Afrijden?
-
Leuke verhalen dit
Mn broer had dat ook: hij had examen aangevraagt, moest ie een dik maand wachten voordat er pas plaats was
Dus hij zei prima, dan hoef ik de komende weken geen les. Toen heeft ie nog 1 les gehad voor het examen en heeft hij het meteen voor de eerste keer gehaald. 25 lessen heeft ie gehad volgens mij.
In oktober ben ik eindelijk aan de beurt, hoop dat ik rap m'n rijbewijs heb en niet dit gezeur krijg. Maarja ik zal er wel weer te makkelijk over denken

Mn broer had dat ook: hij had examen aangevraagt, moest ie een dik maand wachten voordat er pas plaats was

In oktober ben ik eindelijk aan de beurt, hoop dat ik rap m'n rijbewijs heb en niet dit gezeur krijg. Maarja ik zal er wel weer te makkelijk over denken

-
-
- RVV
- GTRene
lullig...maarja je lot ligt inderdaad grotendeels in hun handen...
groot rijbewijs van alles heb ik allemaal in 1 x gehaald...
mijn autorijbewijs ook dankzij een eikel die in scheiding lag met z'n vrouw en ruzie had moest ik 1x overdoen...(ik dacht al wat een eikel en later hoorde ik dat verhaal...leuk)
wat was er aan de hand, helemaal niks maar hij dacht dat ik wat anders wilde en iets niet zag en trapte op de rem ! ik moest bij een rotonde die er nu niet meer is in Almelo rechtdoor en er kwam een auto van links de rotonde op die moest links af en dus reed en koos die voor de binnenbaan, ik dacht hup over de buitenbaan dat mag met rechtdoor niks aan de hand..plof hij op de rem terwijl ik net de aanzet maakte...hij was helemaal fout maar wilde niet toegeven..ik was zo woest want alles ging goed, ik zei ook ach makkie kan alles wel...ik heb toen na 2 maanden nog 1 les genomen net voor examen en slaagde natuurlijk...grr had de auto al een half jaar bij de deur staan
erg verleidend...
groot rijbewijs van alles heb ik allemaal in 1 x gehaald...
mijn autorijbewijs ook dankzij een eikel die in scheiding lag met z'n vrouw en ruzie had moest ik 1x overdoen...(ik dacht al wat een eikel en later hoorde ik dat verhaal...leuk)
wat was er aan de hand, helemaal niks maar hij dacht dat ik wat anders wilde en iets niet zag en trapte op de rem ! ik moest bij een rotonde die er nu niet meer is in Almelo rechtdoor en er kwam een auto van links de rotonde op die moest links af en dus reed en koos die voor de binnenbaan, ik dacht hup over de buitenbaan dat mag met rechtdoor niks aan de hand..plof hij op de rem terwijl ik net de aanzet maakte...hij was helemaal fout maar wilde niet toegeven..ik was zo woest want alles ging goed, ik zei ook ach makkie kan alles wel...ik heb toen na 2 maanden nog 1 les genomen net voor examen en slaagde natuurlijk...grr had de auto al een half jaar bij de deur staan

-
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
Ik had dus echt EXCACT hetzelfde, ik vond die reactie van die vent zo overdreven, alsof hij zichzelf aan het overtuigen was dat ik fout zat terwijl ik niet fout zat zeg maar. Maar zo erg erop ingaan dat je het bijna gaat geloven.GTRene schreef:...hij was helemaal fout maar wilde niet toegeven..ik was zo woest want alles ging goed, ik zei ook ach makkie kan alles wel......
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Jammer. Ze zijn wel streng tegenwoordig zeg. 14 lessen gehad en de eerste keer geslaagd. Geloof ongeveer 20 min gereden over bijna alleen maar voorrangswegen en ook nog te hard gereden, keertje file-parkeren en klaar. Dacht dat ik 70 mocht, was dus 50.. zegt ie: rij je altijd zo hard
Instructeur niet meegenomen, dat werkt op m'n zenuwen.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Jammer Ernst Jan
Ik heb een dikke 3 jaar geleden mn rijbewijs de eerste keer meteen gehaald gelukkig, met 19 uren. Het leuke was tijdens het afrijden dat hij me echt precies langs de moeilijke stukken stuurde en dat ik letterlijk alle speciale verrichtingen moest doen. Volgens mij om me op een fout te kunnen pakken. Enige opmerking was, "iets beter kijken". Maar dat komt omdat ik dan zelf vaak de situatie al in me opgenomen heb, terwijl de examinator dit niet ziet. Belangrijk punt dus tijdens het afrijden.

Ik heb een dikke 3 jaar geleden mn rijbewijs de eerste keer meteen gehaald gelukkig, met 19 uren. Het leuke was tijdens het afrijden dat hij me echt precies langs de moeilijke stukken stuurde en dat ik letterlijk alle speciale verrichtingen moest doen. Volgens mij om me op een fout te kunnen pakken. Enige opmerking was, "iets beter kijken". Maar dat komt omdat ik dan zelf vaak de situatie al in me opgenomen heb, terwijl de examinator dit niet ziet. Belangrijk punt dus tijdens het afrijden.
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
ik quote mezelf even en verwijs mezelf door naar het voorsteltopicEvert van der Linde schreef:(zal me binnekort voorstellen, was ik eigenlijk van plan om te doen als ik me rijbewijs had gehaald of een auto had gekocht, maar wil hier toch even op inhaken).

- GTRene