Ja, daar is wel iets aftermarketerigs voor inmiddels.Tom schreef:Al ben ik niet kapot van die nieuwe koplampenis daar iets aan te doen?
Maar inderdaad, als je op tests afgaat: hij heeft er nog geeneen verloren.
De enige keer dat dat zo was, was om deze reden:Hendrik Kinderman schreef:Hij "wint" zelfs de tests van de fiesta ST, omdat hij meer opties biedt voor een lagere prijs, en een net zo goede, misschien zelfs betere wegligging heeft.
Wat vrij weinig zegt over de rijkwaliteiten.Gijs te Kaat schreef:1 nadeel van de fiesta.
2008 nieuw model.
Dat dacht ik ff niet, heh!!!Dutch schreef:De enige keer dat dat zo was, was om deze reden:Hendrik Kinderman schreef:Hij "wint" zelfs de tests van de fiesta ST, omdat hij meer opties biedt voor een lagere prijs, en een net zo goede, misschien zelfs betere wegligging heeft.
Wat vrij weinig zegt over de rijkwaliteiten.Gijs te Kaat schreef:1 nadeel van de fiesta.
2008 nieuw model.
Over de prijs en de complete uitrusting van de Swift Sport zou ik ook zeker niet in discussie willen, maar op het puntje van de wegligging schoot je een beetje door...Wel heeft de Fiesta ST zijn prijs tegen, maar ook een beetje zijn uitstraling, want de leeftijd begint sporen achter te laten. Wat dat betreft legt hij het af tegen het aanstormende talent van de Suzuki Swift Sport. Die met minder pk's, een wat minder volwassen wegligging, maar met veel verve de stoutste bengel van de klas is. Qua GTI-beleving moet hij weliswaar de éminence grise laten voorgaan, maar qua pakket is hij de beste 'aanbieding'.
Ik kan 't je niet euvel duiden.Hendrik Kinderman schreef:hé, ik moet "mijn" merk wel ff promoten, heh!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast