Bijna bij Wegmisbruikers, rijbewijs ingevorderd...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 sep 2007, 06:52

Da's minder, Erik!

Daniel

Bericht door Daniel » 18 sep 2007, 13:03

Tsja, het lijkt mij dat iedereen wel weet wat de sanctie is op 50+ te hard GEMIDDELD. Achteraf gaan wenen dat het zo gemeen is en gefrustreerde verhaaltjes ophangen over de politie is dan nogal kinderachtig.

Iets met billen en blaren enzo. Je neemt willens en wetens het risico.

RVV

Bericht door RVV » 18 sep 2007, 13:18

Tja die gefrustreerde verhalen zijn blijkbaar onomkoopbaar.

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ik altijd lulige bekeuringen krijg als ik rustig rij en me praktisch aan de snelheid hou ? ( krijg er net weer 1 binnen met 7 kilometer te hard)

En als ik echt los ga, en mega alert ben op alles in de berm en op de weg, geen bekeuringen krijg ?

Erik K.

Bericht door Erik K. » 18 sep 2007, 13:34

DDX schreef:http://www.politie.nl/zaanstreek-waterl ... nieuws.asp
Drie bestuurders moeten rijbewijs inleveren

Zaanstad/Wieringerwerf, 16/17 september 2007.

Op de A7 en A8 werden twaalf bestuurders zaterdag- en zondagavond aan de kant gezet door agenten in een onopvallende videoauto. De bestuurders werden bekeurd voor onder andere het negeren van een inhaalverbod, bellen tijdens het rijden, rijden over een verdrijvingsvlak, rijden door rood, te weinig afstand houden en te hard rijden. Eén van de hardrijders reed met een gemiddelde snelheid van 181 km per uur over de A7, met uitschieters van 200 km per uur. De automobilist, een 37-jarige man uit Wognum, werd in Wieringerwerf staande gehouden. Hij moest direct zijn rijbewijs inleveren.
Mmm ja dat waren wij inderdaad.

@DDX,

Is het niet zo dat een bekende of fam. lid van jou ook in politieauto's rond rijd in deze streek?

Lol @ Andre :lol:

k33z

Bericht door k33z » 18 sep 2007, 13:46

Andre schreef:och daar genieten de jochies zo van dat ze je roze papiertje kunnen meenemen. Ze zijn zo blij net zo blij als je je klein kind een zakje snoep geeft.

Kunnen ze weer naar moeder thuis kunnen ze weer vertellen wat voor goeie daad ze weer hebben gedaan voor herr oberste spee. Tja je moet natuurlijk wel ergens je plezier in je leven uit halen. Thuis bij hun 150kg hema worsten vretende wijf kunnen ze dat niet. Dit zijn mensen met wijfen die te vet zijn in te klein huis wonen vroeger geplaagd op school en via een melkert baan toch wat geld kunnen verdienen. En de vrije dagen die ze hebben mogen ze besteden aan hun wijf die het loon wel even opmaakt met het winkelen, waarbij hij verplicht mee moet en de tassen moet gaan sjouwen. Maar maandag ben ik de man denk ie als ie weer zijn blauw gestreepte pakje mag staan met gepoetste laarzen. En dan in zijn dure luxe astra mag rijden of zijn vros auto die 26x meer kost dan die ouwe troep die hij thuis heeft staan. Die mensen hebben gewoon een fijn leven onder het regime van heer oberste je kan ze eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
Schitterend stuk :)

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 18 sep 2007, 13:56

André heeft simpelweg gelijk.

Dacht al, Erik er niet bij morgen :shock: Maar gelukkig.

Tom

Bericht door Tom » 18 sep 2007, 14:11

Andre schreef:och daar genieten de jochies zo van dat ze je roze papiertje kunnen meenemen. Ze zijn zo blij net zo blij als je je klein kind een zakje snoep geeft.

Kunnen ze weer naar moeder thuis kunnen ze weer vertellen wat voor goeie daad ze weer hebben gedaan voor herr oberste spee. Tja je moet natuurlijk wel ergens je plezier in je leven uit halen. Thuis bij hun 150kg hema worsten vretende wijf kunnen ze dat niet. Dit zijn mensen met wijfen die te vet zijn in te klein huis wonen vroeger geplaagd op school en via een melkert baan toch wat geld kunnen verdienen. En de vrije dagen die ze hebben mogen ze besteden aan hun wijf die het loon wel even opmaakt met het winkelen, waarbij hij verplicht mee moet en de tassen moet gaan sjouwen. Maar maandag ben ik de man denk ie als ie weer zijn blauw gestreepte pakje mag staan met gepoetste laarzen. En dan in zijn dure luxe astra mag rijden of zijn vros auto die 26x meer kost dan die ouwe troep die hij thuis heeft staan. Die mensen hebben gewoon een fijn leven onder het regime van heer oberste je kan ze eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
Mooi verhaal! :D

M@rcel

Bericht door M@rcel » 18 sep 2007, 17:25

Dat die gasten nog in zo'n oude Astra rijden? :shock:

Tegenwoordig toch die 2.0 liter turbootjes 170/200 pk....daar kan je je nog lelijk in verkijken :cry:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 18 sep 2007, 17:58

Ben laatst ook weer een VROS mercedes C-klasse met camera tegengekomen (A12 richting Arnhem)....zelfs op de vluchtstrook met knipperlichten gingen ze rijden, om mij maar voorbij te laten gaan...
Heb maar naar ze zitten zwaaien en nog wat andere leuke bewegingen naar ze gemaakt......
En maar wachten en hopen dat je een keer gas geeft met de M.....het is dat ik ergens naar toe moest....volgende keer ga ik ze WEEEEER volgen.... :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 18 sep 2007, 18:03

LOL @ Dre & Pat

Keep em coming.

N.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 18 sep 2007, 20:24

Afgelopen zaterdag in Deventer *(Siemelinksweg is 50 maar is de weg richting snelweg alleen maar gras en boompjes en weg is heel breed) rij ik lekker re-lexus- naar mn werk met 120 komt er een motoragent mij tegemoet ik rij rustig naar de zaak 500 meter verderop, ziet mn collega die motoragent bij het pompstation *(200meter verderop) helemaal om zich heen kijken waar die hardwerkende hollander is die 23K euro BPM heeft afgetikt is?

sorry oom agent is was op zaterdag gewoon hard aan het werk muntjes verdienen :-)

Trouwens oom agent met de M3 GT kan het nog veeeeel harder maar dan ben jij niet meer aan het werk maar gezellig bij de buren op een pinda-door-geef partij op een skailederen bankstel.

DDX

Bericht door DDX » 18 sep 2007, 20:55

ErikKramer schreef:@DDX,

Is het niet zo dat een bekende of fam. lid van jou ook in politieauto's rond rijd in deze streek?
nee m'n broer zit bij de politie in a'dam centrum (bureau Beursstraat)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 25 nov 2007, 10:51

Bekeuring net binnen gekregen, 430euro...

Knot

Bericht door Knot » 25 nov 2007, 11:00

Valt nog mee vind ik.

Fernando

Bericht door Fernando » 25 nov 2007, 11:35

maar fijn is het niet...

marz01

Bericht door marz01 » 25 nov 2007, 12:09

ErikKramer schreef:
DDX schreef:http://www.politie.nl/zaanstreek-waterl ... nieuws.asp
Drie bestuurders moeten rijbewijs inleveren

Zaanstad/Wieringerwerf, 16/17 september 2007.

Op de A7 en A8 werden twaalf bestuurders zaterdag- en zondagavond aan de kant gezet door agenten in een onopvallende videoauto. De bestuurders werden bekeurd voor onder andere het negeren van een inhaalverbod, bellen tijdens het rijden, rijden over een verdrijvingsvlak, rijden door rood, te weinig afstand houden en te hard rijden. Eén van de hardrijders reed met een gemiddelde snelheid van 181 km per uur over de A7, met uitschieters van 200 km per uur. De automobilist, een 37-jarige man uit Wognum, werd in Wieringerwerf staande gehouden. Hij moest direct zijn rijbewijs inleveren.
Mmm ja dat waren wij inderdaad.

quote]
Toch 1 overtreding meer gemaakt dan alleen maar hard rijden :?
Hoe lang ben je nu je rijbewijs kwijt?

Erik K.

Bericht door Erik K. » 25 nov 2007, 12:21

Ik zat niet zelf achter het stuur, ik zat er naast.
De bestuurder is in totaal 5 dagen zijn rijbewijs kwijt geweest.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 25 nov 2007, 16:16

Zelfde heb ik toen ook gehad inderdaad voor 179, ook A7. Zonder verleden.

Plaats reactie