Michel en Mabel...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Michel en Mabel...

Bericht door MartijnGizmo » 18 nov 2007, 22:56

Welkom!

Let maar niet op Mark Nauta, dat is een spam-hoer met z'n foto's. ;)
eszes schreef:Mijn auto heet Mabel (ze is van koninklijke schoonheid, maar altijd met dat criminele randje: crimineel snel en crimineel dorstig).
:lol:

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: Michel en Mabel...

Bericht door Mark Nauta » 18 nov 2007, 23:16

Martijn Koevoets schreef:Welkom!

Let maar niet op Mark Nauta, dat is een spam-hoer met z'n foto's. ;)
eszes schreef:Mijn auto heet Mabel (ze is van koninklijke schoonheid, maar altijd met dat criminele randje: crimineel snel en crimineel dorstig).
:lol:
Pas op Martijn!!! ;)

Wat betreft de redenering van Michel voor die naam.....Nice ;)

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 18 nov 2007, 23:23

Voor het betere werk kun je natuurlijk ook op mijn WWW-knopje klikken. :twisted:

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Bericht door Hans R » 18 nov 2007, 23:23

Welkom hier, gave bak die RS6 maarre..

[img:800:600]http://img180.imageshack.us/img180/6458/rs6008ig9.jpg[/img]

Wat is hier gebeurd,was het interieur wit en toen je de wasstraat inging met je rode t-shirt kwam dit eruit.. :lol:

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Bericht door Mark Nauta » 18 nov 2007, 23:28

Martijn Koevoets schreef:Voor het betere werk kun je natuurlijk ook op mijn WWW-knopje klikken. :twisted:
Dat zou ik dus nooit doen!! Martijn is Groninger......die moet je nooit vertrouwen ;)

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 18 nov 2007, 23:32

Gelukkig ben ik import en liggen mijn roots in Brabant. :lol:

Fluim
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 sep 2007, 21:30
Locatie: Leiden

Bericht door Fluim » 19 nov 2007, 08:40

Ha Michel, ook van harte welkom hier! Mabel mag hier tenslotte niet ontbreken en jij ook niet!

Enjoy!

PS Eszes is dus de auteur van het andere stukje over Assen (zie mijn topic in Racing).

Gebruikersavatar
eszes
Berichten: 53
Lid geworden op: 18 nov 2007, 16:20
Locatie: 't zuijen

Bericht door eszes » 19 nov 2007, 12:33

Mark Nauta schreef:Hallo Michel,

Welkom op het forum.
Hoe houdt zo'n, toch redelijk zware, 4wd RS6 zich nu op een circuit. Is dat gewicht niet een beperkende factor bij het bochten werk.

Groetjes,

Mark Nauta
Dank je Mark!

In hele korte bochten, zoals Strubben in Assen, merk je dat het uiteraard geen circuitauto is, maar dat je wel héél snel bij Albert Heijn kunt zijn.
In die bochten moet je een ruimere lijn nemen, omdat anders de (normale straat-) banden zo ongeveer van de velgen worden gedrukt.

Paul Maaskant heeft me voorgedaan dat je met zo'n auto verbazingwekkend snel het circuit rond kunt, als je de auto maar vloeiend laat lopen en niet forceert. Door het aandrijvingstype kun je meters vroeger én dieper op het gas dan bij andere aandrijvingstypes. De statische balans in de gewichtsverdeling is erg ongelijk. De dynamische balans is perfect.

Als voorbeeld: een Lotus Exige (275 pk 950 kg), met semi-slicks en een circuitafstelling, remt één op één naast me, gaat met gelijke snelheid de bocht in, maar maakt minder meters in die bocht. Daardoor neemt de Lotus daar soms wel 50 meter voorsprong. Maar ik kan meestal nog vóór de apex weer op het gas, waar de Lotus moet wachten totdat de neus van de auto weer bijna rechtuit wijst. Daardoor zit ik er bij het uitkomen van de bocht alweer bijna achter en op het rechte stuk heb ik dan 'iets' meer koppel.

Maar de RS6 is geen circuit/sport/race auto.
Maar wel dikke pret... 8)

Gebruikersavatar
Avantus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 nov 2007, 11:36

Bericht door Avantus » 19 nov 2007, 14:43

Prachtige RS6 Michel!

Heb er tijdens de AF toerrit tijdje achter je gehangen, en dat was puur genieten!

Aanstaande zondag (25'e) is er een Audi-meeting in de Antwerpe haven (BE). Marc en Paul komen al met hun RS4's, jeffer kwam mss ook, en verder nog meer S/RS'jes, hoewel de oudere ook niet zullen ontbreken... belooft iig een mooie verzameling te worden!

Moest je interesse hebben, altijd welkom :wink:

Stuur dan gerust een pb voor info :)

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl

Bericht door René130i » 19 nov 2007, 14:54

Hey Michel, welkom hier 8) Je auto is geweldig en je interieur ook (irl). Komt erop de foto niet zo mooi uit (*flits*).

Bedankt nog voor de lift 8)

Dickh.
Berichten: 1716
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen

Bericht door Dickh. » 19 nov 2007, 15:17

Is inderdaad een prachtige en indrukwekkende auto. Interieur is helemaal top. Bedankt dat je me het vertrouwen hebt gegeven om de andere jongens er ook van te laten genieten, Michel.

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 19 nov 2007, 15:39

N RS6 daar straalt gewoon macht vanaf....heftig!!

Thommy
Berichten: 1962
Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11

Bericht door Thommy » 19 nov 2007, 15:49

Welkom en wat een vette bak!!!



grt thommy

Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 3372
Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
Locatie: Porsche 996 / S-max

Bericht door Luca » 19 nov 2007, 15:50

Erg mooie auto. Welkom!

leonard
Berichten: 1638
Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22

Bericht door leonard » 19 nov 2007, 16:02

Prachtige 'dikke'auto heb je


Welkom hier!!

Eindelijk weer een Audi RS rijder erbij :wink:



































Kon bijna niet meer op tegen al die BMW o fielen hier!!!

Gebruikersavatar
eszes
Berichten: 53
Lid geworden op: 18 nov 2007, 16:20
Locatie: 't zuijen

Bericht door eszes » 19 nov 2007, 17:52

Dick Hoekendijk schreef: Bedankt dat je me het vertrouwen hebt gegeven om de andere jongens er ook van te laten genieten, Michel.
Dank je!
Nadat ik tegen je gezegd had dat je vééééél later moest remmen, kneep ik 'm toch wel een beetje; zo van langs de kant...
Het zeer heftig om Mabel met 250 km/u vol in de remmen te zien gaan, voor de kombocht!

Maar jij bent een top-driver!

Gebruikersavatar
Ed vd Werken
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 apr 2007, 15:06
Auto: Subaru wrx
Locatie: Barendrecht

Bericht door Ed vd Werken » 20 nov 2007, 13:21

Welkom,
Wat een fantastische wagen, vooral ook die rechte streep in de grafiek van het vasthouden van het koppel, geweldig!
Grtz Edje wrx

Gebruikersavatar
Teunis
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 nov 2007, 16:32
Locatie: Nijmegen/Boxtel

Bericht door Teunis » 21 nov 2007, 13:11

Gave RS6!! 3,9... Pfoe... Wat een kanon! Veel snelle, doch veilige kilometers gewenst ;)

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12608
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Bericht door Downforce Hans » 21 nov 2007, 15:07

eszes schreef:
Mark Nauta schreef:Hallo Michel,

Welkom op het forum.
Hoe houdt zo'n, toch redelijk zware, 4wd RS6 zich nu op een circuit. Is dat gewicht niet een beperkende factor bij het bochten werk.

Groetjes,

Mark Nauta
Dank je Mark!

In hele korte bochten, zoals Strubben in Assen, merk je dat het uiteraard geen circuitauto is, maar dat je wel héél snel bij Albert Heijn kunt zijn.
In die bochten moet je een ruimere lijn nemen, omdat anders de (normale straat-) banden zo ongeveer van de velgen worden gedrukt.

Paul Maaskant heeft me voorgedaan dat je met zo'n auto verbazingwekkend snel het circuit rond kunt, als je de auto maar vloeiend laat lopen en niet forceert. Door het aandrijvingstype kun je meters vroeger én dieper op het gas dan bij andere aandrijvingstypes. De statische balans in de gewichtsverdeling is erg ongelijk. De dynamische balans is perfect.
Mooie woord "aandrijvingstype" :wink:



Grtz,Hanz06 :wink:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 21 nov 2007, 15:37

Hanz06 niet te serieus nemen hoor :wink:

Gebruikersavatar
eszes
Berichten: 53
Lid geworden op: 18 nov 2007, 16:20
Locatie: 't zuijen

Bericht door eszes » 21 nov 2007, 16:05

Rico v Velzen schreef:Hanz06 niet te serieus nemen hoor :wink:
Ghehehe...
Ik probeer 't al zo neutraal mogelijk te zeggen :D

Je hebt Quattro, en.... de rest. Weet je wel; die maar de helft van hun wegcontact gebruiken voor aandrijving (zonde). :wink:

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 21 nov 2007, 17:00

Hahah DE juiste omschrijving Michel!

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12608
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Bericht door Downforce Hans » 21 nov 2007, 17:05

Het verlies van vermogen naar de voorwielen das pas zonde :lol:

Grtz,Hanz06 :wink:

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 21 nov 2007, 18:53

Zolang een S5 nog een pak slaag krijgt van een 335i op het circuit zullen we het maar even niet over superioriteit van een "bepaald" aandrijvingsconcept hebben he.... 8) :wink:

Gebruikersavatar
Avantus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 nov 2007, 11:36

Bericht door Avantus » 21 nov 2007, 19:25

Maik schreef:Zolang een S5 nog een pak slaag krijgt van een 335i op het circuit zullen we het maar even niet over superioriteit van een "bepaald" aandrijvingsconcept hebben he.... 8) :wink:
krijgt die dan een pak slaag mss?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast