Knap staaltje locale wanpolitiek
- Stéphane
-
Tja dit verhaal is natuurlijk weer typisch nederlands. Zoiets kan alleen hier.
En tuurlijk niemand van de politiek treft blaam.
Er zou eens een kraker bij wallage in de garage moeten zitten. Moet jij opletten hoe snel dat over is.
Net zoals verkrachters gekken pedo s etc die verlof krijgen van bijv pieter baan centrum. Die worden niet naast balkenende of wouter bos gezet. Nee wij gewone burgers krijgen die ellende om de oren met alle gevaren van dien.
Politie doet niks anders meer dan bekeuren.
Politiek is drama.
Ik vraag mij wel eens af waar we nog belasting voor betalen. Niet om ons eigen land op te bouwen zoals vroeger heb ik het idee.
Rijke mensen miljoenairs verlaten ook nog dit afgegleden land. Vooral doorgaan met plukken overheid. De troep blijft hangen. Mensen met geld zijn weg.
Er zou eens een kraker bij wallage in de garage moeten zitten. Moet jij opletten hoe snel dat over is.
Net zoals verkrachters gekken pedo s etc die verlof krijgen van bijv pieter baan centrum. Die worden niet naast balkenende of wouter bos gezet. Nee wij gewone burgers krijgen die ellende om de oren met alle gevaren van dien.
Politie doet niks anders meer dan bekeuren.
Politiek is drama.
Ik vraag mij wel eens af waar we nog belasting voor betalen. Niet om ons eigen land op te bouwen zoals vroeger heb ik het idee.
Rijke mensen miljoenairs verlaten ook nog dit afgegleden land. Vooral doorgaan met plukken overheid. De troep blijft hangen. Mensen met geld zijn weg.
- GTRene
Inderdaad, wat van iemand anders is moet je met je poten afblijven als je geen toestemming hebt...
maar het gekke is, criminelen en niet willende mensen krijgen rechten toegeworpen, terwijl benadeelden de rechten moeten zien te krijgen...
omgekeerde wereld is het vaak...
Net als b.v. een crimineel breekt in in jou huis, jij betrapt hem op heterdaad en je slaat hem met een knuppel neer, dan denk je zo gelijk heb je, echter in NL kan die crimineel jou voor het gerecht slepen daarvoor, het moet toch niet gekker worden, tijd voor duidelijke regels zoals ze vroeger ook golden, kom je ongevraagd en ongewenst op iemand anders privé terrein dan verlies je op dat moment je meeste rechten en moet je dat risico voor jezelf nemen, moet je maar van iemands spullen afblijven, je verspeelt dan dus als crimineel je rechten! duidelijke taal is het niet van jou? afblijven of anders de consequenties tegemoet zien en je meeste rechten verliezen :twisted:
maar het gekke is, criminelen en niet willende mensen krijgen rechten toegeworpen, terwijl benadeelden de rechten moeten zien te krijgen...
omgekeerde wereld is het vaak...
Net als b.v. een crimineel breekt in in jou huis, jij betrapt hem op heterdaad en je slaat hem met een knuppel neer, dan denk je zo gelijk heb je, echter in NL kan die crimineel jou voor het gerecht slepen daarvoor, het moet toch niet gekker worden, tijd voor duidelijke regels zoals ze vroeger ook golden, kom je ongevraagd en ongewenst op iemand anders privé terrein dan verlies je op dat moment je meeste rechten en moet je dat risico voor jezelf nemen, moet je maar van iemands spullen afblijven, je verspeelt dan dus als crimineel je rechten! duidelijke taal is het niet van jou? afblijven of anders de consequenties tegemoet zien en je meeste rechten verliezen :twisted:
- Dennis Cavallino
René, dat is niet helemaal waar. Ik had weliswaar geen knuppel, maar de inbreker ging toch neer (met scooter en al). Met wat hulp van de politie heeft die gast geen aangifte tegen mij gedaan. Er zijn ook goeie agenten!
Edit: Maar achteraf had het ook nog heel anders kunnen aflopen.
Ik en de politie hebben het verhaal iets verdraaid, dat de dief, met scooter en al op mij af reed. In werkelijkheid vloog ik hem dwars door de voortuin aan zodat 'ie in het rozenperkje viel.
Ik en de politie hebben het verhaal iets verdraaid, dat de dief, met scooter en al op mij af reed. In werkelijkheid vloog ik hem dwars door de voortuin aan zodat 'ie in het rozenperkje viel.

- GTRene
Het gaat niet om die agenten Dennis, maar het "rechts systeem" wat "krom" is stel je maakt een foutje in je schrijven als rechter bij een crimineel, dan zegt de advocaat het schrijven klopt niet en ook als is die crimineel schuldig dan kan door zo'n foutje zo'n man op straat komen...Dennis Cavallino schreef:René, dat is niet helemaal waar. Ik had weliswaar geen knuppel, maar de inbreker ging toch neer (met scooter en al). Met wat hulp van de politie heeft die gast geen aangifte tegen mij gedaan. Er zijn ook goeie agenten!
En als die crimineel wat je neerslaat in jou huis aangifte doet ook al was ie fout moet jij nog voorkomen wat de politie agent ook tegen hem zegt, de politie staat daarbuiten de rechter beslist...een agent kan een bemiddelende rol spelen maar een handige crimineel gaat daar niet op in, een scooter gebruiker is een kruimeldief vaak

edit, Dennis adequaat gehandeld kerel! en goed dat het verder oke si afgelopen, dat geeft je wel een wat beter gevoel lijkt me, we zijn trots op je 8) strakke actie :idea: echter je moet oppassen voor messen en schroevendraaiers...heb ook in 2000 2 boeven uit m'n huis gejaagd maar wel koppie erbij, waren junks te zien aan hun kleding en petjes en dunne uiterlijk...ik was woest ze dachten dat ik niet thuis was maar lag te slapen om 03:30u...schrok me rot

- Dennis Cavallino
Het is inderdaad een kruimeldief. Hij wist te ontsnappen na een korte worsteling (ik op de grond, hij licht beukend op mijn kop en mijn moeder krabbend en scheldend om zijn nek hahaha), bijna met de auto van mijn ouders die ik met een draaiende motor half op de oprit had laten staan met de deuren open.
Maar hij rende net te hard om zich die kans te realiseren en te grijpen.
Die scooter mochten we helaas niet houden, al onze spullen wel. Had toch best wat juwelen e.d. van mijn moeder te pakken. Maar ook een bijna lege leren tabakszak van mijn pa, wat moet je daar nou mee??
Maar je hebt gelijk, ik had het zwaar oneerlijk gevonden als ik daarvoor bestraft zou zijn. Die agenden vonden ons helden. We hebben wel nog een tijd op het bureau gezeten ivm aangifte. Recherche was intussen vingerafdrukken aan het traceren. 2 politiemotoren, 2 auto's. Samen met een politiemotor heb ik nog gezocht bij 't station, die jongen zelfs nog gespot, maar hij dook weg terwijl ik achteruit reed en toen was ik 'm echt kwijt. Hulde voor de politie die dit, inbraak met geweld, uiterst serieus nam. Die dief was op de verkeerde tijd, op de verkeerde plek, bij het verkeerde huis, met de verkeerde zoon.
Ik had in een splitsecond door dat 't een inbreker was op de oprit. Hij startte net zijn scooter, omdat mijn pa op de fiets achterom was gekomen. Hij dacht rustig weg te kunnen rijden, maar toen dook ik met de Xantia en mijn moeder de oprit op. 8) De oprit was dus geblokkeerd dus hij moest over een klein pad, kon ik mooi door de voortuin zijn pas afsnijden. gna gna.
Een jaar later is ie gepakt.
Verzekering betaalde nieuwe voordeur, is nog geclaimd bij die jongen, maar bij een kale kip kun je niet plukken dus heeft mijn pa van verdere stappen afgezien. Die scooter had ie geleend van een maatje met net zo'n lang strafblad. Kansloze gasten dus, maar ik heb er geen medelijden mee. Was idd blij dat ie geen mes of iets had, al ben ik daar niet echt bang voor. Ben eerder bang voor wat ik doe, als ik dat mes uit zijn klauwen weet te krijgen... dat zou ik toch niet op mijn geweten willen hebben...

Maar hij rende net te hard om zich die kans te realiseren en te grijpen.
Die scooter mochten we helaas niet houden, al onze spullen wel. Had toch best wat juwelen e.d. van mijn moeder te pakken. Maar ook een bijna lege leren tabakszak van mijn pa, wat moet je daar nou mee??

Maar je hebt gelijk, ik had het zwaar oneerlijk gevonden als ik daarvoor bestraft zou zijn. Die agenden vonden ons helden. We hebben wel nog een tijd op het bureau gezeten ivm aangifte. Recherche was intussen vingerafdrukken aan het traceren. 2 politiemotoren, 2 auto's. Samen met een politiemotor heb ik nog gezocht bij 't station, die jongen zelfs nog gespot, maar hij dook weg terwijl ik achteruit reed en toen was ik 'm echt kwijt. Hulde voor de politie die dit, inbraak met geweld, uiterst serieus nam. Die dief was op de verkeerde tijd, op de verkeerde plek, bij het verkeerde huis, met de verkeerde zoon.

Een jaar later is ie gepakt.
Verzekering betaalde nieuwe voordeur, is nog geclaimd bij die jongen, maar bij een kale kip kun je niet plukken dus heeft mijn pa van verdere stappen afgezien. Die scooter had ie geleend van een maatje met net zo'n lang strafblad. Kansloze gasten dus, maar ik heb er geen medelijden mee. Was idd blij dat ie geen mes of iets had, al ben ik daar niet echt bang voor. Ben eerder bang voor wat ik doe, als ik dat mes uit zijn klauwen weet te krijgen... dat zou ik toch niet op mijn geweten willen hebben...
- GTRene
het zijn vaak veelplegers en als ze ze wederom oppakken komen ze vaak na een nachtje cel weer vrij, en gaan ze gewoon weer verder met hun wereldje...ook al heb je al je spullen terug je bent getekend en de eerste jaren kun je er last van houden, die klootzakken ze maken gewoon wat kapot in je koppie en dat is erger dan de diefstal van goederen op zich.
Hier in de buurt woonde toen ook zo'n veelpleger die gewoon in z'n eigen buurt ook steelde en inbraken pleegde, maar komt elke keer zo weer vrij en gaat door en door en door...nu zit ie geloof ik langer in de bak.
kijk eens naar wat laatst op tv was met die jongeren, 1 was er al 85
keer opgepakt, dan snap je toch niet dat ze die weer laten gaan, dat soort lui maken mensen langzaam kapot en angstig dit soort lui moeten van de straat gehouden worden, zeg na 10x zoiets is het gedaan en na 30x kom je nooit meer vrij of beter voor mij mag het de doodstraf of ergens droppen op een eiland waar ze zich zelf mogen redden samen met andere gestoorde criminelen :twisted:
Hier in de buurt woonde toen ook zo'n veelpleger die gewoon in z'n eigen buurt ook steelde en inbraken pleegde, maar komt elke keer zo weer vrij en gaat door en door en door...nu zit ie geloof ik langer in de bak.
kijk eens naar wat laatst op tv was met die jongeren, 1 was er al 85

-
Ik vraag mij af. De kraker woont in een zgn gekraakt deel van mijn pand en derhalve staat de kraker in zijn recht. Ik sta dan toch ook in mijn recht om zelf in dat gekraakte deel van mijn pand te vertoeven? Je zou dan toch ook 5 2000w kaslampen op kunnen hangen en de ruimte vol proppen met rotzooi, want het is nogsteeds mijn pand. Of zie ik het verkeerd?
- Elmar
Precies, er moet eens iets verkeerds gebeuren bij "onze" politica.Andre schreef:Tja dit verhaal is natuurlijk weer typisch nederlands. Zoiets kan alleen hier.
Hoorde gisteren op de radio over de dochter van Willem Alexander. Was een foto van haar geplaatst op 2 (wel heel verkeerde) sites en hup ze zijn er zo af. Als het jouw kind zou zijn is het vechten tegen de bierkaai.
- Peric
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Inderdaad, snap dat ook niet.
Die klootzak breekt in om er te kunnen gaan wonen? Prima, dan breek ik lekker terug in, sloop al z'n spullen en leg nog ff een knuppeltje in z'n nek
Opzouten [img:127:67]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... _yesno.gif[/img]
Die klootzak breekt in om er te kunnen gaan wonen? Prima, dan breek ik lekker terug in, sloop al z'n spullen en leg nog ff een knuppeltje in z'n nek

Opzouten [img:127:67]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... _yesno.gif[/img]
Laatst gewijzigd door Bram op 05 dec 2007, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
hugo schreef:Ik vraag mij af. De kraker woont in een zgn gekraakt deel van mijn pand en derhalve staat de kraker in zijn recht. Ik sta dan toch ook in mijn recht om zelf in dat gekraakte deel van mijn pand te vertoeven? Je zou dan toch ook 5 2000w kaslampen op kunnen hangen en de ruimte vol proppen met rotzooi, want het is nogsteeds mijn pand. Of zie ik het verkeerd?
Een beetje kraker vervangt dírect de sloten, want dat mag,

Zelf lijkt een alarm mij wel wat, 1 die afgaat op in het gebouw aanwezige personen. Beetje continue alarm dus. Voor the real deal heb je dan ofcourse een backup-systeem. E.e.a. zal alleen wel weer huisvredebreuk tot gevolg hebben o.i.d.

- wjn
- DownforceJan
En stemmen op protestpartijen is dom?
Jongens, maak je er niet druk om: t is al 30 jaar een grote klere zooi in het bestuur van ons mooie land. Je betrokkenheid gaat ten koste van je plezier. Zonde van je tijd. Gewoon doen wat je leuk vindt en negeren alle rotzooi en wanbestuur die je met een beetje goede wil elke dag kan zien.
Ik ontving nog een leuke brief aand Belastingdienst. bedoeld als grap, maar........ t is g.d gewoon de werkelijkheid:
Aan de Inspecteur der Belastingen
Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk
is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen.
Mijn financiële positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij
de toepassing van:
De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet,
de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet,
de Drankwet, de Gezondheidswet, de Winkelsluitingswet,
de Invalidewet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz.
die op een weerloos publiek wordt losgelaten.
Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput,
uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet
waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben.
Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:
Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting,
Precariobelasting, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting,
Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting,
Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting,
Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividentbelasting,
Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,
En verder voor:
Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns,
Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht,
Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn.
Ik ben verplicht bij te dragen aan:
WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal
van andere weeën; Alsook aan Ziektegeldverzekering,
Zorgverzekering en Autoverzekering..
Ik betaal:
Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld,
Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld,
Kijkgeld en Luistergeld.
Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor:
Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding,
Astmafonds, Nierfonds, Leprafonds, Kinderbescherming,
Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz.
Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor:
het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het Oranje Kruis
en een regenboog van andere Kruizen.
De regering en anderen die mij in haar naam regeren,
hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben.
Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet,
bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd,
gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden,
gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven,
doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.
Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven,
overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren.
Ik heb reeds honderden malen verklaard, dat ik ben geboren en waar
en wanneer.
Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei
folteringen nodig heeft.
Voor aktiecommitees, bonden, fondsen, verenigingen, clubs,
instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een
onuitputtelijke
bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands
tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras.
Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik
mijn huis mag verkopen.
Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:
WAT KOMT ER NOG MEER ??
Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk.
Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund.
Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn,
dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in
mijn huis.
Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.
Meneer de Inspecteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog
veroorloven om te leven, laat staan om nog meer te betalen.
Hoogachtend,
Een uitgeputte en uitgeperste belastingbetaler

Jongens, maak je er niet druk om: t is al 30 jaar een grote klere zooi in het bestuur van ons mooie land. Je betrokkenheid gaat ten koste van je plezier. Zonde van je tijd. Gewoon doen wat je leuk vindt en negeren alle rotzooi en wanbestuur die je met een beetje goede wil elke dag kan zien.
Ik ontving nog een leuke brief aand Belastingdienst. bedoeld als grap, maar........ t is g.d gewoon de werkelijkheid:
Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk
is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen.
Mijn financiële positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij
de toepassing van:
De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet,
de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet,
de Drankwet, de Gezondheidswet, de Winkelsluitingswet,
de Invalidewet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz.
die op een weerloos publiek wordt losgelaten.
Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput,
uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet
waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben.
Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:
Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting,
Precariobelasting, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting,
Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting,
Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting,
Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividentbelasting,
Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,
En verder voor:
Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns,
Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht,
Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn.
Ik ben verplicht bij te dragen aan:
WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal
van andere weeën; Alsook aan Ziektegeldverzekering,
Zorgverzekering en Autoverzekering..
Ik betaal:
Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld,
Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld,
Kijkgeld en Luistergeld.
Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor:
Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding,
Astmafonds, Nierfonds, Leprafonds, Kinderbescherming,
Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz.
Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor:
het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het Oranje Kruis
en een regenboog van andere Kruizen.
De regering en anderen die mij in haar naam regeren,
hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben.
Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet,
bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd,
gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden,
gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven,
doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.
Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven,
overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren.
Ik heb reeds honderden malen verklaard, dat ik ben geboren en waar
en wanneer.
Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei
folteringen nodig heeft.
Voor aktiecommitees, bonden, fondsen, verenigingen, clubs,
instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een
onuitputtelijke
bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands
tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras.
Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik
mijn huis mag verkopen.
Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:
WAT KOMT ER NOG MEER ??
Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk.
Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund.
Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn,
dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in
mijn huis.
Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.
Meneer de Inspecteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog
veroorloven om te leven, laat staan om nog meer te betalen.
Hoogachtend,
Een uitgeputte en uitgeperste belastingbetaler
- GTRene
@Jan geweldig
en ja zo is het wel
het is gewoon on doenelijk, een goede vriendin van me verkoopt haar bedrijf ook ze wil van de lasten als ondernemer af ze moet alles alleen doen en of uit handen geven omdat alles erg ingewikkeld is en dus weer extra geld kost...ik heb der ook geadviseerd dat ze beter voor een baas kan werken, dan heb je niet zo'n druk en minder lasten en netto houd ze dan nog meer over ook
tis echt van de zotte, regel op regel op regel, ja maar dat nu eenmaal de regels zeggen sommige slaperige schapen...tja....we worden een soort zombies van de staat, braindeads en dat moet ook wel immers als je er bij stil staat wordt je knettergek 

en ja zo is het wel

het is gewoon on doenelijk, een goede vriendin van me verkoopt haar bedrijf ook ze wil van de lasten als ondernemer af ze moet alles alleen doen en of uit handen geven omdat alles erg ingewikkeld is en dus weer extra geld kost...ik heb der ook geadviseerd dat ze beter voor een baas kan werken, dan heb je niet zo'n druk en minder lasten en netto houd ze dan nog meer over ook

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- MartijnGizmo
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Pino is de pineut.................................althans dat hopen we........ 
[img:234:298]http://img80.imageshack.us/img80/9572/pinokb2.jpg[/img]

[img:234:298]http://img80.imageshack.us/img80/9572/pinokb2.jpg[/img]