klinkt bekend moet je voor de grap eens een rondje ring alkmaar proberen en dan het liefst van de a9 richting heerugowaardAndre schreef:Ik moest vandaag even over de afsluitdijk. Kom ik bij sneek de hele teringzooi rondweg sneek richting bolsward a7 afsluitdijk afgesloten. Staan geen omleiding bordjes. Nood stoplichten die veel te lang duren. Dre rechtsomkeerd naar huis wat een brok irritatie. Ik zat alweer na te denken als ik terug moet en de spits. Staat gewoon heel sneek vast. We betalen gvd een vermogen aan autobelastingen wat een dikke teringzooi hier.
Kom zondag vanaf spa gewoon 8 uur s avonds file ja gewoon stilstaan rondom eindhoven. Zondagavond 8 uur. Moet je gvd in de spits zitten met wegwerkzaamheden nou dan kan je beter een bed in je auto zetten. Wegen zijn grof overbelast dit kan echt niet meer.
Autorijden wordt steeds meer irritatie en begint niet leuk meer te worden. Of je moet straks zeggen ik kom rond 3 uur s nachts heb je dan de koffie klaar.
en als je dan denkt binnendoor te kunnen gaan echt niet want de hele binnen stad ligt ook open echt niet leuk meer