ErikKramer schreef:Dank je Rene
Ik heb ook nog even genoten van je V8 brul en gillende banden in 1e en 2e versnelling toen je Hartge de sporen gaf bij JD![]()

ErikKramer schreef:Dank je Rene
Ik heb ook nog even genoten van je V8 brul en gillende banden in 1e en 2e versnelling toen je Hartge de sporen gaf bij JD![]()
Denk dat die mensen daar wel wat gewend zijnGTRene schreef:ErikKramer schreef:Dank je Rene
ja was behoorlijk enthousiast en schakelde zo hard/sportief dat ie toch in z'n 2 nog iets doorsloeg
later dacht ik van oew..die mensen die paar daar wonen aan dat industrie stukje zullen dat niet zo leuk vinden...achja af en toe moet kunnen, verder op de snelweg nog ff kunnen genieten, en vannacht ook
ging lekker met dit weer, koele inlaatlucht genoot m'n kar wel van, leuk jou daar ook weer te zien, twas weer een leuke DF dag, zelfs het weer zat weer mee 8)
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar neem van mij aan dat er aan gewerkt wordt. Het is momenteel maar bij een beperkt aantal station verkrijgbaar. Maar mocht het zo zijn dat het heel goed verkoopt dan wordt het aantal stations zeker uitgebreid.DDX schreef:nou laat die gulf100 maar snel bij alle gulfs verkrijgbaar zijn
Ik heb ook nog 2 van zulke filmpjes van een paar geleden toen de Sub nog ongeveer 280 pk had.ErikKramer schreef: O ja deze kwamen we onderweg nog tegen toen we met de SilentKiller richting huis reden!
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1653-2.jpg[/img]
Heb er ook nog een kort filmpje van.
De beste man ging even flink op het gas staan, helaas was ik wat laat met reageren en zat in de 4e versnelling ipv 3, maar goed mocht de pret niet drukken
Click here to watch DF-JD-meeting-10202007-1
http://www.youtube.com/watch?v=twu4KbR_jsk
Hallo Maurice,Maurice Graber schreef:De A8 W12 is ook gechiptuned door JD. Standaard heeft hij 450pk en 580nM. Na de tuning zit ik op 460pk en 600nM. Niet een noemenswaardig verschil, maar dat zat er in met een atmosferische motor. Maar nu..
Door de aanpassing van het motormanagement reageert het gaspedaal sneller, EN HOE! Jeeeuzes wat een verschil zeg! In de sportstand is dat ding niet te houden, hij spuit echt vooruit, heerlijk
De begrenzer is overigens ook afgehaald. Nadat de begrenzer er af ging, de eerste run een "lullige" 260 echte kms/u. Er zou nog een begrenzer op zitten, die er ook even af moest. Jeroen kwam een half uur later en 9 begrenzers verder (er zitten er dus 9 op!) voor een tweede run. Ik schrok me dood
320 echte kms/u en hij steeg nog redelijk snel. Jeroen hield het voor gezien, maar volgens mij zit er 330, misschien nog wel 340 in. Dat zijn zo'n 370 tellerkilometers per uurNiet vergeten dat de auto op de weg ook te maken heeft met veel luchtweerstand natuurlijk. Ik ben benieuwd! Zodra er banden op zitten harder dan 280 mogen..
Thanks voor de gezelligheid heren! Veel nieuwe mensen weer leren kennenEn rene voor het regelen en JD voor het veranderen van een monster in iets euh.. zeg het maar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten