Gr.
Cor
Als bovenstaande reacties niet voldoende zijn, gewoon gaan!Erik Klootwijk schreef:Wat ik wel eens graag zou willen weten: Wat is het instap-niveau van de mensen die aan zo'n cursus deelnemen?
Het lijkt me dat het meestal doorgewinterde trackday-rijders zijn, die een stapje hoger gaan. Zeker als ik de lijst nu bekijk, is dat voor Peter & Tom zeker het geval.
Reden dat ik het vraag is dat ik zit te twijfelen of ik daar (nu) iets te zoeken heb. Het lijkt me supergaaf, het geld is er en het jeukt als de neten om het te doen. Maar met een ervaring van 15 rondjes Nordschleife, 1 dag bij Ron Simons, een trackday op Zolder en een driftcursus(je) van 3 uur, lijkt me dat onvoldoende om goed mee te kunnen doen op zo'n licentie-cursus.
Het is natuurlijk wel verschrikkelijk leerzaam. Maar misschien is het wel beter om nog even een jaartje de diverse circuits over te schuiven en in 2009 het alsnog te gaan doen.
Wat de algemene inschatting hier ?
gewoon meedoenErik Klootwijk schreef:Wat ik wel eens graag zou willen weten: Wat is het instap-niveau van de mensen die aan zo'n cursus deelnemen?
Het lijkt me dat het meestal doorgewinterde trackday-rijders zijn, die een stapje hoger gaan. Zeker als ik de lijst nu bekijk, is dat voor Peter & Tom zeker het geval.
Reden dat ik het vraag is dat ik zit te twijfelen of ik daar (nu) iets te zoeken heb. Het lijkt me supergaaf, het geld is er en het jeukt als de neten om het te doen. Maar met een ervaring van 15 rondjes Nordschleife, 1 dag bij Ron Simons, een trackday op Zolder en een driftcursus(je) van 3 uur, lijkt me dat onvoldoende om goed mee te kunnen doen op zo'n licentie-cursus.
Het is natuurlijk wel verschrikkelijk leerzaam. Maar misschien is het wel beter om nog even een jaartje de diverse circuits over te schuiven en in 2009 het alsnog te gaan doen.
cor hier mijn cursuservaringCor Dame schreef:Ze hebben daar toch het mes niet op tafel zeker![]()
:
![]()
:
Gr.
Cor
Dat lijkt me meer dan genoeg ervaring. Voor zover ik weet word je beoordeeld over vier rondjes (outlap, twee vliegende rondjes en een inlap) die je op gezond tempo en ongeveer over de ideale lijn moet rijden.Erik Klootwijk schreef:Wat ik wel eens graag zou willen weten: Wat is het instap-niveau van de mensen die aan zo'n cursus deelnemen?
het probleem is dat je niet alleen in groepjes blijft rijden (teninste dat was bij ons zo)Maik schreef:Wat Hans zegt, als er een groep DF-ers kan worden samengesteld dan lijkt het mij geen punt dat je met je opgepoetste trots gaat rijden, iedereen van die groep zal echt wel goed opletten voor elkaars auto'tje :idea:: Maar dan moet je wel die zekerheid hebben, er moeten niet teveel of te weinig DF-ers zich dan aanmelden.
Hoe groot is 1 groep?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten