Het leuke ervan vind ik dat je gewoon zoveel verschillende mensen hebt. Ik verkocht een keer een Lupo, paar keer een mailtje van een Turkse jongen (of andere internationaliteit maar iig een naam die mij zo overkomt) begint idd over minimum prijs dus ik doe er een beetje vanaf en we komen niet bij elkaar. Ik denk bij mezelf, heb je weer zo'n pingelaar en geef aan dat dit absoluut mijn minimum is

Twee week later weer een mailtje dat ie de auto toch heel graag wilde en deed nog een bod die 100,- minder was dan ik in gedachten had. Dus ik accoord maar dacht nog bij mezelf dit wordt helemaal niks

Op een middag afgesproken dat ik vrij was en ja hoor stipt op tijd die gast voor de deur met z'n vriendin helemaal vanuit Nijmegen naar Groningen

Nou rondje auto en het was allemaal klaar, hij hoefde niet eens proef te rijden

Dus zij blij en trouw-ma ook blij :!:
Voor een paar maand terug een leren Golf 2 interieur op mp gezet t.e.a.b. Op zich qua staat redelijk maar de bestuurdersstoel helemaal weg. Ik krijg een bod van 100,- en spreek af op een vrijdagavond om 19:00 (ik ben dan toch wel thuis). Om klokslag 19:00 twee (wederom Turkse) gasten voor de deur die net 3,5 hr in de auto hadden gezeten om helemaal naar Sauwerd te rijden

Interieur ingeladen en klaar! Verder nog wat zooi meegegeven wat ze prachtig vonden en wat mij in de weg lag
Voor twee weken terug wilde een gast uit het Den Haag langskomen voor wat G60 delen die ik nog t.k. had. Beetje populair gastje, SMS stijl mail en bellen zonder nummer melding

Dus ik zeg kom morgen (zondag) maar langs om 17:00hr. Ja was goed en ik moest het maar voor em vasthouden enz. enz. Zondags 17:00.......niks

Zoals gezegd spreek ik op tijden af die mij passen en niet andersom dus dan boeit het me niet dat zo'n gast niet langskomt.
Zoveel mensen, zoveel wensen zeg maar