Ook maar even voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
HSR

Bericht door HSR » 01 nov 2007, 09:50

Jurgen Slender schreef:Valt mee dat een Italiaanse FWD coupe toch nog zo gewaardeerd wordt :wink:

De 16v turbo's waren over het algemeen kwalitatief wat minder, maar dat mag ik nooit te hard zeggen anders krijg ik kwade gezichten van mensen die zo'n ding rijden. Het interieur van de 16v's is ook net iets minder mooi. Heb al een hoop ellende gezien met die blokken en echt goede exemplaren zijn ondertussen bijzonder zeldzaam in Nederland. De meeste marktplaats exemplaren voor weinig geld zijn meer knutselprojecten :lol:

Filmpje heb ik nog wel staan trouwens:
http://members.home.nl/jslender/coupe20vt.wmv

Dat was nog zonder Kat, die zit er ondertussen al lang weer onder. Een beetje geluid is best leuk, maar de hele tijd die herrie aan je kop werkt erg vermoeiend op langere afstanden

Die 2l 16v's waren nu niet beroemd om hun qualiteit. Nokkenassen kon je iedere 30K vervangen en je moet er heel specifieke olie inkieperen.

5 cyl. sound blijft het gaafst ! 8)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 01 nov 2007, 10:24

Welkom.
Had bijna ooit eentje gekocht.
Was een zwarte en stond toen bij de dealer in Zwolle.
Heb het niet gedaan... blijft wel een mooie auto.

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 06 nov 2007, 09:53

Welkom Jurgen!

Ken jou nog van op gummen denk ik, erg dikke Fiat heb je daar.
In mijn gummen tijd was ik ook wel gek op Fiat's. (Stilodude was mijn nick :oops: ) Tegenwoordig zijn de tijden verandert en rijdt ik toch maar BMW omdat ik hier anders niet serieus genomen wordt... Nu nog niet maar kom haha! :lol:
have fun hier en knappe bak!

Jurgen Slender

Bericht door Jurgen Slender » 06 nov 2007, 19:25

Klopt inderdaad. Ik rij er alweer een goede 4 jaar in en kan er op een of andere manier nog steeds geen afscheid van nemen, het totaalpakket is voor het geld gewoon erg goed.

Verder ben ik geen die hard Fiat fan, ondanks dat ze in het verleden wel erg leuke auto's gemaakt hebben en ze de laatste jaren wat mij betreft ook weer heel aardig bezig zijn.

En de stap naar BMW maak ik wellicht in de toekomst ook nog wel eens, maar dan wil ik eerst wat meer budget hebben zodat ik bij de leukere modellen kan shoppen. Bij voorkeur een Z4 coupe 8)

Luca

Bericht door Luca » 06 nov 2007, 20:40

welkom!

Avantus

Bericht door Avantus » 12 nov 2007, 12:55

zalige motor en interieur. :)

Plaats reactie