfde manouvre Phil z'n linkerDiablospiegel . . . Die was dus een paar inch breder.
De 8:26 'Ring in David Yu's Z06 Lingenfelter staat nog steeds als een huis. Met een beetje verkeer met dik 200 door de bochten. Ondertussen koetjes en kalfjes en een gilletje van plezier toen de G-meter uitsloeg: "I never pulled it this much."
ECHT kunnen rijden is kunst.
De 8:26 'Ring in David Yu's Z06 Lingenfelter staat nog steeds als een huis. Met een beetje verkeer met dik 200 door de bochten. Ondertussen koetjes en kalfjes en een gilletje van plezier toen de G-meter uitsloeg: "I never pulled it this much."
ECHT kunnen rijden is kunst.
- Macboy
Tja, voor mij zonder twijfel met Christian in zijn gele 968CS ClubSport over een kletsnatte Ring ongeveer 7 jaar geleden ...
bizar
Over rijders met name Dick Hoekendijk en recent ook wel waanzinning respect voor Tom gekregen met zijn 330d ... de mechanische grip van de M3 van Elmar en zijn kennis
Verder Ruud zijn contra-stuur actie over de Ring, was ook een waanzinng moment, auto de lucht in, even contra-sturen
bizar
Over rijders met name Dick Hoekendijk en recent ook wel waanzinning respect voor Tom gekregen met zijn 330d ... de mechanische grip van de M3 van Elmar en zijn kennis
Verder Ruud zijn contra-stuur actie over de Ring, was ook een waanzinng moment, auto de lucht in, even contra-sturen
- duifjes.com
- Elmar
- duifjes.com
- duifjes.com