Wegwerkzaamheden!!!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
alexm3gt

Re: Wegwerkzaamheden!!!

Bericht door alexm3gt » 18 okt 2007, 18:35

Andre schreef:Ik moest vandaag even over de afsluitdijk. Kom ik bij sneek de hele teringzooi rondweg sneek richting bolsward a7 afsluitdijk afgesloten. Staan geen omleiding bordjes. Nood stoplichten die veel te lang duren. Dre rechtsomkeerd naar huis wat een brok irritatie. Ik zat alweer na te denken als ik terug moet en de spits. Staat gewoon heel sneek vast. We betalen gvd een vermogen aan autobelastingen wat een dikke teringzooi hier.

Kom zondag vanaf spa gewoon 8 uur s avonds file ja gewoon stilstaan rondom eindhoven. Zondagavond 8 uur. Moet je gvd in de spits zitten met wegwerkzaamheden nou dan kan je beter een bed in je auto zetten. Wegen zijn grof overbelast dit kan echt niet meer.

Autorijden wordt steeds meer irritatie en begint niet leuk meer te worden. Of je moet straks zeggen ik kom rond 3 uur s nachts heb je dan de koffie klaar.
klinkt bekend moet je voor de grap eens een rondje ring alkmaar proberen en dan het liefst van de a9 richting heerugowaard
en als je dan denkt binnendoor te kunnen gaan echt niet want de hele binnen stad ligt ook open echt niet leuk meer

Thom

Bericht door Thom » 18 okt 2007, 19:07

Rico v Velzen schreef:
Maurice Graber schreef:
Vanochtend heb ik trouwens nog bijna de hele Waldwei (N31) tussen Drachten en Leeuwarden achter een politieauto zitten kachelen met 130. De max is er 100.. relaxte kerel :)
is de verdubbeling na het kanaal (richting L.warden) ook al voor mekaar ?
Volgens mij schiet het aardig op maar helaas nog steeds maar 2 rijbanen beschikbaar.

RVV

Bericht door RVV » 18 okt 2007, 19:43

phfff, ook een eeuwigheid ja.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 18 okt 2007, 23:30

Mwah, in de truck in de file gewoon de radio wat harder en een sjekkie erbij. :mrgreen:

Sta er liever ook niet in en probeer door naar de fileberichten te luisteren en dan andere routes te nemen zoveel mogelijk files te omzeilen en meest lukt me dat vrij redelijk.
Maar soms ontkom je er gewoon niet aan......ach je raakt er bijna aan gewend. :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 19 okt 2007, 16:33

Dan wind ik me al op rondom Groningen op dat klotenknooppunt Julianaplein... :wink:

Kazimir

Bericht door Kazimir » 19 okt 2007, 16:43

Ach ik moet elke dag vanuit m'n werk een heel stuk A2 vanuit 's-Hertogenbosch naar Utrecht hebben en aan het einde van de de dag andersom... :P

Praktisch elke dag een garantie op file! Ik zet zoals Opa m'n muziek wat harder en geniet van de heerlijke onregelmatige loop van een 6cyl op 750 rpm ;) En lachen naar andere mensen doet het um ook wel, zoveel moeilijk kijkende mensen in de file! Lekker rond kijken dan zie je nog eens wat! :)

Niet dat ik blij ben met de files, ik vind het belachelijk dat we een dergelijk file infarct hebben in Nederland, terwijl we het jaren hebben zien aankomen, maar het veranderd niet 1,2,3 dus waarom jezelf er te erg over opwinden. JustMy2Cents, Ik tekenen lekker stop bos en we zien het wel :)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 19 okt 2007, 16:49

Powertje,

Dat is echt een kutstuk s'ochtends :D
Terugweg valt wel mee opzich.

Kazimir

Bericht door Kazimir » 19 okt 2007, 17:02

Sander!

Terug weg is de laatste maanden echt veel erger geworden, vind ik... pff...

Zoveel kleine ongelukken.. bumpers zeg maar.. die zoveel vertraging veroorzaken...

Terug weg is wel beter dan de heenweg! :)

Maar terugweg is meer m'n tijd ;)

Plaats reactie