Let maar niet op Mark Nauta, dat is een spam-hoer met z'n foto's.

eszes schreef:Mijn auto heet Mabel (ze is van koninklijke schoonheid, maar altijd met dat criminele randje: crimineel snel en crimineel dorstig).

eszes schreef:Mijn auto heet Mabel (ze is van koninklijke schoonheid, maar altijd met dat criminele randje: crimineel snel en crimineel dorstig).
Pas op Martijn!!!Martijn Koevoets schreef:Welkom!
Let maar niet op Mark Nauta, dat is een spam-hoer met z'n foto's.
Dank je Mark!Mark Nauta schreef:Hallo Michel,
Welkom op het forum.
Hoe houdt zo'n, toch redelijk zware, 4wd RS6 zich nu op een circuit. Is dat gewicht niet een beperkende factor bij het bochten werk.
Groetjes,
Mark Nauta
Dank je!Dick Hoekendijk schreef: Bedankt dat je me het vertrouwen hebt gegeven om de andere jongens er ook van te laten genieten, Michel.
Mooie woord "aandrijvingstype"eszes schreef:Dank je Mark!Mark Nauta schreef:Hallo Michel,
Welkom op het forum.
Hoe houdt zo'n, toch redelijk zware, 4wd RS6 zich nu op een circuit. Is dat gewicht niet een beperkende factor bij het bochten werk.
Groetjes,
Mark Nauta
In hele korte bochten, zoals Strubben in Assen, merk je dat het uiteraard geen circuitauto is, maar dat je wel héél snel bij Albert Heijn kunt zijn.
In die bochten moet je een ruimere lijn nemen, omdat anders de (normale straat-) banden zo ongeveer van de velgen worden gedrukt.
Paul Maaskant heeft me voorgedaan dat je met zo'n auto verbazingwekkend snel het circuit rond kunt, als je de auto maar vloeiend laat lopen en niet forceert. Door het aandrijvingstype kun je meters vroeger én dieper op het gas dan bij andere aandrijvingstypes. De statische balans in de gewichtsverdeling is erg ongelijk. De dynamische balans is perfect.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten