Geen Problemen mee BertBert ///M3 schreef:Kom je ook op het verschil tussen een 3.0 en 3.2L M3, de laatste is veel sterker in het middengebied door de dual vanos, 3.0 moet je veel hoger in toeren houden


Marcel van Meerbeek schreef:@Fernando,
Als jij nu eindelijk eens een 325ti koopt, kunnen Rico, jij en ik eens een leuke vergelijkende hothatch test uitvoeren.
323ti vs 325ti vs 130i
Op papier zijn de e36 en e46 aan elkaar gewaagd, kan er dus mooi vanuit de 130i gefilmd worden
Kopt ja, alleen was dat er 1 van mobile.deMarcel van Meerbeek schreef:Tijdje terug liet je me nog een mooie 325ti SMG met sportpakket zien. Echt een schitterende wagen in zo'n CSL-achtige kleur. 8) . Ook best bijzonder...en 325ti met smg.
Cupra R schreef:130i 265pk 1450kg = 5,47kg/pk
Cupra R 210pk 1100kg = 5,23kg/pk
K33z zou ik niet te hard roepen mijn auto weegt echt een stuk lichter en kijk maar eens naar kg/pk en vergeet niet het koppel, mijne begint er bij 2000rpm al flink aan te sleuren. Ik denk dat ik zal winnen. 130i weegt echt gigaveel.
kun je vergeten. sorry.Cupra R schreef:130i 265pk 1450kg = 5,47kg/pk
Cupra R 210pk 1100kg = 5,23kg/pk
K33z zou ik niet te hard roepen mijn auto weegt echt een stuk lichter en kijk maar eens naar kg/pk en vergeet niet het koppel, mijne begint er bij 2000rpm al flink aan te sleuren. Ik denk dat ik zal winnen. 130i weegt echt gigaveel.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 8 gasten