Wiesmann meet & greet uitgesteld tot wederhoor van Wies
- GTRene
Het hoeven er geen 40 te worden anders moet die arme man zo schreeuwenWim te Riet schreef:Mochten we hier niet aan de veertig deelnemers komen, is het dan ok dat ik de Klassiekerrally members uitnodig om zich hier aan te melden?

- GTRene
Goed idee Dink, ik heb wel dat e-mail adres van hen, dan moet je de foto met omschrijving opsturen van twee weken in beeld 8) en daar past KR heeld goed bij, ik stuur je een mail zo.Dinkel schreef:Rene, open jij een topic op PH?
Daar komen we op de Ring dan nog even op terug.
O/T:
Heb jij het email-adres van AutoVisie, die week-foto's eet je wel? Ik wil even wat KR stuff mailen. Thanx.
Ik kan eventueel een topic openen maar wellicht dat het via hier al druk wordt...? of ik open een link naar hier, wat denk jij? wil wel eerst DF een kans geven, misschien een link in de NL afdeling daar.
-
Meet & greet
Vrij nemen lukt wel...ik wil graaaaaaaaag mee. Ik denk dat ik nog iemand meeneem.
- Michel P
- GTRene
Olav welkom natuurlijk 8) de nieuwe fabriek zal wel heel anders zijn dan de oude waar we begin dit jaar nog op visite waren, kom je met de TVR?
Update till now:
1. GTRene..................................................monday <>friday
2. Niels ......................................................before 23 of November
3. SteV6.....................................................would like it on a thursday or a friday
4. Knot.......................................................monday <> friday
5. Wim te Riet & Heid..................................rather not on a friday
6. Michel Pol & 1..........................................rather not on a monday
7. G Kolkman & 1........................................monday <> friday
8. Joop.......................................................best on a monday or a friday
9. Gerrit Vrugteveen...................................monday <> friday
10. Albert / Dink & 1.....................................monday <> friday
11. Mark Nauta.............................................monday <> friday
12. Steven Nauta..........................................monday <> friday
13. Olav Bergman & 1...................................monday <> friday
14.
we hebben nu zo'n 18 enthousiaten hier en als het zo door druppelt gaan we proberen eerst hier een dag te prikken en die dag zal ik dan voorleggen bij Markus @ Wiesmann
Update till now:
1. GTRene..................................................monday <>friday
2. Niels ......................................................before 23 of November
3. SteV6.....................................................would like it on a thursday or a friday
4. Knot.......................................................monday <> friday
5. Wim te Riet & Heid..................................rather not on a friday
6. Michel Pol & 1..........................................rather not on a monday
7. G Kolkman & 1........................................monday <> friday
8. Joop.......................................................best on a monday or a friday
9. Gerrit Vrugteveen...................................monday <> friday
10. Albert / Dink & 1.....................................monday <> friday
11. Mark Nauta.............................................monday <> friday
12. Steven Nauta..........................................monday <> friday
13. Olav Bergman & 1...................................monday <> friday
14.

we hebben nu zo'n 18 enthousiaten hier en als het zo door druppelt gaan we proberen eerst hier een dag te prikken en die dag zal ik dan voorleggen bij Markus @ Wiesmann
Laatst gewijzigd door GTRene op 10 sep 2007, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gerrit Vrugteveen
THANKS MichelMichel Pol schreef:Vooruit dan maarGerrit Vrugteveen schreef:Hallo Rene,
Wil heel graag mee, moet toch eht wel minimaal een week van te voren weten wanneer, i.v.m. werk, zag dat Michel ook gaat, dus even overleggen of ik met hem mee mag rijden.
GR gerritSmacboy zal ook wel mee willen denk ik 8)
Michel
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
Heidi wil vast ook weer mee, zet haar er dus maar bij.
Trouwens... Vanavond is het zover: de onthulling van de nieuwe Wiesmann!
http://www.wiesmann-mf.com/aktuell.html
Ik ben echt benieuwd!
Straks zijn het de Wiesmanns die al bij de Klassiekerrally waren!
8) 
Ik ben echt benieuwd!
Straks zijn het de Wiesmanns die al bij de Klassiekerrally waren!

- GTRene
Leuk als heidi mee kan, ze staat erbij.Wim te Riet schreef:Heidi wil vast ook weer mee, zet haar er dus maar bij.
Ik ben echt benieuwd!
Straks zijn het de Wiesmanns die al bij de Klassiekerrally waren!8)
Zou wel grappig zijn als ze die wiesmann auto's erbij hebben tijdens de opening, die GT zou zo maar kunnen als extra ivm de nieuwe versnellingsbak en schakelen via het stuur, maar daar zat nog wel "gewoon" een V8 in, ze hadden namelijk de motorkap ff open op een gegeven moment...dus die zal het niet zijn, ben ook benieuwd 8)
Trouwens we kunnen woensdag of donderdag wel een dag vast zetten voor de Factory visit, maar welke dag is best? normaal dacht ik bv een vrijdag voor veel werkenden een goede dag ivm lang weekend maar jij en anderen hebben eigenlijk liever niet de vrijdag, weer een ander komt maandag niet zo goed uit dan zouden de dinsdag, woensdag en donderdag overblijven, misschien dat de woensdag een leuke week onder breking is? maar dan zullen wel velen vrij moeten maken...ik start anders een kleine pol in dit draadje van die drie dagen en de dag die woensdag de meeste stemmen heeft stuur ik woensdag door naar Wiesmann om in November 1 van die 4 weken die dag vast te zetten.

Laatst gewijzigd door GTRene op 10 sep 2007, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wim te Riet
- GTRene
- GTRene
Zaterdag zijn ze niet echt aan het werk(werkvloer) en mis je dus veel hoe ze alles doen, we mogen dus mee kijken in het arbeids proces, lijkt me interessantDinkel schreef:Voor hoeveel m/v openen ze de tent op zaterdag?
Maandag heeft ook mijn voorkeur.

denk dat voor velen maandag en vrijdag moeilijker vrij is te krijgen?
- GTRene
die komt zodra ik de dag weet, en dan zal het waarschijnlijk die dag worden in 1 van de 4 weken in November...dus we kunnen het redelijk op tijd weten denk ik.Niels schreef:Welke dag maakt me niet zo uit het ligt meer aan de datum
Neem aan dat het niet zoveel uitmaakt welke week in November dus dat laat ik aan wiesmann over om te prikken

- GTRene
woensdag of donderdag stuur ik de dag die we krijgen door naar wiesmann en laat het aan hen over in welke week van November zij ons kunnen plaatsen, zodra ik weet welke datum horen jullie zo nel mogelijk zodat je eventueel vrij kunt vragen, tevens probeer ik bv in de middag te doen zodat we eventueel nadien een happie kunnen doen daar ergens in de buurt...?
- Wim te Riet
- Wim te Riet