Jurgen Slender schreef:Valt mee dat een Italiaanse FWD coupe toch nog zo gewaardeerd wordt![]()
De 16v turbo's waren over het algemeen kwalitatief wat minder, maar dat mag ik nooit te hard zeggen anders krijg ik kwade gezichten van mensen die zo'n ding rijden. Het interieur van de 16v's is ook net iets minder mooi. Heb al een hoop ellende gezien met die blokken en echt goede exemplaren zijn ondertussen bijzonder zeldzaam in Nederland. De meeste marktplaats exemplaren voor weinig geld zijn meer knutselprojecten![]()
Filmpje heb ik nog wel staan trouwens:
http://members.home.nl/jslender/coupe20vt.wmv
Dat was nog zonder Kat, die zit er ondertussen al lang weer onder. Een beetje geluid is best leuk, maar de hele tijd die herrie aan je kop werkt erg vermoeiend op langere afstanden
Die 2l 16v's waren nu niet beroemd om hun qualiteit. Nokkenassen kon je iedere 30K vervangen en je moet er heel specifieke olie inkieperen.
5 cyl. sound blijft het gaafst ! 8)