Ik heb ooit wel eens gelezen dat ze met de computer iets aan de 4motion verhoudingen/asr-regeling kunnen doen, weet niet of daar iemand hier la bekend mee is?
Er zijn stuurkasten te koop om de elektronica van de Haldex-koppeling te veranderen zodat je de verhouding tussen koppelverdeling voor <---> achter kan aanpassen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.Kasteel schreef:Ik heb ooit wel eens gelezen dat ze met de computer iets aan de 4motion verhoudingen/asr-regeling kunnen doen, weet niet of daar iemand hier la bekend mee is?
Hoi,SteV6 schreef:Er zijn stuurkasten te koop om de elektronica van de Haldex-koppeling te veranderen zodat je de verhouding tussen koppelverdeling voor <---> achter kan aanpassen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.Kasteel schreef:Ik heb ooit wel eens gelezen dat ze met de computer iets aan de 4motion verhoudingen/asr-regeling kunnen doen, weet niet of daar iemand hier la bekend mee is?
Ik vraag me ook af hoe je meer dan 50% van de aandrijfkrachten naar achter zou kunnen sturen omdat, voor zover ik weet, de cardanas uit het voordiff komt en niet uit de versnellingsbak.
SteV6
Sander Spoolder schreef:waar kan ik foto's vinden van jullie R32 Kasteel ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast